TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כנס Ignite 2018 Microsoftנפתח היום באורלנדו עם הכרזות בתחום ה-Security, ה-AI והפרודוקטיביות


מיקרוסופט
מיקרוסופט מנגישה את ה-AI להמונים, מחזקת את האבטחה ומשכללת את מקום העבודה באמצעות מחשוב-קצה, IoT ו-AI

בכנס מדגישה החברה את מחוייבתה ל-Cyber Security ועושה צעד נוסף בהבאת בשורת ה-AI ללקוחותיה ברחבי העולם
מיקרוסופט פותחת את כנס Ignite 2018 Microsoft עם שורה של הכרזות בתחומי ה-Security ,ה-AI, והפרודוקטיביות. הכנס שמתקיים באורלנדו בהשתתפות 30,000 משתתפים יימשך בין התאריכים 24-28 בספטמבר ונפתח היום עם נאום של מנכ"ל החברה, סאטיה נאדלה.


בפתח הכנס הדגיש נאדלה כי "לא משנה לאיזו תעשייה אתם משתייכים – העסק שלכם דיגיטלי וזקוק לאסטרטגיה דיגיטלית. יש שתי מחשבות אסטרטגיות שחשוב לשים עליהן דגש כחברות: אם חברה מבלה הרבה זמן וכסף בבניית יכולת שכבר קיימת כמוצר ולא בביזנס המרכזי שלה – זו יכולה להיות טעות. בנוסף, צריך לבחור את השותפים הטכנולוגיים שלך בצורה טובה. במיקרוסופט המשימה שלנו היא לסייע לכם טכנולוגית. אנו רוצים להעצים באמצעות טכנולוגיה והצלחתנו תלויה בהצלחה שלכם. זה בבסיס של מה שאנחנו עושים."


(וידאו של הנאום המלא ותמונות זמינים באתר הכנס לעיתונאים שיהיה פעיל בימים הקרובים Microsoft Ignite Microsite)


עיקרי ההודעה לעיתונות שמצורפת באנגלית למייל זה לסיכום ההכרזות בכנס -
סייבר סקיוריטי הוא האתגר המרכזי בעידן הדיגיטלי
בכל יום ארגונים משקיעים זמן ומשאבים על מנת להגן ולהתאושש ממתקפות סייבר. הם מפעילים עשרות כלים שונים, אך הפערים בין הכלים הם אלו שדרכם איומים עלולים לחדור.
מיקרוסופט נמצאת בעמדה ייחודית לסייע בתחום הסקיוריטי ובמהלך הכנס הכריזה על דרכים בהן היא מסייעת לעולם ה-IT להשתמש ביכולות הסקיוריטי בענן.


לצורך כך מיקרוסופט משקיעה מאמץ ב-3 מישורים: Security Operations בפרישה גלובאלית שמשרתת את החברות איתן היא עובדת, טכנולוגייה מותאמת Enterprise ושותפויות הגנת סייבר.


Security Operations בפרישה גלובלית – במיקרוסופט למעלה מ-3500 אנשי סקיוריטי עובדים באופן יומיומי עם כלים מובילים של AI בכדי לנתח למעלה מ-6.5 טריליון אותות גלובליים בכל יום. תשתית האבטחה הגלובאלית של החברה מגנה על לקוחותיה חוסמת למעלה מ-5 מיליארד איומים ותוכנות זדוניות בכל חודש. רק לאחרונה מודלים של Machine Learning בענן זיהו מתקפה מטורגטת חשאית נגד עסקים קטנים בארה"ב וניטרלו אותה תוך שניות. בנוסף, Microsoft’s Digital Crimes Unit עבדה עם רשויות אכיפת חוק גלובליות כדי לנטרל 18 criminal bot-nets ובכך הצילה כ-500 מיליון מכשירים (devices) משליטה סודית של bot-net.


טכנולוגייה מותאמת Enterprise – מיקרוסופט משתמשת בענן על מנת להגן על ארגונים בצורה רחבה עם פיצ'רים חדשים מתחום הסקיוריטי שמוטמעים במוצריה על מנת להגן מפני מגוון רחב של איומים ולשמור על מידע רגיש. החברה הכריזה בכנס על "סוף עידן הססמאות" – כניסה למערכות מבוססות הענן אז'ור תוך שימוש בכלי Microsoft authenticator App תייתר את הצורך בסיסמאות כניסה עבור עסקים. עוד הכריזה עלMicrosoft Secure Score , דיווח דינאמי בסביבות Microsoft365 (המכילות את windows10 ו-Office365) שמניב המלצות שיכולות להפחית פרצות פי 30.


שותפויות הגנת סייבר- מיקרוסופט עובדת עם חברות טכנולוגיה נוספות, קובעי מדיניות וארגונים שחיוניים לתהליך הדמוקרטי על אסטרטגיה להגנת בחירות האמצע בארצות הברית.


מיקרוסופט משתמשת ב-AI על-מנת להבטיח הליך דמוקרטי תקין בבחירות האמצע בארה"ב- תכנית ה-Defending Democracy Program, תגן על קמפיינים פוליטיים מפרצות אבטחה. חלק מכך מהווה יוזמת Account Guard נועדה לספק למועמדים ולקמפיינים שירותי אבטחת מידע ללא עלות נוספת ותגן על התהליך הדמוקרטי. את היוזמה, שכרגע מיושמת ב-30 ארגונים ובראשם ועדות המייצגות את המפלגות הגדולות וקמפיינים בפרופיל גבוה, מיקרוסופט שואפת להחיל במדינות דמוקרטיות נוספות ברחבי העולם.
בנוסף, מיקרוסופט משיקה את יוזמת ה-AI for Humanitarian, שבמסגרתה יוקצו 40$ מיליון במהלך חמש השנים הקרובות לפיתוח טכנולוגיות AI לטובת שיקום אזורים מוכי-אסון, הגנה על ילדים, הגנה על פליטים וקידום זכויות אדם באמצעות מתן מענקים לטכנולוגיות ופיתוחים ובשיתוף ארגוני סיוע הומניטרי. זוהי היוזמה השלישית שמיקרוסופט משיקה במסגרת AI for Good שהושקה ב-2017.


Microsoft Teams היא אפליקציית העסקים הצומחת במהירות הגדולה ביותר בכל ההיסטוריה של מיקרוסופט
אחרי פחות משנתיים שהוא נמצא בשוק, יותר מ-329,000 ארגונים ברחבי העולם משתמשים ב-Microsoft Teams ובכלל זה 87 חברות מתוך ה-Fortune 100. לינק לבלוג המלא. 54 ארגונים מכילים כל אחד יותר מ-10,000 משתמשים פעילים וצמיחה נוספת נרשמה מיד אחרי שמיקרוסופט הודיעה על הגרסא החינמית של Teams.

מיקרוסופט ממשיכה להוסיף ל-Microsoft Teams יכולות חדשות כדי לייעל עבודת צוות ושיתוף פעולה. כך למשל יכולות בינה מלאכותית חדשות ובכלל זה טשטוש של הרקע באמצעות Face Detection והקלטת שיחה בצורה שאפשר יהיה לעשות בה חיפוש, השמעה מחדש ותמלול עם לוחות זמנים.

מיקרוסופט חושפת חוויית AI ב- Microsoft 365 (Windows 10 ו-(Office365:
Microsoft Search – שירות חיפוש חדשני המאפשר למצוא מגוון רחב של מסמכים ו-Data בתוך ומחוץ לארגון מבלי לפגוע ברצף העבודה. השירות יהיה זמין החל מה-24.9 ב-Bing.com, Office.com ובאפליקציית SharePoint ובהמשך גם ל-Microsoft Edge, Windows ו-Office.


Ideas – פיצ'ר חדש המביא את יכולות ה-AI אל- תוך ישומי Office. תחילה, מנוע ה-Ideas יהיה זמין ב-Excel וב-PowerPoint ויספק למשתמשים רעיונות לעיצוב, תמונות, ומתאר, שיפשטו את המשימות שלהם. באמצעות לחיצה על סמליל הברק ב-Excel או PowerPoint.


חיבור ה-Offie365 לחשבון ה-LinkedIn – מאפשר למשתמשים לשלוח מיילים ולשתף מסמכים עם אנשי הקשר שלהם ב-LinkedIn, ישר מתוך ה-Outlook, Word, Excel ו-PowerPoint. בהמשך השנה ניתן יהיה לצפות במידע מתוך ה-LinkedIn של אנשים המזומנים איתנו לפגישה ישירות מתוך ה-Outlook.
הרחבות חכמות ל-Excel – שירות חדש הזמין לשימוש ב-Android, מאפשר למשתמשים את היכולת להפוך נתונים לתובנות, כמו למשל להמיר תמונות לקובץ אקסל אותו ניתן לערוך, לנתח ולשתף.


יכולות AI חדשות ב- Microsoft Teams לשינוי הדרך בה מתנהלות פגישות עסקיות– בין היכולות, טשטוש רקע בעת פגישות וידאו, הקלטה אוטומטית של פגישות ויכולת לתמלל אותן מדיבור לטקסט.
מיקרוסופט מביאה חוויה מותאמת אישית של הסייעת האישית Cortana לארגונים, עם Cortana Skills Kit for Enterprise.

מיקרוסופט משיקה מוצרים ושירותם מבוססי AI למפתחים:
Azure Machine Learning – המסייע ל-Data Scientists ולמפתחים לבנות ולפתח מודלים של AI בצורה פשוטה מתמיד. השירות כולל למידת מכונה אוטומטית היודעת לזהות את האלגuריתמים היעhלים ביותר ולבצע אופטימיזציית ביצועים.
SQL Server 2019 Preview - המאפשר למשתמשים יכולות חדשות שלBig Data כמו תובנות עסקיות (BI), בינה מלאכותית, Warehousing, ואנליטיקה מתקדמת לכל פרוייקט.
Azure Data Explorer Public Preview – המאפשר לחקור ולנתח אירועים בזמן אמת לזיהוי דפוסי אנומליות, לנתח ביצועים עבור תובנות עסקיות משופרות. הפתרון מאפשר שירות מהיר של אינדקס ושאילתות המותאם במיוחד לחקירת נתונים.


מספקים ערך למשתמשים באמצעות IoT ומחשוב קצה:
Azure Digital Twins – שירות חדש בפלטפורמת ה-IoT, המספק מיפוי של שלל מערכת היחסים והתהליכים המחברים אנשים מקומות והתקנים. השירות ממנף את מלוא העוצמה של הענן החכם בכדי לספק לשותפים פתרונות דיגיטליים מותאמים אישית החוזים תרחישים עתידיים.
Azure Sphere – מיקרו-בקרים מאובטחים המהווים פתרון להפעלת מכשור IoT, זמינים כעת לתצוגה מקדימה.
Azure Data Box – מיקרוסופט מוסיפה מוצרים חדשים למשפחת מוצר הקצה הפיזי Azure Data Box על-מנת לסייע ללקוחות לנתח ולעבד נתונים לפני העלאתם לענן. ה-Data Box מספקת אלוגוריתמים של Machine Learning ביעילות ללקוחות הקצה.

לאתר הכנס:
https://www.microsoft.com/en-us/ignite



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il