TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סאטקום מערכות מאיצה את אסטרטגיית הצמיחה בקונגו


סאטקום מערכות
רוכשת את מלוא הזכויות במיזם תקשורת בקונגו ב-6 מיליון דולר; בין לקוחות המיזם Orange ו- Vodacom
הכנסות המיזם במהלך השנים 2016-2017 הסתכמו  ב-27.7 מיליון דולר בהיקפי רווחיות ממוצעים של 31%

דן זייצ'ק מנכ"ל סאטקום מערכות: "השליטה המלאה במיזם בקונגו מהווה שלב חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה בשוק יעד מרכזי זה. אנו נחזיק כעת ב-100% מהזכויות במיזם תקשורת מוביל ונייצר קשר ישיר עם לקוחות אסטרטגיים דוגמת Orange ו- Vodacom. הפעילות הרווחית תסייע לנו בחיזוק התוצאות הכספיות ובמינוף מהיר של פעילותנו בקונגו ובאפריקה"

סאטקום מערכות דיווחה היום על רכישת מלוא הזכויות (100%) במיזם לאספקת פתרונות תקשורת בקונגו אשר הכנסותיו במהלך השנים 2016-2017 הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר בהיקפי רווחיות ממוצעים של 31%. סאטקום מערכות רכשה את חלקו של השותף במיזם ושואפת באמצעות ההשתלטות המלאה על הפעילות לשפר את תוצאותיה הכספיות ואת רווחיותה ולחזק את הפעילות הישירה מול לקוחות המיזם. סאטקום מערכות רואה בחתימת הסכם הרכישה צעד אסטרטגי שיבסס את מעמדה כספק תקשורת מוביל בקונגו וביבשת אפריקה.

המיזם המשותף בקונגו הוקם למתן פתרונות תקשורת מבוססת תשתית לוויינית ללקוחות שונים באפריקה, ובין הלקוחות במיזם גם Orange ו- Vodacom. תמורת הרכישה הינה 6 מיליון דולר, כאשר 4 מיליון דולר משולמים עם חתימת ההסכם, מיליון דולר לאחר שנה ומיליון דולר נוספים לאחר שנתיים מיום ההסכם.

עוד סוכם כי במהלך תקופה של 30 חודשים ממועד חתימת ההסכם, לא יחול שינוי באופן הפעילות מול הלקוחות והשותף ימשיך לתחזק את רישיונות הפעילות בקונגו, ביטוחי הפעילות, תחזוקת הטלפורט דרכו ניתנים שירותי התקשורת ללקוחות ושירותי גביה ותמיכה. בהתאם לכך יהא זכאי השותף לתשלום חודשי בגובה עלויותיו, בהתאם לדוחות שיספק לבקשת החברה, ועד לתקרה של 44,200 דולר לחודש. השותף התחייב במסגרת ההסכם לאי תחרות למשך 5 שנים.

עסקת הרכישה תטופל בדוחות הכספיים כצירוף עסקים שהושג בשלבים. במסגרת צירוף העסקים תמדוד החברה מחדש את זכויותיה במיזם טרם הרכישה, לפי השווי ההוגן שלהן, ותכיר בהפרש בין ערכן בספרים לשוויין ההוגן במסגרת רווח והפסד. בתקופות דיווח עוקבות, יוצגו הנכסים וההתחייבויות הנרכשים בהתבסס על הקצאת עלות הרכישה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il