TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

IBM העניקה למטריקס מעמד של שותף Elite בתחום Digital Business Automation הכולל RPA


בתמונה: אורן יוסף, מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ודיגיטל פיינסי במטריקס.
המעמד המיוחד ניתן למטריקס בזכות פעילותה בתחום RPA (Robotic process automation)

בכנס IBM Cloud Europe Business Partner שנערך במילאנו העניקה חברת IBM לחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות של מטריקס מעמד של שותף ELITE בתחום Digital Business Automation. המעמד המיוחד ניתן למטריקס בזכות פעילותה בתחום RPA (Robotic process automation). שותף ה- Elite של IBM היא תכנית ייחודית המיועדת למספר מצומצם ומוגבל של שותפים עסקיים בעולם כולו אשר נבחרים כשותפים ברמה הגבוהה ביותר לייצוג ויישום פתרונות מתקדמים.


תהליכים ידניים המבוצעים כיום ניתנים להחלפה בתהליכים רובוטיים אוטומטיים. RPA היא טכנולוגיה לאוטומציה רובוטית של תהליכי עבודה אלו. המושג דיגיטל לייבור מתאר את התהליך המתהווה, בו עבודות דיגיטליות רוטיניות יוכלו להתבצע על ידי רובוט תוכנה, מה שיחסוך זמן, טעויות, כוח אדם וכסף ויפנה את העובדים האנושיים לעיסוקים אחרים, יעילים ויצירתיים יותר לחברה.


הפתרון של IBM בתחום הוא פתרון כולל הממנף את יכולות ה– RPA של תוכנת Automation Anywhere ומשלב אותן עם היכולות המובילות של IBM BPM וכן עם מוצר ה Data Cap כדי לגשר על הפערים הקיימים בפתרונות אחרים שמבוססים על RPA בלבד, ולהביא את התהליכים הידניים לאוטומציה מלאה. 

אורן יוסף מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ודיגיטל פיננסי אומר: "מטריקס גאה לקבל מעמד של שותף עלית הראשון בישראל, שיתוף הפעולה ההדוק וארוך השנים בין מטריקס ל- IBM מאפשר לנו לייצר פתרונות המשלבים תוכנה ומוצר ונותנים ללקוחותינו מענה לאתגרים העסקיים העומדים בפניהם ובפרט לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

אודות מטריקס
מטריקס, חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. מטריקס, המעסיקה כ– 8,700 מקצועני טכנולוגיה ו-IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל למעלה מ- 13 שנים. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות שלה ב- 2017 הגיע ל- 2.85 מיליארד ₪ והרווח הנקי לכ-127 מיליון ש"ח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il