TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Dell EMC מודיעה על פרישתה של ד"ר ארנה ברי מתפקידה כסגנית נשיא ומנכ"לית מרכזי הפיתוח בישראל


DELL EMC
דן ענבר, סגן נשיא בכיר ב- Dell EMC ומנכ"ל XtremIO יוביל מעתה את מרכזי הפיתוח בישראל, הפרושים על פני ארבעה אתרים

חברת Dell EMC הודיעה היום על החלטתה של ד"ר ארנה ברי, לפרוש מתפקידה בחברה, כסגנית נשיא ב-Dell EMC ומנכ"לית מרכזי הפיתוח בישראל, הפרושים על פני ארבעה אתרים. החברה אף הודיעה על הרחבת תפקידו של דן ענבר, סגן נשיא בכיר ב Dell EMC ומנכ"ל XtremIO, מקבוצת הפתרונות ב- Dell Technologies, אשר יכהן מעתה כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל.

ארנה ברי הצטרפה ל-EMC בדצמבר 2010, ובהובלתה צמחה משמעותית פעילות המו"פ בישראל. שני אתרי פיתוח הוקמו וצמחו בבאר שבע ובחיפה, לצד אתרי הפיתוח בהרצליה וגליל-ים. הטכנולוגיות החדשניות שמפותחות באתרים אלו בתחומי אחסון פלאש, אחסון מוגדר תוכנה, אבטחת מידע ופתרונות סייבר, מחשוב ענן, ביג דאטה ומדעני נתונים, תורמים למערך הפתרונות הגלובלי של החברה. ד"ר ברי המשיכה להוביל גוף זה, לאחר המיזוג בין Dell ל EMC, בשנת 2016.

"אנו נפרדים היום ממנהלת ואישיות יוצאת דופן, אשר המחויבות שלה לקדם מצוינות, יזמות וחדשנות, זכתה להכרה, לא רק בין כתלי החברה, אלא גם בקרב תעשיות ההייטק והמדע, קהילות ההון סיכון והאקדמיה, בארץ ובעולם", אמר ג'ף בודרו נשיא חטיבת האחסון, Dell EMC. "ארנה רשמה במהלך הקריירה הארוכה שלה הישגים רבים ומרשימים וזכתה לפרסי הוקרה על פועלה המקצועי והאישי. תמיכתה הבלתי נלאית בקידום הדור הבא של הטכנולוגיה וההון האנושי בתעשייה, כמו גם מחויבותה לקהילה בסביבה בה פועלת החברה, משקפת רק מעט מהתרומה של ארנה להצלחת החברה. אנו נרגיש בחסרונה של ארנה ומאחלים לה הצלחה רבה בפרק הבא של חייה". בודרו הוסיף: "אנו מברכים את דן על הרחבת מחויבותו לחדשנות טכנולוגית ולפיתוח ההון האנושי בחברה, במסגרת תפקידו כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל".

Dell EMC היא זרוע תשתיות המידע ב- Dell Technologies, חברה גלובלית בבעלות פרטית, אשר נוצרה בעקבות המיזוג בין Dell ו-EMC בשנת 2016, וכוללת מספר קווי פעילות עסקית: Dell EMC, Dell, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream ו-VMWare.


דל טכנולוגיות מספקת את התשתית המקיפה ביותר לארגונים בעידן הדיגיטלי החדש, המבקשים להתאים את מערך ה-IT שלהם לשינוי הנדרש, זאת תוך הגנה על הנכס החשוב ביותר שלהם - המידע. פעילות החברה בישראל כוללת את מרכזי הפיתוח וכן את גוף המכירות והשירותים המקצועיים, אשר פועל בתחום תשתיות המחשוב הארגוני ופתרונות מחשוב עסקי ואישי, מול לקוחות החברה, הן ישירות והן באמצעות שותפים עסקיים, ערוצי הפצה ומשווקים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il