TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דויטשה בנק מקדם טרנספורמציה דיגיטלית עם רד האט


טום גילברט - מנהל גלובלי של פלטפורמות ענן, יישומים ואינטגרציה בדויטשה בנק
דויטשה בנק, אחד הבנקים הגדולים בעולם, מבצע מדי יום כ- 13 מיליון תשלומים בשווי העולה על 1.1 טריליון אירו, וסולק טרנזקציות בשווי 500 מיליארד אירו בכל יום

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה בכנס Red Hat Summit שהתקיים בבוסטון, כי דויטשה בנק (Deutsche Bank), הבנק הגדול ביותר בגרמניה מבסס את פלטפורמת היישומים Fabric שלו על טכנולוגיות ענן היברידי מרד האט. Fabric הינה רכיב מרכזי באסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של דויטשה בנק, ומשמשת כפלטפורמת ענן היברידי אוטומטית עבור שירות עצמי, המאפשרת לצוותי יישומים לפתח, לספק ולהרחיב יישומים מהר יותר ובאופן יותר יעיל.


דויטשה בנק, אחד הבנקים הגדולים בעולם, מבצע מדי יום כ- 13 מיליון תשלומים בשווי העולה על 1.1 טריליון אירו, וסולק טרנזקציות בשווי 500 מיליארד אירו בכל יום. היכולת לספק ללקוחות במהירות וביעילות רבות יותר שירותים גמישים לפי דרישה הזמינים תמיד, הינה חיונית בשוק תחרותי ביותר כמו בנקאות גלובלית, ומתודולוגיות פיתוח יישומים מוטי-ענן (Cloud-native) (לינק) כמו קונטיינרים, מיקרו-שירותים ו- DevOps, מתאימות היטב לתמיכה ביעדים אלה.


כדי לעמוד ביעדיו העסקיים – מודרניזציית תשתית בהיקף גדול, שיפור אג'יליות עסקית ויעילות, וקיצור זמן הגעה לשוק – בנה דויטשה בנק את Fabric, שהינה פלטפורמה אסטרטגית מהדור הבא, המסוגלת לספק חוויית "כל דבר כשירות" עבור צוותי היישומים הבוחנים ומטמיעים יישומים חדשים ברחבי התשתית ההיברידית של הבנק.


Red Hat Enterprise Linux משמשת כפלטפורמת הפעלה מרכזית עבור הבנק כבר מספר שנים, ומספקת בסיס נתמך אחיד עבור עומסי עבודה באתרי הבנק ובסביבת הענן הציבורי שלו. עבור Fabric בחר דויטשה בנק להמשיך להשתמש במערך מוטה-ענן של רד האט, הבנוי על שדרת פלטפורמת לינוקס ארגוני המובילה בעולם עם Red Hat OpenShift Container Platform. הבנק הטמיע את Red Hat OpenShift על Microsoft Azure כחלק של פלטפורמת ענן היברידי חדשה ממוקדת-אבטחה, עבור בנייה, אירוח וניהול של יישומים בנקאיים. על ידי הטמעת Red Hat OpenShift - פלטפורמת Kubernets ארגונית המקיפה ביותר בעולם על Microsoft Azure, יכולים צוותיIT לנצל יתרונות של משאבי ענן בהיקף עצום, עם מודל פלטפורמה כשירות-תחילה (PaaS-first) סטנדרטי ועקבי.

הבנק גם הטמיע OpenShift בתשתית באתר שלו, מה שמאפשר להמשיך שימוש בטכנולוגיות שכבר נמצאות בייצור וניצול היתרון של אחת מהצעות ערך המרכזיות של OpenShift: פלטפורמה עבור יישומים ברחבי סביבות ענן היברידי, ממרכז הנתונים ועד עננים ציבוריים רבים. Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat OpenShift מוטמעות ומתוחזקות בשימוש ב- Red Hat Ansible Tower, מסגרת שמבצעת אוטומציה וסטנדרטיזציה של IT בסדר גודל ארגוני.


היום תומכת Fabric ב- 6,000 משתמשים פנימיים בבנק העובדים על 4,000 פרויקטים ב- 15 סביבות מחשוב ייחודיות, וביותר מ- 10,000 משתמשי קצה ברחבי העולם. הבנק מימש את מטרתו להגדיל יעילות תפעולית, ומריץ עתה יותר מ- 40% של עומסי העבודה שלו על 5% מהתשתית הכוללת שלו, תוך קיצור הזמן הנדרש לקדם רעיונות מהוכחת היתכנות (POC) לייצור, מחודשים לשבועות.


טום גילברט, מנהל גלובלי של פלטפורמות ענן, יישומים ואינטגרציה בדויטשה בנק, אמר: "החזון שלנו היה 'כל דבר כשירות'. רצינו את היכולת לקחת במהירות רעיון ולהוביל אותו לייצור, תוך עמידה בתקני אבטחה ורגולציה של תעשיית הבנקאות. לשם כך היינו זקוקים לא רק לטכנולוגיה חדשנית, אלא לשותף אסטרטגי שיכול לספק ביצועים ברחבי העולם ומבין את צרכינו העסקיים. אנחנו מרוצים מאוד ממה שהשגנו עד עתה, ומצפים להמשך מסע זה עם רד האט".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il