TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

CA הציגה פתרונות חדשים ועדכניים המאפשרים להפיק וליישם תובנות בתחומים שונים


CA Technologies
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל

CA הציגה פתרונות חדשים ועדכניים המסייעים להפוך כל חברה למפעל תוכנה מודרני. פתרונות אלה משלבים ניתוח מתקדם ומדע נתונים עם למידת מכונה, בינה מלאכותית (AI) ואוטומציה, לתוך הכלים והטכנולוגיות התומכים בכל מחזור החיים של פיתוח התוכנה (SDLC).


NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.
בענפים שונים, השימוש ב-AI ובניתוח מתקדם בתוך הארגון הוא ללא ספק בראש מעייניהן של חברות המעוניינות לייעל את עסקיהן באמצעות טכנולוגיה זו. דו"ח של גרטנר בשם "פיתוח/השקעה באסטרטגיית AI ולמידת מכונה נמצאים בחמשת סדרי העדיפויות העליונים של המנמ"ר" [1] אומר כי "בעוד היתרונות של AI ברמה גבוהה מתקבלים בקלות ואפשרויות שימוש חדשות ממשיכות לצוץ, עדיין קיימות משוכות למימוש מלא של היתרונות העסקיים".


למעשה, לדברי גרטנר, "מנמ"רים עומדים בפני שני אתגרים מרכזיים בחקר ואימוץ AI: זמינותם של צוותים מיומנים ומנוסים, והעדר הבנה עסקית והבנה מיחשובית של פוטנציאל ה-AI". [2] הדבר מדגיש את הצורך של ארגונים לשקול היבטים מעבר לטכנולוגיה כאשר יוצאים למסע הטרנספורמציה הדיגיטלית.
תובנות לחוויות טובות יותר


מינוף כמויות עצומות של נתונים כדי לאסוף תובנות היוצרות אימפקט עסקי, הוא אתגר מתמשך. בנוסף למורכבות של הנושא, צריך להשתמש בנתונים בארכיטקטורות מודרניות המשתמשות ב- APIs ו-microservices עבור שירותים והיצעים חדשים ומשופרים. כדי להתמודד עם אתגר זה, CA מעניקה ללקוחות את היכולת להפיק תובנות ללמידת מכונה ובינה מלאכותית, ולהשתמש בהן, דבר המסייע בתכנון מדויק יותר, וכן יכולת ל-predictive modeling, ולתיקון בעיות תפעוליות בזמן אמת.


להלן דרכים חדשות שבהן CA מסייעת לחברות ליישם תובנות חשובות:
- CA Digital Operational Intelligence הוא פתרון המתבסס על למידת מכונה ומספק תובנות מקיפות על-ידי "בליעה" אוטומטית של נתונים מכלי IT תפעוליים. הפתרון משתמש באינטליגנציה אלגוריתמית כדי לזהות במהירות את שורש הבעיה, למדוד ולשפר את רמות השירות העסקי, לשפר את העלות ואת ניצול המשאבים, לזהות באופן יזום בעיות פוטנציאליות ולתקן אותן.


- CA Project & Portfolio Management (CA PPM) 15.4 מציג יכולת תכנון אסטרטגי עם מודול של מפת דרכים לצורך תכנון חזותי ושיתוף פעולה. הדבר מאפשר למשתמשים להתבונן בקלות, לשנות כיוון ולמיין מידע הקשור להשקעות ברחבי הארגון. בנוסף, CA PPM מספק בינה עסקית עם יכולות מידול וחיזוי נרחבות.


אוטומציה חכמה ל-DevOps
העדכון האחרון של CA Automic One Automation Platform מעצים את ה-Ops של DevOps . העדכון תומך גם ב-Shift Left Automation למפתחים, עם פונקציונליות "אוטומציה כקוד" (Automation as a Code) חדשה ומחבר automation silos עם CA Workload Automation, CA Continuous Delivery Director ו- CA Jarvis כדי לספק יכולות ניתוח רבות עוצמה.


CA Veracode SourceClear, התוספת האחרונה לסל מוצרי האבטחה של, CA Veracode הוא כלי ניתוח מבוסס SaaS, אשר מסתמך על מסד נתונים ייחודי של vulnerability, הכולל דברים שמעבר ל- National Vulnerability Database (NVD). זאת – על מנת להפיק תועלת רבה יותר מהתוצאות של Static Composition Analysis (SCA) . השילוב בין CA Veracode ו- CA Veracode SourceClear מאפשר לארגונים להשתמש בספריות קוד פתוח כדי להאיץ את פיתוח התוכנה מבלי להוסיף סיכונים לא מנוהלים, כדי לתמוך ב- DevSecOps.


"אנו רואים את היתרונות של ניתוח מתקדם, למידת מכונה ובינה מלאכותית, היום ובעתיד", אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי ב-CA Technologies. "CA עוזרת לכל מפעל תוכנה מודרני באמצעות שילוב היכולות הללו עם Big Data, אוטומציה ואבטחה כדי לסייע ללקוחות לממש ערך גבוה יותר מהשקעותיהם בטכנולוגיה".


1,2 Gartner, Predicts 2018: Artificial Intelligence, November, 13, 2017, Whit Andrews, Moutusi Sau, Chirag Dekate, Anthony Mullen, Kenneth F. Brant, Magnus Revang, Daryl C. Plummer


אודות CA Technologies
CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il