TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אנרג'יקס מעדכנת על החלטת רשות החשמל למתן רישיון מותנה לפרויקט אר"ן - פרויקט הדגל של החברה בתחום הרוח


אנרגיקס
אנרג'יקס מתכבדת לעדכן כי ביום 4 באוגוסט 2019 אישרה מליאת רשות החשמל מתן רישיון מותנה לפרויקט אר"ן לייצור חשמל באמצעות אנרגית רוח בהספק כולל של MW142.5

במקביל, החברה ממשיכה לפעול לקידום הליך אישור התכנית להקמת הפרויקט כפרויקט תשתית לאומית בוועדה לתשתיות לאומיות ("הות"ל"), אשר לאחר הפקדת התכנית ובתום התקופה לשמיעת ההתנגדויות לתכנית, מצוי ערב דיון בות"ל לאישורה הסופי - והכל בכפוף למציאת המימון לפתרון הטכנולוגי הנדרש למערכת הביטחון לצורך הקמת חוות רוח בישראל.


מתן הרישיון המותנה מהווה חלק מהליך פיתוח הפרויקט וקבלתו כפופה לאישור שר האנרגיה, אשר צפויה להתקבל במהלך הימים הקרובים. הקמת הפרויקט בפועל כפופה להשלמת הליכי הרישוי מול רשות החשמל וקבלת אישורים והיתרים סטטוטורים, אישורים נוספים וכן הגעה לכדי סגירה פיננסית.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: " אנו שמחים לעדכן על החלטת רשות החשמל למתן רישיון מותנה בהספק של MW142.5 לפרויקט אר"ן, שהינו פרויקט הדגל של החברה בתחום אנרגיית הרוח בישראל. מתן הרישיון מהווה נדבך משמעותי בקידומו של הפרויקט שהינו פרויקט רוח מהגדולים בארץ ולאור מורכבותו, הקמתו תהווה הישג ואבן דרך חשובה בהתפתחותה של החברה ורכיב חשוב בתוכנית הכוללת להשגת היעדים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל. במקביל, אנו פועלים לקידום התנאים הסטטוטורים והאישורים הדרושים בדרך להקמת הפרויקט. "

אנרג'יקס

החברה הנה חלק מקבוצת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ. החברה עוסקת בתחום האנרגיות המתחדשות בדגש על אנרגיה פוטו-וולטאית ואנרגיית רוח. החברה החלה את פעילותה בספטמבר 2009 והונפקה בבורסה בתל אביב במאי 2011.

החברה פועלת בשני תחומי פעילות:

התחום הפוטו-וולטאי - ייזום, פיתוח, תכנון והקמה של פרויקטים לייצור חשמל ממערכות פוטו-וולטאיות הנמצאות בבעלותה, ומכירתו לחברת החשמל לישראל. בבעלות החברה (לרבות בבעלות משותפת) מערכות פוטו-וולטאיות המייצרות חשמל בהספק כולל של כ-MWp 139, מתוכו חלקה של החברה הינו כ- MWp130 (פרויקט נאות חובב, 30 מערכות קטנות ו-8 מערכות בינוניות מתוכן 6 מערכות בבעלות משותפת וכן 9 מערכות במסגרת המכרז הראשון). כמו כן לחברה מערכות בהקמה בהספק של כ- MWp65. כמו כן, החברה פועלת לייזום ופיתוח של פרויקטים נוספים בתחום הפוטו-וולטאי בהספק של מעל ל- MWp300.

בדצמבר 2017 הקימה החברה בארה"ב מיזם משותף עם שותף מקומי, ובבעלותו צבר פרויקטים בשלבים שונים של ייזום ופיתוח מערכות פוטו-וולטאיות בהספק כולל של מאות MW. המיזם נערך להקמתם של ארבעה פרויקטים בהספק של כ- MWp85 במהלך 2019, אשר מצויים כיום ערב סגירה פיננסית.

תחום אנרגיית הרוח - ייזום, פיתוח, תכנון והפעלה של חוות גדולות לייצור חשמל מאנרגיית רוח, ומכירת החשמל בשוק הפולני. לחברה חוות רוח פעילות בפולין בבעלות מלאה בהספק של כ- MW119 וחוות רוח בפיתוח בהספק של עד MW120. כמו כן, החברה פועלת לייזום ופיתוח של פרויקטים בתחום אנרגית הרוח בישראל בהספק של כ- MW200, בעיקר במסגרת פרויקט אר"ן, בהספק מוערך של כ- MW130-150.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il