TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מעוניינים ללמוד פיתוח תוכנה בתשעה שבועות בלבד? עכשיו זה אפשרי


לומדים בלה-ואגון צילום אמיר יעקובי
ענקית לימודי פיתוח התוכנה Le Wagon מגיעה לישראל
ענקית לימודי פיתוח התוכנה העולמית 'לה-ואגון' הודיעה היום (רביעי, 15.8) על כניסתה לשוק הישראלי, והכריזה כי תפתח מסלול לימודים ראשון בתל אביב * בכך, עושה החברה עלייה לישראל והופכת את תל אביב לעיר ה-28 בעולם בה פועלת לה-ואגון, שהכשירה כבר למעלה מ-3000 בוגרים בעולם * רוצים ללמוד אצלנו? תצטרכו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שמציבה החברה הבינלאומית ותוך תשעה שבועות בלבד תוכלו להחזיק בתעודה ולהשתלב בשוק ההייטק!

חברת לה-ואגון, הפועלת בכל רחבי אירופה ומדורגת ראשונה בעולם במדדי הביקורת (Course report, Switchup), מגיעה לישראל ומציעה לימודי פיתוח תוכנה מסוג "Bootcamp", כלומר הכשרת פיתוח Full stack מלאה ב-9 שבועות אינטנסיביים, מבוקר עד ערב.
לה-ואגון היא רשת הבוטקאמפ בעלת הפריסה העולמית הגדולה ביותר, כאמור, ולה מעל 3000 בוגרים ברחבי העולם.

על פתיחת המחזור הראשון, שיחל ב-7 באוקטובר, מודיעה לה-ואגון לאחר עבודת הכנה מקומית בת כחצי שנה, במהלכה הוקם מתחם הלמידה המתקדם, קודמו שיתופי פעולה בקהילת ההייטק הישראלית ובוצעו שני מחזורי הרצה במתכונת מצומצמת. הסניף הישראלי נפתח בהשקעה של 600 א' ש"ח, וצפויים ללמוד בו סטודנטים מהארץ ומהעולם, בהתאם למתכונת הבינלאומית המאפיינת את הרשת.

לימודי פיתוח תוכנה במתכונת "בוטקאמפ" הם למעשה "טירונות קרבית" המיועדת לאלה השואפים להיות מתכנתים ברמה גבוהה ובזמן קצר. מאחורי הקונספט, עומד הביקוש הגובר למתכנתים בתעשיית ההייטק העולמית, אשר כיום מגייסת לשורותיה לא רק בוגרי אוניברסיטאות אלא גם מתכנתים מוכשרים ללא תואר אקדמי.

השתתפות בתכנית מותנה בהתחייבות לכ-9 שבועות של לימודים אינטנסיביים, הנערכים מדי יום בין השעות 9:00 ל-19:00, ואף יותר מכך. אל התכנית יתקבלו רק סטודנטים המתחייבים להקדיש לה את מיטב זמנם ומרצם, כאשר לא ניתנת כל אפשרות לעבוד או ללמוד במקביל ללימודים אינטנסיביים אעלה.

בתום תשעת השבועות, הסטודנטים ידעו לפתח בשפות תכנות הן צד שרת והן צד לקוח, וכך יהיו מסוגלים להשתלב במגוון רחב של משרות פיתוח בהייטק או להקים בעצמם מיזם סטארטאפ. לה-ואגון מסייעת לסטודנטים לאחר מכן להשתלב בעבודה או להקים מיזם עצמאי, וכן מחברת את מסיימי הלימודים אל רשת הבוגרים הבינלאומית של החברה.

רביע בדר, מהיזמים העומדים מאחורי הקמת הסניף המקומי של לה-ואגון: "אנחנו מאוד מתרגשים לפתוח את השערים למחזור הראשון. הקפדנו להביא לארץ את הסטנדרט הגבוה ביותר של לימודי פיתוח התכנה בהתאם לדרישות הרשת העולמית, הן מבחינת מתחם הלמידה המשוכלל והן מבחינת המרצים המעולים שמגיעים מכל קצוות תבל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il