TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מחקר חדש


ESET
ספקיות האינטרנט מעורבות בקמפיינים האחרונים של FinFisher

חוקרי חברת אבטחת המידע ESET זיהו קמפיין מעקב באמצעות גרסה חדשה של FinFisher, תוכנת הריגול הידועה לשמצה הידוע גם בשם FinSpy. 7 מדינות הושפעו מהקמפיינים האחרונים (על מנת לא לסכן אף מדינה, ESET לא חושפת את שמן), ובשתיים מהן, ספקיות האינטרנט הגדולות היו מעורבות ככל הנראה בהדבקת מטרות המעקב.


"בשני הקמפיינים שחקרנו, תוכנת הריגול התפשטה באמצעות התקפת man-in-the-middle, ואנו מאמינים כי ספקיות אינטרנט גדולות באותן מדינות מילאו תפקיד משמעותי במתקפה", מסביר פיליפ קפקא, אנליסט נוזקות ב-ESET שערך את המחקר.


FinFisher היא תוכנת ריגול הידועה ככלי שמשמש את גורמי אכיפת חוק ונמכרת לסוכנויות ממשלתיות ברחבי העולם. ככל הנראה נעשה בה שימוש על ידי משטרים מדכאים בריגול אחר אזרחים.
לתוכנת הריגול FinFisher יש יכולות ריגול נרחבות, כגון מעקב בזמן אמת באמצעות מצלמות אינטרנט ומיקרופונים, תיעוד הקלדות (keylogger), והעברה של קבצים. בגרסה הנוכחית ישנם מספר שיפורים, שמטרתם לחזק את יכולות הריגול של התוכנה, ובעצם מאפשרים לה להישאר תחת הראדר ולמנוע ניתוח והתחקות אחריה. החידוש החשוב ביותר, עם זאת, הוא האופן שבו כלי הריגול מועבר למכשירים.


כאשר המשתמשים מורידים אחת מתוך כמה אפליקציות פופולריות כגון WhatsApp, Skype או VLC Player, הם מנותבים לשרת של התוקף. שם, הם מקבלים חבילת התקנה הנגועה ב-FinFisher.

"במהלך המחקר שלנו, מצאנו מספר אינדיקטורים המצביעים כי ניתוב מחדש קורה ברמה של ספקית שירותי אינטרנט גדולה", אומר קפקא.
לדברי קפקא, לראשונה קמפיינים שבהם ישנה מעורבות סבירה של ספקיות אינטרנט מרכזיות בהפצת נוזקות, נחשפים לציבור הרחב. "הקמפיינים של FinFisher הם מעקבים מתוחכמים וחמקמקים, חסרי תקדים מבחינת השיטות והתפוצה שלהם".
לפרטים נוספים, קראו את מאמרו של פיליפ קפקא בבלוג האבטחה של ESET.
ESET כתבה מאמרים נוספים בבלוג שלה בעבר עלFinFisher מוזמנים לקרוא אותם כאן.

אודות ESET
ESET היא חברת אבטחת המידע הרביעית בגודלה בעולם הנחשבת לחלוצת תחום האנטי וירוס, עם יותר מ-100 מיליון משתמשים מוגנים ופריסה במעל ל- 200 מדיניות ברחבי העולם.
ESET מפתחת ומייצרת פתרונות הגנה המצטיינים בזיהוי ומיועדים למגזר הפרטי והעסקי כאחד וכוללים הגנה מפני ווירוסים, מתקפות מקוונות, גניבת זהויות, הגנה על תשלומים ברשת, הצפנת מידע עסקי, הקשחת תהליכי התחברות לרשת ועוד.
בין לקוחותינו ניתן למנות את משרדי ממשלה ועיריות, מוסדות חינוך ובריאות, חברות היי-טק ועסקים במגוון תחומים רחב. פתרונות האנטי וירוס של ESET הם הנמכרים ביותר בישראל בשוק הפרטי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il