TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ביקונקט משיקה את ה- Jabra Elite 25e אוזניות אלחוטיות חכמות למוזיקה וניהול שיחות


Jabra Elite 25e
אפשרות להקראת הודעות מהמכשיר הסלולרי ומרשתות חברתיות

18 שעות ברצף של שיחות ועד 16 שעות בהאזנת מוזיקה ברצף
תמיכה וחיבור מהיר לשירותי שליטה קולית של Siri ו- Google Now
אפשרות להקראת הודעות מהמכשיר הסלולרי ומרשתות חברתיות

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים החלה לשווק את ה- Jabra Elite 25e, אוזניות In Ear אלחוטיות קלות משקל למוזיקה וניהול שיחות.


אוזניות ה- Elite 25e מגיעות במשקל של 48 גרם בלבד, ומציעות זמן שיא בשימוש של עד 18 שעות ברצף בשיחות ועד 16 שעות להאזנת מוזיקה ברצף. עבור משתמשי הטלפונים החכמים, האפליקציה של JABRA מאפשרת מעקב ויזואלי אחר מצב הסוללה, איתור האוזניות והמלצות על דרך ההטענה הנכונה של האוזניות.
האוזניות כוללות תמיכה וחיבור מהיר לשירותי שליטה קולית של Siri ו- Google Now. עבור משתמשי אנדרואיד והאייפון, האוזניות מסונכרנות גם עם ה- Calendar ומקריאות את הנתונים מתוכו, לרבות מיילים, הודעות טקסט, פוסטים והודעות ב- FACEBOOK ובמדיות חברתיות נוספות.


האוזניות פותחו ועוצבו בידי המומחים של חברת ג'ברה אשר נתנו דגש ייחודי לנוחות שימוש מרבי. מבנה האוזניות, המתבטא בהתאמה אישית על ידי גמישות הרצועות, מאפשר לכל אחד לענוד אותן לאורך כל היום מבלי להרגיש שהן נמצאות על הצוואר.


העיצוב של האוזניות מאפשר שימוש מגוון במכשיר, כולל האפשרות לקבל שיחות עם אוזניה אחת בלבד (מונו), האזנה למוזיקה בשתי האוזניות (סטריאו) ואף להשאיר את האוזניות תלויות בנוחות סביב הצוואר כאשר אינן בשימוש. מנגנון מגנטי ייחודי מצמיד את האוזניות אחת לשנייה כך שלא יפריעו בזמן שאינן בשימוש. לקבלת שיחה פשוט מפרידים את ההצמדה, שמים באוזן ומתחילים לשוחח, חיווי ברטט המבשר על שיחה נכנסת.


המיקרופון האיכותי של האוזניות כולל הגנה מרוח והאוזניות עמידות בפני כל מזג אוויר (תקן IP54), כך שניתן לקבל שיחות מכל מקום ובכל זמן, גם במזג אוויר סוער.
האוזניות כוללות רמקולים איכותיים בקוטר 10 מ"מ, בשילוב מתאמי אוזניים משופרים מסוג EarGels, מאפשרות ליהנות ממוזיקה ושיחות באיכות גבוהה מאוד מבלי להתפשר על הבאסים או הצלילים הגבוהים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il