TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

באטמ מהוד"ש השיקה עם שתי ענקיות השבבים NXP ו-ARM פתרון וירטואליזציית תקשורת


חברת באטמ
השקת הפתרון הייחודי תאפשר לארגונים ומפעילי רשתות לקבל תעבורת רשת מהירה במיוחד ללא צורך בהגדלת כוח המחשוב הקיים
הפתרון מהווה אבן דרך בהסכם האסטרטגי של באטמ הישראלית עם Arm.

טלקו סיסטמס של חברת באטמ מהוד השרון (לונדון: BVC) השיקה פתרון לשיפור וירטואליזציית תקשורת (NFV) על גבי מעבדי חברת השבבים NXP (נאסד"ק: NXPI) המבוססים על טכנולוגיית ARM (נאסד"ק: ARMH). חברת NXP היא חברת שבבים גדולה, המתבססת על טכנולוגיית Arm.

הטכנולוגיה החדשה שפותחה על ידי טלקו סיסטמס, מבוססת תוכנה ומשפרת את היכולות הוירטואליות של רשתות תקשורת, תוך הפניית משאבי עיבוד הנתונים הקיימים ברשת לטובת השימושים בעלי הערך העיסקי והתפעולי המשמעותיים ביותר. טכנולוגיה זו תאפשר למפעילים וחברות גדולות להשיג שיפור משמעותי ביותר ביחס הביצועים לעלות התפעול של ציודי הקצה (uCPE) – נקודה מרכזית וחשובה ברשתות דור 5.

הפתרון של טלקו עבר סדרת ניסויים ארוכה מול הפתרונות הקיימים והוכיח גידול של פי 3-5 בכמות התעבורה הוירטואלית ברשת, תוך הקטנת זמן השיהוי (latency) לחצי. כל פתרון ווירטואליזציה קיים דרש פיתוח והצטיידות יקרים ביותר על מנת להגיע לביצועים קרובים. לקוחות שעשו ניסויים בטכנולוגיה החדשה ציינו כי הפיקו תועלת גבוהה ביותר ללא צורך בשדרוג המערכות הקיימות או בהגדלת כוח המחשוב.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "פיתוח הפתרון החדש מהווה צעד משמעותי באסטרטגית של באטמ הנסמכת על ווירטואליזציית רשתות בתפוקות גבוהות מאוד, דבר שללא ספק יבוא לכלל ביטוי מעבר לישומים הקיימים עם התקנת דור 5. זוהי אבן דרך נוספת בהסכם שלנו עם ARM ששמה לעצמה להוביל בתחום תשתיות רשת, במיוחד דור 5, ואף הקימה חטיבה חדשה לצורך כך.

"שיתוף הפעולה עם ARM ועם NXP – ספקית מרכזית של שבבים המבוססים על טכנולוגיית ARM ועל הטכנולוגיה שלנו, יאפשר לנו להציע ללקוחות שיפור ביצועים משמעותי, ללא צורך בהגדלת עלויות, דבר שיעניק יתרונות ברורים הן לספקים והן ללקוחותיהם ביחס לכל הקיים היום. אנו שוקדים בהמשך התוכנית האסטרטגית על תוספות ושיפורים משמעותיים נוספים, שיתנו ללקוחות יתרונות ניכרים ביותר."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il