TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מיטב דש משיקה תכנית ליזמות


מיטב דש
WealthTech Challenge בשיתוף עם קבוצת Viola וחברת Designit הבינלאומית

פרויקט חדש יושק החודש במטרה לעודד חדשנות טכנולוגית בתחום ה- WealthTech בהובלת בית ההשקעות מיטב דש, יחד עם קבוצת ההשקעות Viola וחברת הייעוץ הבינלאומית Designit . פינטק הינו אחד התחומים הדומיננטיים בנוף היזמות הישראלית, עם מעל ל- 300 חברות שהוקמו ב- 3 השנים האחרונות בהן הושקעו כ- 1.77 מיליארד דולר. עם זאת, בעוד שעד היום התמקדה החדשנות שבו בעיקר בתחומי הבנקאות והתשלומים הדיגיטליים עדיין קיים חסר גדול במענה טכנולוגי חדשני לעולמות החיסכון ארוך טווח, ניהול ההשקעות, הפנסיה והביטוח.


התכנית, WealthTech Challenge, תאפשר ליזמים הניגשים ליהנות מגישה לתשתית הטכנולוגית ולדאטה של מיטב דש, לצד ייעוץ והכוונה טכנולוגית מצוות ההשקעות של קבוצת ויולה וייעוץ בתחום ה- Product מחברת Designit הבינלאומית. בפרויקט תתמוך גם חברת אמזון שתעניק ליזמים תשתית שירותי ענן במסגרת מערך AWS בישראל.

מטרת התכנית הינה לאתר טכנולוגיות המעניקות פתרונות באחד מהקהלים הבאים:
בתקשורת מול הצרכן – הגדלת הפרסונליזציה , שיפור השירות מול הצרכן, הגדלת זמינות וכד.
בתקשורת מול המעסיק – אוטומציה של תהליכי הפקדה, מניעת טעויות/זיופים וכד..
בתקשורת מול נציגי השירות והמכירה העסקיים- אוטומציה של תהליכים, זיהוי לקוח, כלים לשיפור תהליכי ההצטרפות הדיגיטליים ועוד.


לתכנית יאותרו עד 3 סטארטאפים שיזכו לליווי צמוד של השותפים למשך 4 שבועות, במהלכן, יקבלו היזמים סיוע מהמומחים של מיטב דש בהבנת השוק והצרכים, מצוות ההשקעות של קבוצת Viola בהיבטים של שוק, מודל עסקי וטכנולוגיה ובליווי של מנהלי העיצוב והאסטרטגיה של Designit בהתאמה/גיבוש של הצעת הערך המוצרית וחווית השירות לצרכי המשתמשים והשוק (product market fit)
בתום התקופה, יציגו החברות במסגרת Demo Day את התוצאות. לסטארטאפים שיראו יכולות התמודדות עם האתגרים העסקיים לצד הוכחת יכולת מוצרית (POC) תפתח דלת לשיתוף פעולה עם החברות השותפות בפרויקט.

הגשת המועמדות תיעשה באמצעות אתר: www.wealthtech.meitavdash.co.il עד אמצע חודש מאי.

עומר מילויצקי, CDO מיטב דש: "מיטב דש סימנה את הדיגיטל כמנוע צמיחה עסקי מרכזי וכמובילת שוק היא מציעה כיום ללקוחותיה מגוון פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות (פנסיה דיגיטלית, קרן השתלמות לעצמאיים, גמל להשקעה, טרייד ועוד). במסגרת המיקוד הדיגיטלי אנו ערים לכך שיש בישראל כר נרחב של יזמים מתחומי הפינטק בכלל והוולת'טק בפרט, ולכן אנו מאמינים ששיתוף פעולה עם האקוסיסטם המקומי יאפשר לזהות את החדשנות שתאומץ במיטב דש כמו גם בחברות גלובאליות."


עמרי בן דוד, שותף ב Viola Ventures ותומר מיכאלי, שותף ב Viola Fintech : "תחום ה- Wealth Tech הגלובאלי עובר שינויים דרמטיים, יש בו עדיין הרבה מאד הזדמנויות לחדשנות ולישראל יש אפשרות לקחת בו הובלה. אנו מאמינים שהיכולת של יזמים ישראלים, המגיעים מרקע חזק של טכנולוגיה ופינטק אבל גם של ביג דאטה, analytics ו- machine learning תאפשר ליצור פתרונות שיביאו חדשנות לתחום שעדיין מאופיין בשמרנות טכנולוגית".


מיכל זאבי, מנכ"לית Designit תל אביב: ״Designit שמחים להיות חלק מהיוזמה הזאת שמייצרת הזדמנות לחברות לחדד את הצעת הערך וחווית הלקוח שלהן, ולהוציא לשוק מוצרים ושירותים ששמים במרכז צרכים ורצונות של אנשים. תפיסת העולם של החברה היא לעצב את מה שמשמעותי לאנשים (Design what matters), מתוך אמונה שמה שמיטיב עם אנשים, מיטיב עם עסקים. אנחנו מתרגשים במיוחד מההזדמנות לסייע לסטארטאפים ולחברות שעוסקות בתחום משמעותי ומשפיע כמו עולם הפיננסים וההשקעות שכן איפה שאנחנו משקיעים את כספנו, משפיע על העתיד של כולנו - כעובדים, כמעסיקים וכאנשים.״

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ- 132 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.

אודות Viola:
ויולה הינה קבוצת השקעות הטכנולוגיה הגדולה בישראל, המנהלת קרוב ל 3 מיליארד דולר, באמצעות 4 קרנות שונות, בהן ויולה ונצ'רס (המשקיעה בחברות פינטק ישראליות בשלבי ה- early stage) ו- ויולה פינטק (המשקיעה בחברות פינטק גלובאליות בשלבי צמיחה שונים). הקבוצה השקיעה עד היום בכמה מחברות הפינטק הגדולות בישראל, בהן Payoneer, Actimize (שנמכרה ל- NICE) Personetics, ,Pagaya, Behalf NsKnox ועוד.

אודות Designit:
Designit הינה חברת ייעוץ בינלאומית לעיצוב חדשנות עסקית, מתמחה ביצירה של מוצרים, שירותים ועסקים חדשים תוך שימוש במתודלוגיות וכלים של עיצוב אסטרטגי, ומביאה לשותפות את הניסיון הרב שלה בעבודה עם המגזר הפיננסי לשילוב של תובנות והבנה של התנהגות משתמשים ליצירה של מוצרים ושירותים מצליחים. בין השאר, ליוותה החברה את הקמתו של הבנק הדיגיטלי Pepper.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il