TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מפעיל סלולרי מוביל באמריקה הלטינית ממשיך להרחיב את רשת ה- 4G LTE שלו בעזרת סרגון


סרגון
פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 והשירותים המקצועיים של סרגון נבחרו לספק קיבולת גבוהה במיוחד לתמיכה באתגרי הרחבת ועיבוי רשת ה-4G

סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי מפעיל סלולרי רב לאומי מוביל, Tier-1, באמריקה הלטינית ממשיך לפרוס את פלטפורמת ה- FibeAir IP-20 של סרגון, כעת בשילוב מוצרי הרדיו החדשים ביותר אשר עושים שימוש בטכנולוגיית ריבוי הליבות של החברה, ואשר מאפשרים את הכפלת הקיבולת ברשת. שלב ההרחבה ועיבוי הרשת, לצד הגדלת קיבולת התמסורת האלחוטית לחיבור בין ערים מרכזיות, מגיע אחרי פריסה מוצלחת של רשת ה- 4G בשנים 2015-2017, במהלכן לקוח ותיק זה השתמש בפלטפורמת ה- IP-20 של סרגון ובשירותיה המקצועיים על מנת לספק כיסוי שירותי 4G ברחבי הרשת הגדולה שלו הפרוסה במספר מדינות.


 סך ההזמנות אשר התקבלו בשנת 2018 למוצרים ושירותים מסתכם עד כה ב- 19 מיליון דולר לערך.
בתכנון לטווח קצר, המפעיל המוביל מבקש להגדיל את בסיס לקוחותיו במספר מדינות ברחבי היבשת, וכן להרחיב את הזמינות לשירותי הסלולר בפס רחב בערים גדולות. בתכנון לצמיחה עתידית, המפעיל נערך להפעלת רשת ה- Gigabit LTE המהירה במיוחד, עבורה קיבולת התמסורת האלחוטית צפויה להיות כפולה. לפיכך, דורש המפעיל פתרון מקיף של תמסורת אלחוטית, אשר הינו פשוט להרחבה (Scalable) במיוחד, בעל אפשרות התקנה מהירה, על מנת לתמוך בהרחבה ובעיבוי רשת ה- 4G LTE שלו, בכל תשתית הרשת שלו.

המפעיל בחר בסרגון בשל איכות המוצרים והשירותים המקצועיים שמציעה החברה המאפשרים אספקת קיבולת גבוהה, התקנה מהירה עם הרכשת אתרים מהירה וחסכונית, תוך שימוש במשאבי נדל"ן ותדר מינמליים. השירותים המקצועיים של סרגון כוללים תכנון רשת, פריסה ואופטימיזציה להבטחת זמן ההגעה המהיר ביותר לשוק עם שיעורי הצלחה גבוהים בהפעלת אתרים (First-time-right). הטכנולוגיה מרובת הליבות הייחודית המשולבת בפלטפורמת ה- IP-20, ולאחרונה הפכה זמינה בציוד בעל תצורה מפוצלת (Split-mount), כוללת מערכות רדיו חדשות המספקות קיבולת כפולה, ומכינה את הרשת ל- Gigabit LTE בעזרת צמיחת קיבולת מדורגת על פי הצורך.


דבר זה מאפשר למפעיל את הגמישות להכפיל את קיבולת הרשת שלו בכל האתרים תוך שמירה על ספקטרום התמסורת האלחוטית, נדל"ן מגדלים וגגות. השימוש המינימלי בתדרים לא רק מקטין עלויות, אלא גם מאפשר למפעיל להבטיח טווח קיבולת זמינה לטובת צמיחה עתידית, בזמן שהשימוש בנדל"ן מינימלי מפשט ומאיץ הרכשת אתרים, תוך ציפייה לפריסת שירותי ה- 5G.


"אנו מעריכים את המשך הבעת האמון של מפעיל מוביל זה בסרגון כשותפה שלו לתמסורת סלולרית", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "האצת השימוש בסמארטפונים ובשירותים סלולריים בפס רחב במדינות מרכזיות באמריקה הלטינית, מעודדת מפעילים לפתח את רשתות ה- 4G שלהם על מנת לתמוך בהכפלת כמות חיבורי ה- 4G עד סוף העשור הנוכחי, תוך שהם ממשיכים להגביר את היעילות התפעולית שלהם. סרגון עוזרת למפעילים לתכנן, להתקין ולשדרג את הרשתות שלהם עבור שירותי 4G מתקדמים, וכן לפרוס במהירות רשתות 5G-ready, ובתוך כך מבטיחה את הקיבולת הגבוהה ביותר ומאפשרת להשיג בהתמדה את יעדי זמינות הרשת".

אודות סרגון:
סרגון נטוורקס הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם להגדיל את היעילות התפעולית ולשפר את חוויית המשתמש באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות לתועלת הציבור, העושים שימוש בפתרונות של סרגון לאספקת שירותי תקשורת דור רביעי 4G, שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.


טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור רביעי 4G באמינות וקיבולת גבוהה ותוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים השגת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים יעילות בעבודת הרשת וכלים לאופטימיזציה ולהשגת הערך הגבוה ביותר עבור הלקוחות. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו גם בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il