TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אורקל ישראל אירחה את המחזור החדש של תכנית 'ממריאות' לתיכוניסטיות דתיות בתחום הסייבר


משתתפות תכנית ממריאות עם מרינה מרנקוב מאורקל ישראל - אוגוסט 2019
לדברי אורי לואיס מרכז התכנית, "מדובר בתלמידות בעלות יכולות יוצאות דופן ומוטיבציה גבוהה. ביומיים הללו חיזקנו אצלן בעיקר את תחושת המסוגלות, נתנו טעימה חיובית מעולם הטכנולוגיה והפגשנו אותן עם מודליות לחיקוי"

אורקל ישראל אירחה את משתתפות תכנית 'ממריאות' להכשרת נערות מהציונות הדתית בתחום הסייבר. האירוע, שהתפרס על פני יומיים בשבוע שעבר, היווה את נקודת הפתיחה של המחזור השני בפרויקט, אליו התקבלו 60 בנות העולות לכיתה י' - כפול ממספר הבנות במחזור הראשון שנפתח אשתקד.

במהלך היומיים עברו המשתתפות פעילויות היכרות, סדנאות בהבנת מחשב (כיווץ קבצים, CMD), למידת מושגים ברשתות תקשורת, התנסות בתוכנת Wireshark, וגם תרגלו את החומר בחדרי בריחה שהוקמו במשרדי חברת אורקל.


הנערות נפגשו גם עם מרינה מרנקוב ארכיטקטית ענן באורקל ישראל, כמודל לחיקוי נשי וטכנולוגי. מרנקוב העבירה להן הרצאת מבוא מעוררת השראה לעולם הטכנולוגיה והסייבר, במהלכה הסבירה על תפקידה, על אורקל ישראל, ועל מושגי יסוד בסייבר כמו איום, התקפה ואבטחת מידע.

התכנית מיועדת לתלמידות התיכון (י'-י"ב) מכשירה ומלווה את הנערות, לקראת קבלה לשירות לאומי משמעותי בתפקידי סייבר וטכנולוגיה. במסגרת המיונים לתכנית עברו הנערות מבדקי ידע וראיון אישי. התוכנית פותחה ומופעלת ע"י 'המרכז לחינוך סייבר' של קרן רש"י ומערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה.

לדברי אורי לואיס מרכז התכנית, "מדובר בתלמידות בעלות יכולות יוצאות דופן ומוטיבציה גבוהה. ביומיים הללו חיזקנו אצלן בעיקר את תחושת המסוגלות, נתנו טעימה חיובית מעולם הטכנולוגיה והפגשנו אותן עם מודליות לחיקוי".

לדברי אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל, "כחברה שתומכת בגיוון תעסוקתי ובמתן שיוון הזדמנויות, שמחנו לתמוך ולהיות בית להזנקת מחזור נוסף של תכנית כמו ממריאות שמקדמת נערות מוכשרות לקראת כניסה לשירות לאומי ולשוק העבודה בעתיד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il