TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

CAN YOU Field IT? מלאנוקס טכנולוגיות תערוך האקתון תוכנה מקצועי המוקדש לארכיטקטורת ה- BlueField פורצת הדרך


מלאנוקס
ההאקתון מוקדש לארכיטקטורה המבוססת על שבבי ה- BlueField SoC ומתעתדת לעצב מחדש את הדרך שבה בונים את חוות השרתים
המקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך
24 – 25 בינואר במשרדי החברה ברמת החייל.
לפרטים נוספים והרשמה לתחרות: www.bluefieldhackathon.com

מלאנוקס טכנולוגיות, החברה המובילה לאספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, מזמינה את קהל המפתחים לקחת חלק בתחרות האקתון חדשה –CAN YOU Field IT ? אשר תתקיים במשרדי החברה ב- 24-25 לינואר.

בעקבות הצלחת אירוע ההקאתון הראשון של מלאנוקס בתל אביב, מלאנוקס פותחת את שעריה להאקתון נוסף המוקדש לארכיטקטורה פורצת דרך אשר מלאנוקס מביאה למרכזי הנתונים (Data Center) והענן(Cloud) . ארכיטקטורה זו מבוססת על שבבי ה- BlueField SoC ומתעתדת לעצב מחדש את הדרך שבה בונים את חוות השרתים.

משתתפי האירוע יפתחו אפליקציות תוכנה ותשתית לכרטיסי רשת חכמים (Smart NIC) ול- appliances ברשת אשר יביאו להאצת ביצועים של אחסון (Storage), (SDS) Software Defined Networks (SDN) , Software Defined Storage, אבטחת רשתות, ביג דאטה, בינה מלאכותית ועוד.

האקתונים פנים ארגוניים הפכו זה מספר שנים לדרך חיים במלאנוקס והם מאפשרים לעובדי החברה ליזום רעיונות, לפתח אבי טיפוס לטכנולוגיות החדישות, ולאחר מכן אף להוביל את הפיתוחים. החברה מזמינה אנשי תוכנה וארכיטקטים להתנסות בטכנולוגיה ולפתח אבי טיפוס לטכנולוגיות העתיד.

מדובר באירוע אינטנסיבי שאורכו כ- 24 שעות מסביב לשעון, בקבוצות של עד 5 משתתפים הכולל אוכל שתייה, פינוקים ואווירה טובה. קהל היעד לאירוע הוא מפתחי תוכנות רשת, אחסון, אבטחת רשת, מערכות מבוזרות ותשתיות מהתעשייה, סטרטאפיסטים, אנשי אקדמיה ואנשי יחידות טכנולוגיות של צה"ל ועוד, שאוהבים טכנולוגיה ואוהבים לפתח תשתית יעילה לכל אפליקציות ה- cloud וה- data center של העתיד.

במסגרת האירוע, מנטורים בכירים ממלאנוקס ילוו את המפתחים ויעזרו להם בהגדרות הרעיון, עיצוב הארכיטקטורה ובניית אב הטיפוס. בשלב הגמר, יציגו המשתתפים את אבי הטיפוס לצוות השופטים הכולל את מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה מיכאל קגן, סמנכ"ל מיזוגים ורכישות נמרוד גינדי, סמנכ"ל תוכנה עמית קריג, סמנכ"ל ארכיטקטורת תכנה דרור גולדנברג, וכן דירקטור בכיר לפיתוח עסקי והשקעות ב- Western Digital עמיר פרידמן. הקבוצות במקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך דוגמת iPhone XR, קונסולת משחק מאובזרת מדגם Sony PlayStation ובאוזניית אלחוטית מונעת רעשים של חברת JBL.

דרור גולדנברג ,סמנכ"ל ארכיטקטורת תכנה: "מלאנוקס ממשיכה להוביל חדשנות בעולם התקשורת עם ארכיטקטורת BlueField ומאפשרת עולם חדש של אפליקציות ל- SmartNIC ו-Appliances אשר יאפשרו בניית חוות שרתים יעילות ובטוחות יותר. ההאקאתון הוא הזדמנות אדירה למפתחי תוכנת התשתית של הדור הבא להתחיל לבנות את האפליקציות של המחר בליווי של מומחי מלאנוקס ובאווירה ייחודית."

ההשתתפות באירוע כרוכה בהרשמה מוקדמת, מהרו להירשם כמות המקומות מוגבלת - www.bluefieldhackathon.com

מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקום ושירותים פיננסיים.
www.mellanox.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il