TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שת"פ בין מטריקס ל- SAP: מטריקס תמכור ותשווק בישראל את פלטפורמת הענן של SAP


אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים ב- SAP ישראל
במסגרת ההסכם החדש יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות דיגיטליים בסיוע ותמיכת מיטב מומחי הדיגיטל שלSAP ישראל ומטריקס

SAP ישראל ומטריקס חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי חדש, במסגרתו מטריקס תחל לשווק ולמכור את SAP Cloud Platform (SCP), פלטפורמה לפיתוח אפליקציות של ענקית התוכנה העולמית. במסגרת ההסכם החדש ארגונים ישראליים יוכלו לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים בענן באמצעות הפלטפורמה המצליחה של SAP בסיוע ותמיכת מומחי הדיגיטל והענן של- SAP ישראל ומטריקס. ההסכם החדש משתלב עם שיתוף הפעולה ארוך השנים של מטריקס ו-SAP.


SAP Cloud Platform הינה פלטפורמת ענן במודל SaaS המאפשרת לארגונים לפתח ולהרחיב אפליקציות המותאמות לצרכים ולדרישות שלהם באופן מיטבי. הפלטפורמה מכילה את מערכת ניהול הנתונים של SAP Hana ובעלת יכולת התממשקות לאפליקציות On Premise ובענן. SCP מסייעת לארגונים לחדש ולהרחיב אפליקציות ארגוניות באמצעות חדשנות טכנולוגית וגמישות מרבית, כך ניתן לבנות אפליקציות נגישות יותר ללקוחות שבסופו של דבר יחזקו את הקשר שלהם עם הארגון.


פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס:
"היתרון המשמעותי בפלטפורמת הענן של SAP, שהיא לא 'כובלת' את הארגונים לשימוש בפתרונות מסוימים וכך מאפשרת להם לעבוד בגמישות מרבית בעת הפיתוח.


אנחנו שמחים ש-SAP בחרו במטריקס לשיתוף הפעולה הייחודי הזה, כחברת הטכנולוגיה המובילה בישראל ושותף ותיק ויציב של SAP, יש לנו במטריקס את כל היכולות, הידע והניסיון לספק לארגונים בישראל, בכל הגדלים, את המעטפת האופטימלית שתאפשר להם לפתח בשקט התעשייתי הדרוש להם".


אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים ב- SAP ישראל מוסיף: "הסכם שיתוף הפעולה בין מטריקס ל- SAP יאפשר הקמת מרכז חדשנות על גבי פלטפורמת הענן של .SAP במסגרת המיזם – יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים עבור הלקוחות שלהם בארץ ובחו"ל בסיוע ותמיכה של מיטב המומחים של- MATRIX ו- SAP. כמו כן, חברות תוכנה המעוניינות לפתח ולמכור פתרונות משלימים ללקוחות SAP בארץ ובעולם יוכלו לעשות זאת באמצעות המיזם המשותף. בחודש אפריל יערך אירוע השקה משותף אליו יוזמנו חברות ולקוחות שיהיו מעוניינים להשתלב במרכז החדשנות המשותף של MATRIX ו- SAP".

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel

אודות מטריקס
מטריקס, חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. מטריקס, המעסיקה כ- 9,250 מקצועני טכנולוגיה ו-IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל למעלה מ- 13 שנים. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 125. מחזור ההכנסות של מטריקס בשנת 2018 הגיע לכ- 3.17 מיליארד ₪ והרווח הנקי הגיע לכ- 144 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il