TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת פז: הרווח הנקי המדווח ברבעון הראשון של 2019 עלה בכ- 12% לכ- 85 מיליון שקל;


פז נפט
מחזור המכירות של YELLOW ממשיך במגמת הצמיחה ורשם עלייה של כ- 4% ברבעון הראשון 2019 המסתכמים בכ- 210 מיליון ש"ח

יונה פוגל, מנכ"ל פז :"הרווח הנקי המדווח של פז עלה ברבעון הראשון 2019 בכ- 12% לכ- 85 מיליוני שקלים. הרווח המתואם ברבעון הסתכם בכ-68 מיליון ₪, ירידה מול רבעון מקביל.


הפגיעה ברווח המתואם נובעת מהפסד תפעולי של בית הזיקוק על רקע מרווחי זיקוק נמוכים הנובעים משפל של 8 שנים במרווחי הבנזין. מגזר הקמעונאות והמסחר שמר על רווחיות על אף הורדת מרווח השיווק ועלייה בהוצאות הפרסום של החברה, זאת בעיקר הודות לחיסכון בהוצאות תפעוליות אחרות של הקבוצה חלק מתוכנית התייעלות כוללת של החברה.


אנו ממשיכים לגדול בכמות הדלקים הנמכרים בתחנות ועלייה רצופה בכמות העסקאות המתבצעות בחנויות הYELLOW . כמו כן אפליקציית YELLOW זוכה להצלחה ונמשך גידול במספר משתמשיה, דבר המגדיל את נאמנות הלקוחות ומאפשר שיווק ושירות מבוסס נתונים בפרסונליזציה. מגזר התעשיות מציג עלייה ברווח זאת הודות להתייעלות בהוצאות ושיפור מכירות בפז שמנים ופזקר והמשך גידול בפעילות של שירותי ונכסי תעופה.

במקביל, פרויקט הקמת מתקן ה-cat-cooler בבית הזיקוק מתקדם והשלמת בנייתו צפויה עד סוף שנת 2019. מתקן זה, ישפר את תמהיל התזקיקים של בית הזיקוק, ויאפשר למקסם את פוטנציאל הרווח מהשיפור הצפוי במרווחי הסולר כתוצאה משינוי תקן המזוט הימי ב-1/1/2020.


בנוסף, כחלק מהשלמת התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה ומתוך כוונה להרחיב את פעילות החברה לפעילויות שאינן קשורות בדלקי תחבורה אנו בוחנים השקעות מהותיות בפרויקטים שצפויים להביא תרומה מהותית לאורך זמן. אנו פועלים ליישום תוכנית הקמת תחנת כח חדשה בבית הזיקוק ובמקביל משתתפים במכרז תחנת הכח אלון תבור שיתקיים בימים הקרובים. כמו כן, אנו נערכים להצגת מגזר הנדל"ן בנפרד מפעילות הקמעונאות והדבר יבוצע במהלך השנה. "

קבוצת פז, חברת האנרגיה והקמעונאות המובילה בישראל, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון הראשון לשנת 2019 .


הרווח הנקי המדווח של החברה ברבעון הראשון עלה בכ- 12% לכ- 85 מיליון שקל, זאת מול רווח של 76 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.


ה – EBITDA המדווחת עלתה בכ- 13% לכ- 266 מיליון שקל. העלייה נובעת מיישום תקן חכירות החשבונאי IFRS 16 המבוצע לראשונה החל מרבעון ראשון 2019 .


הרווח הנקי המתואם של החברה לרבעון הראשון של 2019 הסתכם בכ- 68 מיליוני שקלים, זאת מול רווח של כ- 94 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


פז מציגה איתנות פיננסית. הונה העצמי של הקבוצה הסתכם ב- 31 למרץ 2019 בכ-3.93 מיליארד שקל והוא מהווה כ- 27% מסך המאזן .


בחודש מאי פרעה החברה אג"ח סדרה ג' בהיקף של כ- 3 מיליארד שקל ואין לה תשלומים משמעותיים למחזיקי האג"ח עד לנובמבר 2022.


בחודש אפריל גייסה החברה כ – 400 מיליון שקל עם ביקושים של מעל 1.3 מיליארד ₪, באמצעות הרחבת אג"ח סדרה ז' בריבית של 1.04%.

הרווח התפעולי לרבעון הראשון של חטיבת הקמעונאות והמסחר הסתכם בכ- 97 מיליוני שקלים, ירידה קלה לעומת כ- 99 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. התוצאה הושגה על אף הורדת מרווח השיווק במאי 2018 ועלייה בהוצאות הפרסום להשקת מותג הקפה הפרטיY Coffee Capsules ובזכות גידול של כ- 4% במחזור המכירות של ה Yellowוגידול במכירות הסחר.


בהקשר זה נציין, כי מחזור המכירות של רשת חנויות הנוחות Yellow שוב מציג צמיחה עקבית והסתכם הרבעון בכ-210 מיליוני ₪, וזאת על אף עיתוי חג הפסח. בנוסף, למעלה מכ- 300 אלף איש הורידו את האפליקציה של פז שמאפשרת לצבור 10% מערך כל קנייה בחנויות הנוחות ו-10 אגורות לכל ליטר דלק.


הרווח התפעולי ברבעון הראשון של חטיבת התעשיות (הכוללת את החברות פזגז, פז שמנים, פזקר, פז שירותי תעופה ופז נכסי תעופה) הסתכם בכ- 70 מיליוני שקלים, עלייה של כ- 6% אל מול כ- 66 מיליוני שקלים ברבעון הראשון 2018. העלייה ברבעון נובעת בעיקר מהלכי התייעלות שבוצעו בפז שמנים ופזקר ועלייה במכירות פז שירותי תעופה.


ההפסד התפעולי המדווח ברבעון הראשון של חטיבת הזיקוק הסתכם בכ- 20 מיליוני שקלים (המתואם הסתכם בהפסד של כ- 23 מיליוני ₪), בהשוואה לרווח מדווח של כ- 5 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד (הפסד של 1 מיליון ₪ מתואם). בית הזיקוק ייצר ברבעון הראשון מרווח זיקוק של 5.4 $ לחבית בהשוואה לכ- 7 $ לחבית אשתקד. השחיקה במרווח הזיקוק נבעה בעיקר מהתייקרות הפרמיה על הנפט הגולמי ומירידה במרווחי בנזין כתוצאה מעליה במלאי הבנזין בעולם (הבנזין מהווה כ-36% מסך תזקיקי החברה).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il