TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מורפיסק פותחת מטה חברה חדש בפארק הטכנולוגיות המתקדמות בבאר שבע


מורפיסק
מבנה חדיש מאפשר מקום להמשך התרחבות, שטח העבודה תוכנן להמריץ יצירתיות ועבודה משותפת

מורפיסק, המובילה בהגנה בשיטת המטרות הנעות, הודיעה שפתחה רשמית את מטה החברה החדש שלה במרכז החדשנות לטכנולוגיות אבטחת סייבר המוביל בישראל, פארק הטכנולוגיות המתקדמות גב-ים נגב.
הפארק הוא שיתוף פעולה ציבורי פרטי בין אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר שבע ומפתחת הנדלן KUD International. הוא מפגיש אקדמיה, מחקר מתקדם, שלטון מקומי, יזמות עסקית ואת תעשיית הטכנולוגיה הגלובלית.


"המעבר הזה הוא ציון דרך גדול עבור מורפיסק והעובדים, הלקוחות והשותפים שלה, שירוויחו כולם מההזדמנויות שמביא ביתינו החדש. הביקוש העצום לפלטפורמת מניעת האיום בנקודות קצה שלנו האיצה את צמיחת החברה מבחינת הכנסות ומספר עובדים", אמר מנכ"ל מורפיסק רונן יהושע. "המטה החדש נותן לנו את המקום הפיזי לתמוך בהמשך צמיחה וחדשנות, ונמצא במקום אסטרטגי ליד מאגר מצוין של כישרונות אבטחת סייבר ובשכנות לאוניברסיטת בן גוריון ולקמפוס הטכנולוגי החדש של צה"ל".


רק מתחילת 2018, מספר העובדים של החברה גדל ביותר מ-30% והוא חזוי להמשיך בקצב מואץ. רק בחודש שעבר, החברה הודיעה שהתקינה את פלטפורמת מניעת האיום בנקודות קצה שלה ביותר ממיליון נקודות קצה בכל העולם, אחרי פחות משנתיים בשוק.


המטה החדש מתוכנן להכיל את הצמיחה המהירה של החברה, תוך השארת הצרכים של העובדים בראש סולם העדיפויות. המשרדים החדשים הם תמהיל של שטחי עבודה אישיים, קבוצתיים ואופן ספייס שמעודדים חדשנות ועבודה משותפת, וגם תומכים בסגנונות עבודה שונים. בהתייחסות למיקום המדברי של המטה, לחדרים יש שמות כמו נגב, אואזיס ואפילו קאמל. פונקציות אחרות כוללות שטחי ישיבה לא פורמליים, מרפסת פתוחה גדולה וקירות המכוסים בציטוטים מעוררי השראה שתרמו חברי הצוות של מורפיסק. "המקום הזה שייך לכולם במורפיסק, וברצוננו להבטיח שהסביבה משקפת את זה", אמר יהושע.


אודות מורפיסק
מורפיסק מציעה רמה חדשה לגמרי של חדשנות ללקוחות בפלטפורמת מניעת האיום בנקודות קצה שלה, ומספקת הגנה מפני התקפות הסייבר הכי מתקדמות. טכנולוגיית ההגנה באמצעות מטרות נעות הרשומה כפטנט של החברה מונעת איומים שהאחרים לא יכולים למנוע, כולל APTs, אפס ימים, כופרות, התקפות ללא קבצים חמקניות וקודי ניצול לרעה שנישאים באינטרנט. מורפיסק מספקת שכבת הגנה קריטית שתופסת מעט מקום בזיכרון ומותקנת בקלות בתוך תשתית האבטחה הקיימת של חברה ויוצרת ערימת מניעה פשוטה, מאוד יעילה ומשתלמת שהיא באמת משבשת יחסית למודל אבטחת הסייבר הקיים של היום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il