TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת KRYON משיקה תוכנית שותפים גלובלית


KRYON
ומרחיבה את מאמציה לאימוץ טכנולוגיית RPA (Robot Process Automation)
קריון, החברה המובילה בתחום פתרונות האוטומציה הרובוטיים (RPA) מודיעה על השקת תוכנית שותפים עולמית, שמטרתה להעניק מסגרת לשיתופי פעולה בלעדיים עם שותפים מכל העולם, כדי להרחיב את המכירות של פתרונות האוטומציה החדשניים והייחודיים שלה. השותפים שיירשמו לתוכנית יוכלו לספק ללקוחות שלהם פתרונות אוטומציה ולהשתמש בפלטפורמת ה- RPA של קריון, ובכך ליצור השפעה עסקית גבוהה עם השקעה מינימלית.

התוכנית מורכבת מארבע רמות: זהב, כסף, ארד והפניה (Referral). כל רמה מספקת הטבות ייחודיות המותאמות לדרישות המכירות השנתיות של השותפים. בנוסף, התוכנית מציעה לשותפים מגוון רחב של קורסי הכשרה, פיתוח ומכירות על מנת ללמוד במהירות יתרה ולקבל הסמכה על המערכות המובילות של קריון.

הטבות נוספות שניתנות לשותפי החברה הן:

הגדלת תוכניות המכירה והביצוע המסייעות להגברת המודעות ופיתוח החברה
מנהל צמוד מטעם קריון
תמיכה מקצועית במכירות ושיווק
גישה חופשית ל-Kryon Academy – הפלטפורמה האקדמית הדיגיטאלית של החברה
גישה לפורטל השותפים של קריון, המספק שפע של משאבים על הענף, תבניות תצוגה, דוגמאות ועדויות שניתן להשתמש בהם במסעות פרסום שוטפים

לדברי ריצ'רד פרנץ',CRO בחברת קריון: "תוכנית השותפים החדשה תאפשר לקריון לגייס שותפים, המחויבים לעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית בקרב חברות , אלה שמזהים את הצמיחה החסרת תקדים והערך העסקי של האוטומציה, ורוצים לעבוד עם קריון, ספק פתרונות מהטוב והמתקדם ביותר בתחום, כדי להוביל רמות חדשות של אוטומציה ארגוניות לשוק".

בנוסף להשקת תוכנית שותפים, חברת קריון משיקה גרסה חדשה (19.1) לפתרון ה-Process Discovery שלהם. הטכנולוגיה הראשונה והיחידה מסוגה בעולם המאפשרת זיהוי אוטומטי לחלוטין של תהליכים עסקיים בארגונים, ניתוחם, למידה שלהם בתוך זמן קצר והפיכתם לאוטומציות מלאות ישירות מתוך המערכת כל זאת ללא צורך בביצוע תהליכי ייעוץ ופיתוח ידניים ,מורכבים ויקרים. Process Discovery הוא חלק מסט פתרונות האוטומציה התקדמים שמספקת קריון, שתומכים במהפך הדיגיטלי בארגונים.

גרסת 19.1 של Process Discovery מאפשרת חווית משתמש יותר טובה ומסייעת לעסקים לנהל גרסאות שונות במקביל ולזהות את התהליכים המתאימים ביותר לאוטומציה. כמו כן, השדרוג מאפשר ניתוח מהיר יותר ומדויק יותר של התאמת פעולת אוטומציה לתהליך, ביצועי משתמשים משופרים ועוד.

לדברי הראל טייב, מנכ"ל חברת קריון: "אנו ממשיכים להציע ללקוחות שלנו חוויית אוטומצייה מקצה לקצה המותאמים לצרכים, המטרות והתהליכים העסקיים שלהם. הלקוחות שלנו זיהו את הערך העצום ש- Kryon Process Discovery מספק, ואנו רואים אותם משתמשים יותר ויותר בפתרון החדשני הזה כדי להגדיל את היעילות הדיגיטלית של החברות שלהם. ישראל הינו שוק מדהים שמאמץ חדשנות מהר יותר מכל שוק אחר בעולם, והחיבור יוצא הדופן שלנו עם השותפים הישראלים מביא לקפיצת מדרגה עצומה בשוק הישראלי בקידום המהפכה התעשייתית הרביעית".

אודות Kryon  :
חברת קריון (Kryon) מפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים ((RPA ארגוניים, מבוססי ראיה ממוחשבת ולמידת מכונה. החברה מספקת פתרונות רובוטיים לאתגרים עסקיים, מתוך ההבנה כי תשואות תפעוליות של פתרונות ארגוניים, הם שמאפשרים שינוי דיגיטלי אמיתי. רובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור, מחליפים עבודה "תהליכית" שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר. בעולם התעשייתי המודרני, שבו מפעלים מחפשים דרכים לשפר את היעילות, להעלות את הפריון ואת התפוקה, Kryon מציעה פתרון טכנולוגי עם קבלות. ארגונים גלובליים מובילים כגון HP, אלביט, AT&T, מיקרוסופט, ,Allianz DXC Technologies ואחרים, ממנפים את פלטפורמת הבינה המלאכותית של Kryon כדי להניע שינוי דיגיטלי ויעילות תפעולית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il