TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

PW Power Systems חותמת על הסכם עם צומת אנרגיה בע"מ להספקת 400 מגה-וט של חשמל גמיש לישראל


PW Power Systems
FT4000® SWIFTPAC® של PW Power Systems נבחרה על ידי יצרנית החשמל העצמאית המובילה בישראל

PW Power Systems, ספקית של פתרונות אנרגיה לתעשיית ייצור החשמל, חתמה על חוזה קבלני מלא עם צומת אנרגיה בע"מ, חברת בת של או.פי.סי אנרגיה, לבניית תחנת כוח של 400 מגה-וט ליד קריית גת, ישראל.


תחנת הכוח המופעלת בגז טבעי שתיבנה על ידי Energy Services, חברת ההנדסה, רכש ובנייה של PW Power Systems, תכלול שש טורבינות גז ממקור תעופתי בטכנולוגיה מתקדמת FT4000®. תכולת הפרויקט כוללת תכנון כולל של התחנה, יתרת הציוד שלה, בנייה, הכנסה לשימוש וגם הסכם תחזוקה לטווח ארוך. התחנה תספק אנרגיה אמינה וגמישה שחיונית לתמיכה במקורות האנרגיה המתחדשת הגדלים של ישראל כגון אנרגיה סולרית ורוח.


ראול פערידה, נשיא ומנכ"ל PW Power Systems, אמר: "ההתקנה של חשמל מאנרגיה מתחדשת והגילוי של עתודות גז טבעי משמעותיות בישראל גרמו לשינוי אנרגטי במדינה. אנחנו נרגשים להיות חלק מהמעבר הזה לייצור חשמל נקי יותר ובריא יותר. היעילות המצוינת, הגמישות התפעולית וצפיפות ההספק הגבוהה של FT4000® SWIFTPAC® הופכת אותה לשותפה האידיאלית לחשמל מתחדש לסירוגין. אנחנו מצפים להציג לראווה את יכולות הקבלנות המלאה של הצוות שלנו באזור".


PW Power Systems ידועה בהספקת פתרונות חשמל של טורבינות גז ממקור תעופתי גמישים ואמינים בכל העולם. FT4000® SWIFTPAC® מבוססת על טכנולוגיית מנועי מטוסים מוכחת Pratt & Whitney® ומציעה 70 עד 140 מגה-וט של חשמל אמין בשטח פיזי קטן עבור יישומי מחזור פשוט, מחזור משולב וייצור משותף. היחידה FT4000® מספקת את תפוקת האנרגיה הגבוהה ביותר מכל חבילת גנרטורים של טורבינות גז ממקור תעופתי שקיימת בשוק עם עלות התקנה נמוכה, הפעלה קלה ועלות בעלות כוללת נמוכה.


אודות PW Power Systems
PW Power Systems LLC (PWPS) היא חברת קבוצה של Mitsubishi Hitachi Power Systems (MHPS). PWPS ניצלה את הטכנולוגיה המתקדמת של מטוסי המנועים Pratt & Whitney® ויישמה אותה באופן ייחודי בפתרונות מורכבים של מערכות חשמל והפכה למובילה בייצור חשמל.


ל-PW Power Systems יש יותר מ-2,000 טורבינות גז תעשייתיות שמותקנות ביותר מ-50 מדינות בכל העולם והיא מתגאה בהיותה מעולה במגזר התיקונים והשיפוצים הכלליים של טורבינות גז. תיק טורבינות הגז ממקור תעופתי של PWPS מציע מוצרים תחרותיים יעילים וגמישים שמייצרים 30 עד 140 גה-וט של חשמל.


PW Power Systems מחויבת לספק פתרונות באיכות גבוהה לשוק האנרגיה המבוזרת שמגבירים את תפוקת האנרגיה והאמינות שלה ומספקים חיסכון תפעולי ללקוחות שלה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pwps.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il