TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Hewlett Packard Enterprise בחרה במתגי אית'רנט Spectrum™ של מלאנוקס עבור מערכות ה- StoreFabric M -series לרשתות אחסון


מלאנוקס
מהיום, מערכות מתגי ה- M-series של HPE עם מתגי האית'רנט של מלאנוקס תאפשר הקמת רשתות אית'רנט מותאמות לכל סוגי ושכבות האחסון של מרכזי נתונים ומחשוב
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי מתג ה- Spectrum של החברה לרשתות אית'רנט, נבחר על ידי HPE על מנת להאיץ את מערכות מתגי ה- StoreFabric M-series לרשתות אחסון. הפתרון המשולב מספק את רשת האחסון המהירה והיעילה ביותר בעולם עבור מרכזי נתונים ומחשוב, ומערכות הענן.

מתגי ה- StoreFabric M-series של חברת HPE מותאמים במיוחד לרשתות אחסון ומספקים ביצועים וערך גבוהים משמעותית מן המתחרים. משפחת מוצרי ה- M-series מציעה מגוון רחב של דגמים המיועדים לענות על כל צרכי מרכז הנתונים המודרני. כל זאת תוך מתן ביצועים גבוהים משמעותית, השהייה נמוכה וללא אובדן חבילות (zero packet loss).

"אנו נרגשים להודיע על משפחה חדשה זו של מתגי אית'רנט המותאמים במיוחד לאחסון", אמר מארטי לאנס, מנהל בכיר ומנהל כללי של מערכות אחסון, קישוריות ואינטראופרביליות גלובלית ב- HPE. "מתגי ה- M-series StoreFabric מנצלים את טכנולוגיית המתגים של מלאנוקס על מנת לספק את הביצועים הטובים ביותר של אחסון רשת אית'רנט עם פתרונות HPEלאחסון ו- Big Data. בנוסף, הם משפרים את הביצועים ואת יכולת הניהול של פתרונות אחסון בלוקים, קבצים ואובייקטים – בנוסף לתשתיות hyperconverged – המוצעים על ידי HPE ושותפיה".

מתג ה- Spectrum הוא חלק מפתרון מארג אחסון האית'רנט (Ethernet Storage Fabric או ESF) של מלאנוקס, המשלב תמיכה בקונטיינרים של תוכנה מוּדעת-אחסון עם חומרה המעניקה זמן השהייה נמוך ללא איבוד חבילות, ובכך מסייעת ליצור את פלטפורמת האחסון האידיאלית. ESF מהווה את רשת האחסון המהירה והיעילה ביותר בפרוטוקול האית'רנט, והיא כוללת מתגי Spectrum ומתאמים ממשפחת ה- ConnectX® של מלאנוקס. רשת ה- ESF מספקת ביצועים, יעילות ואופטימיזציות אחסון שאף מארג אית'רנט אחר אינו מסוגל לספק. השילוב בין מערכות המתגים וכרטיסי מתאמי הרשת של מלאנוקס מאפשר בנייה אידיאלית של אשכולות אחסון, ומספק תמיכה בניטור, ניהול ואוטומציה לאחסון, באמצעות אינטגרציה עם מערכי אחסון, תוכנות ניהול אחסון, וכלים אחרים לניהול IT.

"לרשתות אחסון מבוססות אית'רנט לא קיימות מגבלות ארכיטקטוניות, והן טובות יותר במחיר, בביצועים ובגמישות לעומת הצעות ה- Fibre Channel", אמר סטו מינימן, אנליסט בכיר ב- Wikibon. "כ- 80% מהקיבולת וכלל הצמיחה בנתונים אינן מתרחשות יותר בארכיטקטורות אחסון בלוקים, אלא בארכיטקטורות קבצים, אובייקטים, ענן, Big Data, מערכות לומדות, ותשתיות hyperconverged. פתרונות ה-Ethernet Storage Fabric עתירי הביצועים של מלאנוקס מאפשרים ללקוחות לפרוס רשת אית'רנט מבוססת תקנים, המסוגלת להתמודד עם תעבורת המחשוב והאחסון, החל במערכי ה- NVMe over Fabrics החדשים ביותר, דרך אחסון iSCSI, ועד לארכיונים עמוקים".

"צמיחתו של מארג אחסון האית'רנט (ESF) היא בלתי נמנעת, בשל הגידול העצום בנתונים והצורך לעבד אותם ביעילות ומהירות, בשל הגידול בעומסי עבודה מוּנעי-מידע חדשים, וגם משום שלא קיים Fibre Channel בענן", אמר קווין דירלינג, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס טכנולוגיות. "מספר הפורטים של אית'רנט מהיר המסופקים ממשיך לצמוח בכמעט 20 אחוזים בשנה, בעוד מספר הפורטים והמכירות של Fibre Channel יורדים שנה אחר שנה. ארגונים וספקי אחסון כמו HPE מאמצים את האית'רנט המשולב — converged ו- hyperconverged — כמהיר, גמיש וחסכוני יותר לאחסון ברשת. פתרון ה- ESF שלנו מותאם במיוחד לגישה יעילה לנתונים, מספק אחסון חכם שאין לו מתחרים, ומגדיל את הביצועים פי שלושה - כל זאת בשליש המחיר לעומת Fibre Channel".

"אנו שמחים לראות את משפחת מתגי האית'רנט החדשה של HPE נכנסת לשוק", אמר כריסטופר מון, סמנכ"ל ארכיטקטורה ראשי ב- Summit Partners. "פתרון חדש זה עבור רשתות אחסון מבוססות אית'רנט, משלב את היתרונות של HPE ומלאנוקס, ומאפשר לנו לבנות רשת שמסוגלת לטפל בתעבורות מחשוב ואחסון תובעניות, עבור כל סוגי הארכיטקטורות והפרוטוקולים של אחסון. יש לנו כיום את השילוב הטוב ביותר של מחיר, ביצועים וגמישות לחיבור פתרונות HPE לאחסון, hyperconverged, ו- Big Data".

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקומוניקציה ושירותים פיננסיים.

מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il