TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סומוטו מדווחת על עלייה של 42% בהכנסות הרבעון השני 2017 ושל 39% ב-EBITDA של הרבעון השני בהשוואה לרבעון הראשון 2017


סומוטו
התחזקה מגמת הצמיחה לאור עלייה בהכנסות וברווחיות של הפרסום בוידאו

תוצאות הרבעון משקפות את המשך ההשקעה בגיוון מקורות ההכנסה – וצמצום ברמת הסיכון - תחום הוידיאו, הכולל פיזור רחב של לקוחות מהווה מנוע צמיחה לשנים הקרובות
ההכנסות מתחום הוידיאו עלו ומהוות 76% מסך ההכנסות, זאת תוך שיפור ברווחיות כך ששיעור ה-EBITDA מההכנסות עלה ל-16% בהשוואה ל- 9% ברבעון הראשון 2017


תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-5.6 מיליון דולר במחצית הראשונה 2017, בהשוואה ל- 2.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. יתרת המזומנים לרבות המזומנים המוגבלים עמדה על כ- 11.6 מיליון דולר והמזומנים נטו, בניכוי הלוואות, הסתכמה ב-5.6 מיליון דולר
החברה חוזרת על תחזיתה לשנת 2017 לצמיחה אורגנית ללא רכישות - הכנסות של 70 מיליון דולר לפחות ו-EBITDA של 17.5 מיליון דולר לפחות, וכן תחזית לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר בתקופה, כולל רכישות
החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד של 2 מיליון שקל באופן שמתחילת 2017 סך הדיבידנד הסתכם ל- 4.5 מיליון שקל

סומוטו (ת"א: סמטו), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בווידאו ובמובייל ובהפצת תוכנות ואפליקציות עבור סביבות PC, Android ו-iOS, מדווחת על תוצאות הרבעון השני של שנת 2017.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנחנו שמחים להציג המשך צמיחה בפעילות החברה, המתבטאת בעלייה של 42% בהכנסות הרבעון בהשוואה לרבעון קודם.
"אנו ממשיכים לפעול לגיוון מקורות ההכנסה, וכחלק מאסטרטגיה זו חתמנו, על מזכר כוונות לרכישת חברה טכנולוגית המתמחה בתחום המסחר המקוון (E-Commerce) וכן הודענו על מזכר כוונות לרכישת חברת פרסום

בוידאו. במקביל אנו ממשיכים בהעמקת פעילותינו בתחום הפרסום בוידאו, אותו אנו מזהים כמנוע צמיחה עתידי חזק, יציב ורווחי. הרבעון השני מביא לידי ביטוי את הצלחת האסטרטגיה שלנו ולראשונה תחום הוידיאו מניב EBITDA גבוהה יותר מה- EBITDA של תחום הפצת אפליקציות - המשמעות עבור בעלי המניות שלנו היא שבהשוואה לתקופה קודמת, סומוטו היא חברה מגוונת ויציבה הרבה יותר. הרכישות של טרסר טיוד ומימ מוכיחות עצמן והחברות ממשיכות להציג ביצועים טובים. במקביל, בכוונתנו להמשיך ולייצר מקורות הכנסה נוספים ולכן הודענו על רכישת חברה בתחום ה- E-Commerce.
בהסתכלות קדימה, אנו חוזרים על תחזית לצמיחה אורגנית בשנת 2017, המשקפת הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר, כמו גם תחזית לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות עוד בשנת 2017."

הכנסות החברה ברבעון השני של 2017 הסתכמו בסך של כ-20.6 מיליון דולר, צמיחה של 42% בהשוואה לכ-14.5 מיליון דולר ברבעון הראשון 2017. בתחום הפרסום בווידאו מציגה סומוטו הכנסות רבעוניות של כ-15.6 מיליון דולר, המהוות כ-76% מהכנסות החברה ומשקפות צמיחה של 246% לעומת הכנסות הרבעון המקביל אשתקד מתחום זה, שהסתכמו ב-4.5 מיליון דולר. הנהלת החברה מזהה את פעילות הפרסום בווידאו כמנוע צמיחה עתידי וסבורה כי תחום פעילות זה יוסיף להציג קצבי צמיחה גבוהים.


הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) ברבעון השני של 2017 הסתכם ב-4.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי לפני הפחתות ברבעון השני של 2017 עמד על 21.4% בהשוואה לשיעור של 41.7% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) מפעילות הווידאו ברבעון זה הסתכם בכ-2.4 מיליון דולר, המהווה כ-55% מסך הרווח התפעולי לפני הפחתות של החברה, ומשקף עלייה של כ-162% לעומת 900 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA לרבעון השני של 2017 הושפע מעלייה ב-EBITDA מפעילות הפרסום בווידאו בתקופה - תחום המזוהה על ידי החברה כמנוע צמיחה עתידי ובעל מספר רב של לקוחות. תחום זה הוא בעל שולי רווח נמוכים יחסית בהשוואה לתחום הפצת האפליקציות אשר גם בו פועלת החברה.
הרווח הנקי ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון עמד על 5.7% בהשוואה לשיעור של 19.4% ברבעון המקביל אשתקד.

עבור המחצית הראשונה של שנת 2017, ובהתאם להערכות החברה בדבר התוצאות המקדמיות – גדלו הכנסות החברה בכ-67% לכ-35.1 מיליון דולר. הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) ירד בכ-7% לכ-7.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.1 מיליון דולר במחצית המקבילה בשנת 2016.


הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-1.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.7 מיליון דולר במחצית המקבילה בשנה שעברה, וזאת עקב ירידה ברווחיות התפעולית, אותה מייחסת החברה לעלייה של 152% ב-EBITDA מפעילות הפרסום בווידאו בתקופה, לכ-3.3 מיליון דולר לעומת כ-1.3 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד.
תחום הפרסום בווידאו, המזוהה על ידי החברה כמנוע צמיחה עתידי, הוא בעל שולי רווח נמוכים יחסית בהשוואה לתחום הפצת האפליקציות אשר גם בו פועלת החברה.

החברה דיווחה על תזרים מזומנים שוטף במחצית הראשונה של 2017 בסך של כ-5.6 מיליון דולר. נכון למועד הדוח, יתרת המזומנים של החברה נכון לסוף חודש יוני עמדה על כ-11.6 מיליון דולר. נכון למועד הדוח, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עלה לכ- 36 מיליון דולר.
החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד של 2 מיליון ש"ח באופן שמתחילת 2017 סך הדיבידנד הסתכם ל- 4.5 מיליון ש"ח. החברה אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה הדיבידנדים בגין שנת 2017, לרבות החלוקות כאמור לא יעלו על 4.5 מיליון דולר.


החברה מאשררת את תחזיתה לצמיחה אורגנית בשנת 2017 ללא רכישות, להכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר. כמו כן חוזרת החברה על תחזיתה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות עוד בשנת 2017.

תחזיות החברה לרבות בקשר עם צמיחה אורגנית, קצב ההכנסות בשנת 2017 והפעילות העסקית של החברה באופן כללי כמפורט לעיל, הינן תחזיות, הערכות ואומדנים הצופים פני עתיד, כהגדרתם בחוק ניירות ערך התשכ"ח 1968- בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי של החברה לשנת 2016.

אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברה תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בווידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה.


 במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somoto.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il