TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ננו דיימנשן ממשיכה בהתרחבות בארה"ב


ננו דיימנשן לוגו
מצרפת מפיץ חדש ומכרה מדפסת DragonFly Pro לחברתComputer Aided Technology

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום על מינוי Computer Aided Technology, LLC (CATI), ספקית מובילה של פתרונות פיתוח מוצרים, כמפיץ בארה"ב, זאת כהמשך התרחבות רשת השותפים הבינלאומיים של החברה. בנוסף, רכשה CATI את מדפסת ה- DragonFly Pro ותפעל להנגשת טכנולוגית החברה לבסיס לקוחותיה הגדול ברחבי ארה"ב.


הפורטפוליו של CATI כולל את פתרונות ההדפסה של Dassault Systèmes SolidWorks Corporation, Stratasys ו- Desktop Metal. באמצעות שיתוף הפעולה החדש, CATI מרחיבה את הפורטפוליו הקיים ברשותה לפתרונות בתחום ההנדסה והייצור. מדפסת ה- DragonFly Pro מציעה יכולת ייחודית של שילוב מתכות ופולימרים בהדפסה אחת, על מנת לאפשר שמירה על קניין רוחני וייצור או פיתוח אבות טיפוס in-house של אלקטרוניקה מתקדמת כמו סנסורים, אנטנות, מחברים, מעגלים מודפסים ורכיבים חדשניים נוספים.

"אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים את עצמנו היא, איך CATI יכולה להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלה, לספק טכנולוגיות חדשניות חדשות ולהציע פתרונות לאתגרים עסקיים אמיתיים," אמר ריץ' וורנט', נשיא Computer Aided Technology. "היכולת לאפשר למהנדסי אלקטרוניקה לבדוק את עיצוביהם, לבצע שינויים במהירות ולקצר את זמן ההגעה לשוק, תוך הגנה על הקניין הרוחני, הופכת את הטכנולוגיה של ננו דיימנשן למערכת המושלמת לעמידה בקצב השינויים בתעשיית האלקטרוניקה הגדלה והמתפתחת."

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם CATI. שותפי החברה משמשים חלק מהותי בהאצת צמיחת החברה ברחבי העולם. הוספת מפיץ, הידוע בהצעת טכנולוגיות מצוינות ותמיכה מקצועית, לרשת השותפים של החברה, מראה את מחויבותנו לחיזוק פריסתנו ולהרחבת הגישה למדפסת ה- DragonFly Pro," ציין טים שיהן, סגן נשיא למכירות גלובליות ושירות לקוחות בננו דיימנשן. " Additive manufacturing עשוי להשפיע על פיתוח כל סוגי המוצרים המצריכים שימוש באלקטרוניקה, על צמצום הפערים בזמני הפיתוח ועל האצת הייצור עבור חברות רבות."

על ידי שילוב מדפסת הזרקת דיו מדויקת מאוד עם ננו-דיו ייעודי ותוכנת 3D אופטימלית, מדפסת ה- DragonFly Pro, עטורת הפרסים, משנה את תחום ה- Additive manufacturing לפיתוח אלקטרוניקה ומאפשרת לחברות שליטה בכל שלבי תהליכי הפיתוח שלהן.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.

אודות Computer Aided Technology
החל משנת 1992, Computer Aided Technology (CATI) מספקת ותומכת במוצרי ופתרונות הפיתוח הטובים ביותר. פורטפוליו המוצרים כולל פתרונות של SOLIDWORKS, Stratasys, Creaform, Desktop Metal, Roland DGA ו- Dassault Systèmes. כל אחד יכול למכור תוכנה או חומרה, אך מטרתנו היא להרוויח את הזכות להיות יועצך הנאמן. למידע נוסף, בקרו באתר: www.cati.com או התקשרו 888-308-2284.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il