TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

UPS מקימה חממת חדשנות לסטארטאפים בישראל


Ship Your Innovation
תציע לחברות במעבדה ייעוץ, הטמעה וחשיפה לחברת האם

UPS בישראל נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם משיקה את Ship Your Innovation, חממת חדשנות אשר מטרתה לטפח שיתופי פעולה עם יזמי טכנולוגיה מקומיים וסטארט-אפים כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל של UPS בישראל. המיזם נולד כחלק מתפיסת החדשנות של UPS בישראל בה אנו כל הזמן מאתגרים את עצמנו מתוך רצון להוביל את חוד החנית של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הטכנולוגית.

מעבדת החדשנות החלה לפעול בתחילת השנה וכרגע מגייסת לשורותיה מייזמים טכנולוגיים בתחומים הבאים: מציאות רבודה (AR), בלוקצ'יין (Blockchain), יעילות צי (fleet efficiency), איסוף (Click and collect), פתרונות סחר אלקטרוני ו-Cross-border, מערכות תשלומים (Payment systems), פתרונות משלוחים (First and last mile), טכנולוגיות אריזה (Smart packaging), אינטרנט של הדברים וחיישנים (IOT), שירותי מבוססי מיקום (LBS), רחפנים ועוד.


אחד היתרונות הגדולים של ה-HUB יהיה פתיחת השווקים הבינלאומיים לחברות ישראליות וחיבורן ללקוחות רלוונטיים שקשורים ל- UPS בארה"ב, יבשת אסיה ואירופה.
UPS אשר הינה חברת המשלוחים הראשונה בישראל שמקימה חממה טכנולוגית, תציע לסטרטאפים אשר יפתחו טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות אפשרות להרחיב ולהעמיק את השוק שלהן באמצעות סל השירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה כחלק משיפור חוויית הלקוחות. חלק מהטכנולוגיות יישווקו כמוצר מדף וחלק יישולבו במוצרים ושירותים קיימים.


רונן כהן, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UPS ישראל מציין כי: "העולם הופך לקטן ולזמין יותר עבור מיליארדי לקוחות. מהפכת הסחר האלקטרוני מחייבת את כל השחקנים בשוק לאמץ מודלים של חדשנות על מנת לתת מענה לצורך קיים של צרכנים הרוצים לקבל את המוצר שלהם בדרך הקלה, המהירה והידידותית ביותר".


כמו כן לדבריו של שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS ישראל ומנהל חממת החדשנות, "האתגרים גדולים אך איתם גם ההזדמנויות. ואחד המרכיבים החשובים של המהפכה הנוכחית היא הרחבתם של כלים ויכולות פנים ארגוניות באמצעות חדשנות פתוחה כזו שמגיע מבחוץ ויוצרת אקו סיסטם דיגיטלי של שיתופי פעולה והעצמה הדדית".
סטארטאפים וחברות בנות לא יותר מ- 4 שנות פעילות ושגייסו עד כה בין 400-700 אלף דולר מוזמנות להציג מועמדות לתוכנית באתר ייעודי: https://shipyourinnovation.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il