TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Power מדווחת על גידול של 30% במכירת פתרונות אבטחת המידע של Sophos


sophos
מצביעה על מגמה מתחזקת באימוץ אבטחה סינכרונית

Power Communications, נציגתה של חברת אבטחת המידע הגלובלית Sophos (LSE: SOPH), מדווחת על גידול של כ- 30% במכירות פתרונות החברה בישראל. עוד מדווחת החברה כי בישראל חלה מגמה מתחזקת של אימוץ פתרונות אבטחה סינכרונית, המאפשרים תקשורת ושיתוף מידע בין כלל מרכיבי אבטחת המידע ומערכות המידע.


חברת Sophos הינה מובילה גלובלית בהגנה על רשתות ונקודות קצה. החברה הוצבה השנה פעם נוספת כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות להגנת נקודות קצה (Endpoint Protection Platforms1- EPP), עמדה בה היא מחזיקה מאז שנת 2007. החברה מציעה פורטפוליו רחב של פתרונות להגנת נקודות קצה, בעלי אפקטיביות מוכחת. לאחרונה השיקה החברה גרסה חדשה של הדור הבא של Sophos XG Firewall, אשר מספקת פריצה דרך בנראות תעבורת רשת.


זוהי השנה השלישית ברציפות בה החברה מראה צמיחה של 25% ויותר במכירות. מעבר לגידול במכירות פתרונות אבטחה סינכרונית, מנתוני החברה עולה כי חלה צמיחה של עשרות אחוזים בפלטפורמות MSSP (Managed Security as a Service), מגמה שהתחזקה בד בבד עם מעבר ארגונים לענן.


החברה מדווחת עוד כי חלה עליה חדה בדרישת ארגונים בכל סדרי הגודל לפתרונות להגנת התקנים ניידים ופתרונות להגנה על שרתים. החברה פרסמה השנה מספר עסקאות משמעותיות עם לקוחות ישראליים דוגמת רפא, אינראקטיב, טובול, דונה, החברה להגנת הטבע ועוד.


אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications, המפיצה את פתרונות Sophos בישראל אמר כי: "Power מייצגת את Sophos מזה עשור ועוקבת כיצד מפת האיומים הופכת מורכבת יותר משנה לשנה, כשאיומים חדשים מפציעים ללא הרף. Sophos נמצאת בחזית הטכנולוגיה ומתקדמת עם חזון ה`Security Made Simple`, הכולל דגש על נוחות תפעולית לצד איכות ללא פשרות. אנו מקפידים לצעוד איתה ולספק את הייעוץ והמענה המקצועי הטוב ביותר לדרישת לקוחותינו. הנתונים מצביעים על האמון שנותנים בנו הלקוחות, ואנו צופים כי גם בשנה הקרובה נראה התחזקות נוספת בפעילות".


אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.


אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il