TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הענקית הגלובלית מגיעה לישראל


יוחאי גפני נשיא דאו כימיקלים ישראל
Dow כימיקלים פתחה הערב את משרדיה החדשים בישראל

תאגיד הענק הגלובלי Dow כימיקלים ערך הערב אירוע מיוחד ללקוחות במוזיאון ע"ש יצחק רבין בתל אביב, לציון השקת כניסתו לפעילות בישראל ופתיחת משרדי החברה בישראל.


ההחלטה של Dow על פתיחת משרדים בישראל משקפת את הצמיחה הפנומנלית בתל"ג של ישראל ובשורה של אינדיקטורים כלכליים בסקטורים רבים. זוהי אבן דרך משמעותית עבור Dow, אשר תאפשר לה להתקרב ללקוחותיה, להביא את מלוא היכולות שלה אל השוק המקומי, ולהפוך לשותפה המועדפת בפיתוח מוצרי הדור הבא בחברות מובילות המעצבות את פני השוק הגלובלי. זאת, באמצעות אספקת מוצרים מבוססי-טכנולוגיה ופתרונות למגוון שווקים – פלסטיקה ואריזות, אנרגיה ומים, בניה ותשתיות, תחבורה ברת-קיימא ועוד.


היינץ האלר, נשיא Dow אירופה, המזה"ת, אפריקה והודו (EMEAI), שפתח את האירוע, אמר: "כיום, ישראל היא אחת הכלכלות בעלות הצמיחה המהירה בעולם. רבות מהחברות הישראליות הן מובילות עולמיות אשר בונות טכנולוגיות ושירותים שיסייעו לחברות וקהילות ברחבי העולם לשגשג בעתיד. ישראל בולטת באופן מובהק בכל הקשור לכלכלה מגוונת ומבוססת חדשנות."


"אנו מגייסים אנשים מוכשרים מהשוק המקומי, ונמשיך לעבוד על מנת לשמור על קשר קרוב עם לקוחותינו ולסייע להם לצמוח בשוק הגלובלי. אנו רוצים להציע פרק חדש בהיסטוריה המשותפת של Dow וישראל. ישראל מבטיחה להפוך לאחד המקורות החשובים בעולם לחדשנות בשנים שיבואו. אנו רוצים לעבוד יחד עם לקוחותינו ושותפינו העתידיים על מנת לממש את ההבטחה."


לאירוע הפתיחה הגיעו כ-200 מנהלים מהחברות המובילות במשק: כי"ל, חיפה כימיקלים, אינטל, סטראטסיס, האצ'יסון מים, מקורות, טבע, כרומגן, VISHAY, סנו, טמבור, גולן פלסטיקה מנהלי מתקני ההתפלה בישראל ועוד ועוד.


יוחאי גפני, נשיא Dow בישראל, הוסיף כי "פתיחת משרדי Dow בישראל, היא לא רק ארוע חשוב ואסטרטגי לחברה אלא אירוע משמעותי בראש ובראשונה לשותפים המקומיים שלנו ולמשק בכללותו. ישנן שתי מטרות מרכזיות בהקמת הנציגות הישראלית: הראשונה – להקשיב ללקוחותינו ושותפינו המקומיים. אנחנו רוצים להכיר אותם טוב יותר ולשמוע מהם על האתגרים וסדרי העדיפויות שלהם, ומחוייבים לעמוד לצדם. השניה – להביא לידי ביטוי בישראל את יכולות Dow העולמית בצורה עמוקה יותר מבעבר. הכוונה לא רק למוצרים איכותיים אלא גם לזמינות, רמת שירות, תמיכה טכנית, פיתוח מוצרים, זמינות דוגמאות, חדשנות ועוד."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il