TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

COM-IoT Technologies תציג זיהוי פולשים ומעקב אחריהם באמצעות חיישני הלידאר של Quanergy ב-GITEX 2018


Quanergy Systems, Inc
COM-IoT Technologies תדגים פתרון אבטחה חכם בביתן Z1-D20 של NEC

COM-IoT Technologies, ספקית פתרונות האבטחה והערים החכמות מדובאי שמשתמשת בטכנולוגיות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה, הודיעה היום על השתתפותה בכנס GITEX בדובאי כחלק מביתן Z1-D20 של NEC. GITEX מתקיימת בין 14 ל-18 באוקטובר במרכז הסחר העולמי של דובאי.


COM-IoT תציג הדגמה חיה של פתרון האבטחה החכם האחרון ושהוגשה לגביו בקשה לפטנט שלה לזיהוי פולשים ומעקב אחריהם באמצעות QORTEX for Security™ מתוצרת Quanergy, ספקית מובילה של חיישני לידאר ופתרונות חישה חכמים. הפתרון, לראשונה, ממזג זיהוי פנים מבוסס מצלמה עם מעקב אחרי אנשים מבוסס לידאר. הפתרון הזה יכול לזהות, להתריע ולעקוב אחרי אנשים מבוקשים בכל אתר מאובטח, בתוך בניין וגם בחוץ, ומספק התראות בזמן אמת לרשויות.


"אנחנו שמחים לעבוד עם הפתרון QORTEX של Quanergyובטוחים שהפתרון המשולב שלנו לוקח את האבטחה החכמה לגבהים חדשים", אמר מוחמד סאדק, המייסד של COM-IoT. "מקרי שימוש לאבטחת תשתיות חיוניות כוללים טרמינלים של שדות תעופה, תחנות רכבת ומטרו, כניסות לאצטדיונים, מתקני צבא ומשטרה, אתרי נפט וגז וכל המבנים החיוניים בפנים ובחוץ.


QORTEX for Security™ של Quanergy מספק פלטפורמת חומרה ותוכנה משולבת שמשלבת את חיישן הלידאר M8 של Quanergy עם תוכנת התפיסה הקניינית שלה QORTEX למעקב אחרי עצמים ואבטחה היקפית. המערכת החכמה מאפשרת גילוי תלת מימדי, מעקב וסיווג בזמן אמת, ויכולה להתריע לרשויות מיידית על המיקום המדויק של פריצת אבטחה. QORTEX נבנה להיות גמיש, מודולרי ומדרגי ואפשר לשלב אותו בקלות עם יישומים אחרים לקבלת פתרונות אבטחה משופרים.


"Quanergy טענה בעקביות שלטכנולוגיית הלידאר יש פוטנציאל עצום להפעיל פתרונות אבטחה יותר יעילים ומועילים, וזאת הסיבה שהצוות שלנו השקיע הרבה זמן ואנרגיה בפתרון שלנו QORTEX for Security™", אמר ד"ר לואיי אלדדה, מנכ"ל ומייסד שותף של Quanergy. "התוצאה של השילוב בין QORTEX וטכנולוגיית זיהוי הפנים של COM-IoT היא מערכת מאוד חכמה עם מגוון רחב של יישומים".


אודות COM-IoT Technologies
COM-IoT Technologies שהוקמה ב-2016 בדובאי בונה פתרונות של אבטחה חכמה, ערים חכמות ובטיחות תעבורה באמצעות טכנולוגיות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. הפתרונות שלה עוזרים לשותפים ממשלתיים ועסקיים לרתום את הכוח של טכנולוגיה חכמה מחוברת כדי לשפר את האבטחה והחיות של הקהילות שלהם ולהגשים את יעדי הפיתוח שלהם בערים חכמות ואבטחה חכמה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.com-iot.com.


אודות Quanergy Systems, Inc.
Quanergy Systems, Inc. הוקמה ב-2012 ומתבססת על עשרות שנות ניסיון של הצוות שלה בתחומי האופטיקה, פוטוניקה, אלקטרואופטיקה, תוכנת בינה מלאכותית ומערכות בקרה. Quanergy, שהמטה שלה נמצא בסאנווייל, קליפורניה, בלב עמק הסיליקון, מציעה פתרונות חישה חכמים. היא הספקית המובילה של חיישני לידאר ותוכנת תפיסה ללכידה ועיבוד בזמן אמת של נתונים מרחביים תלת מימדיים וגילוי, זיהוי, סיווג ומעקב של עצמים. החיישנים שלה משבשים מבחינת מחיר, ביצועים, אמינות, גודל, משקל והספק. הפתרונות שלה ישימים במגזרים רבים כולל תחבורה, אבטחה, אוטומציה תעשייתית, מיפוי תלת מימדי, כרייה, חקלאות, רחפנים, רובוטיקה, חללים חכמים ומכשירים חכמים עם מודעות תלת מימדית לשיפור הבטיחות, היעילות ואיכות החיים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.quanergy.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il