TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סול-ג'ל טכנולוגיות ממנה את ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב


סול-גל טכנולוגיות
מר ויירה מביא קרוב ל-25 שנות ניסיון בענף התרופות בפעילות מסחרית, ענייני רגולציה, מכירות ושיווק, אסטרטגיית תמחור

סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ ("סול-ג'ל" או "החברה") (NASDAQ:SLGL), חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור, הודיעה היום על המינוי של ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב.


"ג'ון מביא היסטוריה של הצלחה בתחום הדרמטולוגיה וגם מומחיות ניהולית חוצה תפקידים מקיפה בהשקות מוצלחות של מוצרים דרמטולוגיים בשוק האמריקני, שמתאימה באופן אידיאלי לסול-ג'ל", אמר ד"ר אלון סרי-לוי, מנהל העסקים הראשי של סול-ג'ל טכנולוגיות. "המינוי של ג'ון הוא השלב הבא בבניית התשתית המסחרית שלנו כשיש לנו עכשיו שני מוצרים פוטנציאליים בניסויים קליניים שלב 3 ואנחנו בהכנות להגשה פוטנציאלית של שתי בקשות לתרופות חדשות (NDAs) ב-2020".


מר ויירה אמר: "סול-ג'ל נמצאת בתקופה מרגשת כשטכנולוגיית המיקרו כימוס המקומי החדשנית שלה הראתה תועלת לאנשים שסובלים מאקנה וולגריס ורוזציאה פפולו פוסטולרית בניסויים קליניים. אני שמח להיות חלק מהנהלה מנוסה שמתמקדת בהבאת מוצרים דרמטולוגיים מובחנים לשוק".


מר ויירה מביא קרוב ל-25 שנות ניסיון בענף התרופות בפעילות מסחרית, ענייני רגולציה, מכירות ושיווק, אסטרטגיית תמחור, שיפוי ופיתוח עסקי בענפי הבריאות והביו תרופות בארה"ב עם התמקדות במוצרים דרמטולוגיים מיוחדים. הוא מצטרף לסול-ג'ל טכנולוגיות מ- Leo Pharmaceuticalsשבה מילא תפקידי שיווק בארה"ב ובעולם.


לפני Leo Pharmaceuticals מר ויירה היה מנהל בכיר, פקקת, ב-Daiichi Sankyo, שבה הוביל את ההשקה הגלובלית של נוגד קרישה חשוב, אחרי תפקידי ניהול בכירים שונים בפעילות המסחרית האמריקנית. לפני Daiichi Sankyo מר ויירה מילא תפקידי ניהול בכמה חברות בריאות, בכללן Organon Biopharmaceuticals ו-GlaxoSmithKline, והשיק בהצלחה יותר משישה מוצרים אמריקנים וגלובליים חדשים בתחומי ריפוי שונים. מר ויירה קיבל את ה-MBA שלו מאוניברסיטת רטגרס ואת ה-BA מאוניברסיטת יורק, טורונטו, קנדה.


אודות סול-ג'ל טכנולוגיות
סול-ג'ל היא חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור. צנרת המוצרים הפוטנציאלים הנוכחית של סול-ג'ל כוללת מוצרים פוטנציאלים ממותגים בשלבים מאוחרים שמנצלים את פלטפורמת טכנולוגיית המיקרו כימוס על בסיס סיליקה הקנייניות שלנו, וכמה מוצרים פוטנציאלים גנריים בהתוויות רבות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sol-gel.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il