TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ננו דיימנשן ומפיץ החברה HDC השלימו מכירה והתקנה של מדפסת ה- DragonFly Pro בפארק הטכנולוגי Chungbuk בדרום קוריאה


ננו דיימנשן לוגו
הפארק הטכנולוגי Chungbuk רכש את מדפסת ה- DragonFly Pro על מנת להאיץ ולייעל תהליכי פיתוח אלקטרוניקה המתבצעים במקום, עם דגש לעיצובים חיוניים ושלב אבטיפוס של פרויקטים חדשניים בתחום האלקטרוניקה
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי היא מכרה והתקינה את מדפסת התלת מימד של החברה, DragonFly Pro, לפארק הטכנולוגי Chungbuk בדרום קוריאה. התקנת מערכת ה- additive manufacturing להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה הושלמה ביחד עם HDC, המפיץ המוביל של החברה בדרום קוריאה.

הפארק הטכנולוגי Chungbuk הינו מכון מחקר ללא מטרות רווח, המחבר בין שחקנים בתעשיה, האקדמיה וממשלת דרום קוריאה, לטובת מחקר ופיתוח משותפים לתחומי ה-IT, מוצרי צריכה מתקדמים, תחבורה, אנרגיה וביו. המכון קיבל מספר פרסים לאומיים כהכרה בתמיכה המצטיינת המוענקת למחקר ועסקים במהלך 15 שנות פעילות הפארק.

הפארק הטכנולוגי Chungbuk רכש את מדפסת ה- DragonFly Pro על מנת להאיץ ולייעל תהליכי פיתוח אלקטרוניקה המתבצעים במקום, עם דגש לעיצובים חיוניים ושלב אבטיפוס של פרויקטים חדשניים בתחום האלקטרוניקה.

"השוק הקוריאני הינו אחד מהשווקים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בתחום האלקטרוניקה ואנו מאמינים כי additive manufacturing יהווה תפקיד מרכזי בעתיד של אלקטרוניקה מודפסת בקרב מפתחים ויצרנים קוריאנים", ציין בריאן סאו, נשיא HDC.

"השוק בדרום קוריאה הינו בעל חשיבות גבוהה לננו דיימנשן והתקנות אצל לקוחות מובילים וחדשניים, כמו הפארק הטכנולוגי Chungbuk, הינן אחת הסיבות המרכזיות לחבירה לשותפים כמו HDC," ציין גלעד רשף, מנהל אזור אסיה פסיפיק בננו דיימנשן. " באמצעות שילוב מיומנות טכנולוגית עם מערך שיווק ומכירה אגרסיבי, מפיצים מובילים כמו HDC, ממוצבים היטב על מנת להביא את פתרונות ה- additive manufacturing של ננו דיימנשן לשוק בדרום קוריאה ולסייע בהנעת תהליכי העיצוב והייצור של מוצרים בתחומי הצריכה, תחבורה, ביטחון, רפואה ותעשיות נוספות, אשר תורמים רבות לכלכלה הקוריאנית."

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.

אודות הפארק הטכנולוגי Chungbuk
הפארק הטכנולוגי Chungbuk הינו ארגון ממשלתי ללא מטרות רווח, שמטרתו לטפח עסקים בתחומי הביוטכנולוגיה, מדעי המחשב וחומרה, אלקטרוניקה, אנרגיה, מדעי החשמל, בריאות ופרמצבטיקה, טכנולוגיות מידע ותקשורת ועוד. במהלך השנים, ניהל המכון פיתוח אזורי מאוזן על ידי תמיכה בקהילה המקומית, וכן בחברת קטנות ובינוניות בדרום קוריאה. למידע נוסף אודות הפארק הטכנולוגי Chungbuk- http://www.cbtp.or.kr.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il