TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עדכון בנושא הרה-ארגון בטבע בישראל


טבע
להלן המכתב שנשלח לעובדי טבע ע"י מרק סבג, המתייחס לרה-ארגון בישראל
עובדות ועובדים יקרים,

בתקופה האחרונה, החברה ומנהליה עובדים לילות כימים על מנת לגבש תכנית הוגנת ומכבדת, שתתמוך ותלווה את העובדים המושפעים מתהליך הרה-ארגון הגלובאלי, עליו דיווח היום מנכ"ל ונשיא החברה, קאר שולץ.

בשבוע האחרון נחשפתם באמצעות כלי התקשורת לחרושת שמועות ואי-דיוקים, אשר העלתה את מפלס הלחץ, הגבוה ממילא והגבירה את החששות ואי-הוודאות. עתה לאחר שעיקרי תכנית הרה-ארגון דווחו, אני רשאי לשתף אתכם בפרטיה ובהשלכותיה על ישראל במטרה לייצר בהירות ושקיפות, ככל הניתן, בעת הזו.

טבע חייבת ליישם באופן מיידי תכנית רה-ארגון גלובאלית עמוקה ונחרצת, בשל מצבה העסקי והפיננסי המורכב, במטרה להבטיח את עתידה, ולאפשר לנו לשמור על טבע כחברה גלובלית חזקה, המנוהלת מבסיסה בישראל.

כפי שהשתקף בתוצאות הכספיות שפרסמה טבע ברבעון השני והשלישי של שנת 2017 החברה נמצאת במצב קשה ומורכב מאד, האתגרים הניצבים בפנינו כוללים ירידה במכירות תרופת הקופקסון עקב כניסת מוצר גנרי לשוק, ירידה במכירות וברווחים מעסקי הגנריקה בארה"ב, השוק המשמעותי ביותר שלנו, והתמודדות עם חוב כבד, בסך של 35 מיליארד דולר.

תכנית הרה-ארגון המקיפה עליה הודענו היום חיונית להשבת הביטחון הפיננסי והיציבות העסקית של טבע, אנו מחוייבים בנקיטת פעולות מידיות ונחושות כדי להפחית את בסיס העלויות של החברה בכל פעילותה העסקית הגלובאלית, ובכלל זה בישראל, להגדיל את ההכנסות ואת תזרים המזומנים של החברה ולשרת את החוב הכבד. כל זאת במטרה להפוך לחברה יעילה ורווחית יותר. ללא נקיטת צעדים נמרצים טבע עלולה להפוך ליעד להשתלטות על ידי מוסדות פיננסים או גורמים אקטיביסטים בעלי אינטרס, והסיכון ממשי.

תכנית הרה-ארגון צפויה להביא לצמצום של כ-14,000 משרות ברחבי העולם במהלך השנתיים הקרובות. משרות אלו מהוות מעל 25% מכוח העבודה בטבע. מספר זה אינו כולל משרות שיושפעו ממכירה עתידית של נכסים. תכנית הרה-ארגון הדו-שנתית נועדה להפחית את בסיס העלויות הכולל של טבע בכ-3 מיליארד דולר עד לסוף שנת 2019.

ברצוני לפרט את עיקרי תכנית הרה-ארגון והשלכותיה בישראל:

· מצבת כוח האדם בישראל תצומצם בפונקציות המטה וההנהלה.

· נתחיל בתהליך תכנון מדורג של סגירת אתר הייצור בירושלים, עד סוף 2019.

· פעילות המו"פ בישראל תצומצם באופן חלקי בעקבות בחינה יסודית של כל תכניות המו"פ בחברה ותעדוף פרויקטי ליבה.

· חשוב לי להדגיש, כי הנהלת טבע מחוייבת לשמר בישראל מו"פ חזק, תוך איתור הזדמנויות להגדילו ולחזקו בעתיד, לצד ביסוס מטה החברה הגלובאלי בישראל וחיזוקו.

· יישום תכנית הרה-ארגון יביא לצמצום מצבת העובדים בישראל בכ-1,200 משרות בשנת 2018, מתוכם כ-560 עובדי מטה, 320 עובדי אתר טבע-ירושלים, 185 עובדי מחקר ופיתוח והשאר ביחידות טבע השונות. בנוסף, עד סוף שנת 2019, עם סגירת הפעילות של מפעלי הייצור בירושלים, יסיימו את עבודתם כ-500 עובדים נוספים (כל המספרים הינם הערכה בלבד).

· נעשה כל שניתן למצוא רוכש למפעל מיגדה בקריית-שמונה ולחברת ההפצה ס.ל.א – שהינם עסקים רווחיים, אך אינם נמצאים בליבת פעילותנו. עסקים אלה אינם מיועדים לסגירה והעבודה בהם תימשך כסדרה.

· נעשה מאמץ משמעותי לאתר קונה פוטנציאלי עבור אתר טבע-אשדוד, שאף הוא אינו נמצא בליבת העסק. במידה ולא נצליח בכך, נבחן את המשך פעילותו.

על בסיס תכנית זו התחלנו בתהליך ההיוועצות עם ההסתדרות ועם הוועדים השונים מתוך אחריות משותפת ומחויבות לעתידה של טבע בישראל. נפעל ברגישות המרבית, בהגינות ובכבוד – כפי שאנו נוהגים תמיד – כלפי העובדים שיסיימו את תפקידם בחברה ונמשיך לתקשר עמכם בשקיפות.

עיניכם הרואות, כי משמעויותיו של תהליך הרה-ארגון בנוגע לפעילות החברה בישראל ועובדיה בישראל הינן כבדות משקל וכואבות מאד. נאלץ להיפרד מעובדים רבים וטובים ומיחידות ועסקים, אך לאחר בחינה מדוקדקת של החלופות, אין לנו ברירה אחרת – אנחנו חייבים להציל את טבע, וכך נעשה.

צפויים לנו ימים לא פשוטים, כולנו מחוייבים להמשיך לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר, כל אחד בתחומו וביחידותו ולוודא כי נמשיך לספק תרופות איכותיות למטופלים הרבים אותם אנו משרתים מידי יום, תוך שאנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ציות ואכיפה.

המהלך הכרחי ועוסק בהבטחת עתידה של טבע כחברה גלובאלית הפועלת מבסיסה בישראל ומשפרת את בריאותם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il