TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אינטל מובילה סבב A של 17 מיליון דולר בסטארט-אפ החומרה TriEye כדי לאפשר לרכב החכם לראות בכל תנאי תאורה ומזג אוויר


אינטל
אבי בקל, מנכ"ל ומייסד משותף של TriEye: "המצלמה שלנו כבר עוררה את תשומת ליבם של יצרני רכב עולמיים גדולים"

TriEye מפתחת מצלמת SWIR (Short Wave Infra-Red) שמאפשרת למערכות מתקדמות לסיוע לנהג שקיימות כיום ברכב (ADAS) ולכלי רכב אוטונומיים בעתיד להשיג יכולת ראיה מושלמת בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים, הכוללים בין היתר חושך, ערפל, או אבק


אבי בקל, מנכ"ל ומייסד משותף של TriEye: "המצלמה שלנו כבר עוררה את תשומת ליבם של יצרני רכב עולמיים גדולים"


חברת הסטארט אפ הישראלית TriEye מתל-אביב, שטכנולוגיית החישה שלה מאפשרת ראיה בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים, גייסה 17 מיליון דולר בסבב גיוסA בהובלת אינטל קפיטל. משקיעים אחרים בסבב כוללים את מייסד של צ'ק פוינט מריוס נכט ואתGrove Ventures של דב מורן המכהן גם כיו"ר TriEye ומלווה את החברה מהקמתה. מאז הקמתה גייסה TriEye יותר מ-20 מיליון דולר, כולל השקעת סיד של 3 מיליון דולר אותה הובילה Grove Ventures בנובמבר 2017.


TriEye הוקמה ב-2016 על ידי המנכ"ל אבי בקל, סמנכ"ל המו"פ עומר קפח וה-CTO פרופ' אוריאל לוי, אחרי כעשר שנות מחקר מתקדם בננו-פוטוניקה שביצע פרופ' לוי באוניברסיטה העברית. לאחרונה הצטרפו למועצת המנהלים של החברה יאיר שוהם, מנהל הפעילות של אינטל קפיטל בישראל, תא"ל (מיל.) אופיר שוהם, לשעבר ראש מפא"ת במשרד הביטחון וכן עידו יבלונקה, שכיהן כסגן נשיא Yahoo העולמית וכמנכ"ל פעילותה בישראל. החברה מעסיקה כ-20 עובדים ופועלת לגייס בשנה הקרובה עשרות עובדים נוספים, רובם בתחומי הפיתוח והמוצר.


מצלמת ה- SWIR (Short Wave Infra-Red) שפיתחה TriEye, שהדוגמאות הראשונות שלה צפויות להגיע לשוק ב-2020, מיועדת להציל חיים בכבישים. המצלמה תאפשר למערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) ולכלי רכב אוטונומיים להשיג יכולות ראיה מושלמת באיכות HD בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים, הכוללים בין היתר ערפל, אבק או חושך שמצלמות סטנדרטיות אינן מסוגלות לראות.


גם כאשר משלבים מספר פתרונות חישה דוגמת מכ"ם, lidar ומצלמה, לא ניתן כיום לאתר ולזהות עצמים בוודאות גבוהה בלילה או בתנאים קשים נפוצים אחרים, דוגמת אדם הרוכב על אופניים בלילה.


מצלמות SWIR פועלות כבר מספר עשורים בשירות תעשיית הביטחון, החלל והתעופה, ומאפשרות ראייה בתנאי תאורה ומזג אוויר קשים. בניגוד לטכנולוגיה הקיימת, המצלמה של TriEye מבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת ייצור מצלמת SWIR בתהליך CMOS, תהליך דומה למצלמות סטנדרטיות. תהליך זה, מוזיל את מחיר המצלמה בכמה סדרי גודל, מאפשר איכות HD ומקטין את גודל המצלמה, כך שניתן להתקינה בקלות מאחורי השמשה הקדמית של הרכב.


אף ששוק היעד העיקרי של TriEye הוא תעשיית הרכב, הטכנולוגיה שלה מתאימה מאד לענפים נוספים ובכללם מכשירים ניידים, יישומי תעשיה, ביטחון, מעקב ובקרה אופטית – תחומים שהחברה מתכוונת לפנות אליהם בעתיד הקרוב.

אבי בקל, מנכ"ל ומייסד משותף של TriEye ציין שמצלמת החברה כבר משכה את תשומת ליבם של יצרני רכב עולמיים גדולים והוסיף: "תנאי ראות לקויה דוגמת ערפל, חושך ואבק, גורמים לפציעות ולהרוגים בתאונות. בארה"ב בלבד, כ-21% מהתנגשויות כלי הרכב – כמעט 1.2 מיליון התנגשויות בשנה – קשורות למזג האוויר וכרוכות לעיתים קרובות בראות לקויה.


המשימה שלנו היא להציל חיים, לצמצם את סיכוני התאונות בתנאים אלה ולעשות זאת במחיר דומה למצלמה סטנדרטית. הגיוס יאפשר לנו להגדיל את הצוות ולממש את מפת הדרכים שלנו לפתרונות HD SWIR, מרמת החיישן ועד אלגוריתמים בתחום החישה".


יאיר שוהם, מנהל הפעילות של אינטל קפיטל בישראל, הוסיף: "בימים בהם תעשיית הרכב עוברת לנהיגה אוטונומית או חצי-אוטונומית, הביקוש לטכנולוגיות חיישנים צפוי לצמוח במהירות. לטכנולוגיה של TriEye יש פוטנציאל לקדם את היכולות הרגילות של מצלמות ולשפר את הביצועים בתנאי ראות לקויה, באופן שמשלים טכנולוגיות חיישנים במצלמות מבוססות ראייה. אינטל קפיטל שמחה לתמוך בצוות של TriEye שעובד כדי לממש את החזון שלו".


דב מורן, יו"ר TriEye ושותף מנהל ב- ,
Grove Ventures: "ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ TriEye ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½. ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½-Grove Ventures ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ TriEye".



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½!

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½... ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½:


RSS
- ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 94, ן¿½ן¿½-ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il