TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

משא ומתן מתקדם בין אלגומייזר למדיגוס להשקעה של כ-5 מיליון דולר בקבוצת אלגומייזר


אלגומייזר
השקעת מדיגוס באלגומייזר מתבצעת על בסיס ההנחה כי הרווח הנקי של לינקיורי לשנת 2019 יהיה בשיעור שלא יפחת מ- 15 מיליון ש״ח

חברת אלגומייזר, העוסקת בטכנולוגיות להנעת גולשים באינטרנט ואשר נסחרת בתל אביב, מדווחת היום על מו"מ עם חברת מדיגוס, במסגרתו תשקיע מדיגוס סך של כ-5 מיליון דולר באלגומייזר.


במסגרת ההשקעה, מעוניינת מדיגוס להשקיע סך של 5.4 מיליון ש"ח ישירות באלגומייזר. ההשקעה תתבצע לפי שווי של 4.15 ש"ח למניה של אלגומייזר. מדיגוס תשקיע 9 מיליון ש"ח נוספים באמצעות רכישת מניות לינקיורי בע"מ, חברת בת של אלגומייזר (המוחזקת במלואה ע"י אלגומייזר), מידי אלגומייזר, לפי שווי חברה של כ-96 מיליון ש"ח של לינקיורי- שווי הגבוה בכ-250% מהמחיר לפיו רכשה אלגומייזר את לינקיורי לפני פחות משנתיים.


בנוסף, מדיגוס תשקיע מיליון דולר נוספים בחברת אלגומייזר בדרך של החלפת מניות על ידי הקצאת ADRs לפי מחיר של 3 דולר ל-ADR תמורת מניות של אלגומיזר לפי שווי של 4.15 ש"ח למניה של אלגומייזר. במסגרת ההשקעה, אלגומייזר תעשה את מירב מאמציה לרשום את המניות שלה למסחר בנאסדק בהקדם האפשרי.


עוד במסגרת ההשקעה, אלגומייזר תקצה למדיגוס אופציות לרכישת מניות אלגומייזר בכמות השווה למניות שהוקצו למדיגוס במסגרת ההשקעה לפי מחיר מימוש של 5.25 ש"ח למניה, אשר יהיו בתוקף ל-3 שנים מיום הנפקתן.


השקעת מדיגוס באלגומייזר מתבצעת על בסיס ההנחה כי הרווח הנקי של לינקיורי לשנת 2019 יהיה בשיעור שלא יפחת מ- 15 מיליון ש״ח.


קבוצת אלגומייזר מתמחה בתחום השיווק באינטרנט, עם מכירות שנתיות בהיקף של כ-160 מיליון ש״ח לשנת 2018 אשר מצביעות על מגמת עליה עקבית. קבוצת אלגומייזר משרתת היום לקוחות ושותפים עליהם נמנים הגופים המובילים בעולם כגון: גוגל, מיקרוסופט, אפל, יאהו, אסק, אינפוספייס, אוויה, דל, אינסטגרם, ועוד.


לקבוצת אלגומייזר טכנולוגיות יחודיות והתמחות במגוון תחומי האינטרנט, לרבות: תחום הוידאו באינטרנט, מכירות באינטרנט, פרסום באינטרנט, מוניטיזציה לאתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ועוד. טכנולוגיות אלו מכילות פיתוחים ואלגוריתמים בתחום ה-AI ובתחום ה-BI שפותחו בחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il