TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דאסו סיסטמס מדווחת על עקיפת התחזיות להכנסות ורווח למניה לרבעון הראשון


דאסו סיסטמס
במהלך הרבעון הראשון של 2017, התעשיות הגדולות ביותר של החברה, תחבורה וניידות וציוד תעשייתי, הובילו את הצמיחה בהכנסות תוכנה

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על תוצאות כספיות בלתי מבוקרות על פי IFRS עבור הרבעון הראשון שהסתיים ב- 31 במרץ, 2017. התוצאות נסקרו על ידי דירקטוריון החברה ב- 25 באפריל, 2017.

נקודות מרכזיות לרבעון הראשון 2017

סך הכנסות IFRS צמח ב- 7% וב- 8% על בסיס Non-IFRS
הכנסות SOLIDWORKS צמחו ב- 12%
הכנסות תוכנה במדינות "צמיחה גבוהה" גדלו ב- 17%
תזרים מזומנים מפעילות גדל ב- 12% ל- 348 מיליון יורו
אומתו היעדים הפיננסים non-IFRS לשנת 2017 ושופרו עבור שינויי מטבע
מועצת המנהלים הציעה גידול של 13% בדיווידנד השנתי עבור השנה הפיננסית של 2016

ברנרד שארלז, סגן יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "בתחילת אפריל, דאסו סיסטמס כינסה במילאן אנשי חדשנות מרכזיים מרחבי העולם אשר הציגו כי כבר נכנסנו לעידן החדש של "עיצוב בעידן החוויות". בעידן זה העיצוב והתכנון עוסקים ביצירת חוויות, הצגת תוכניות עסקיות חדשות, מינוף של המדע, למידה מהטבע ויצירת חוויות לקוח ייחודיות. זאת, הודות לזמינות הגוברת של טכנולוגיות וירטואליות ומציאות מועשרת".

"מערך התוכנה שלנו ממוצב היטב כדי לענות על צרכים חדשים אלה מהשוק, וכדי לסייע ללקוחות שלנו להצליח בעידן זה. FCA - פיאט קרייזלר אוטומוביל - בחרה בפתרון הייעודי שלנו לתעשייה, Drive Emotion, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, כדי לאחד את מרכזי התכנון הגלובליים שלה ולפתח את חוויית הניידות של המחר. בעבודה עם 3DEXCITE, חברת פורד מוטור ו- DS אוטומוביל, חטיבה של PSA, יצרו חוויות מציאות מדומה סוחפות עבור הלקוחות שלהם, על בסיס הנכסים הדיגיטליים שברשותם. בשיתוף המכון הלאומי לחקר תעופה וחלל, נפתח מרכז 3DEXPERIENCE באוניברסיטת וויצי'טה סטייס, כחלק מקמפוס החדשנות שלה. זוהי יוזמה נוספת שלנו שנועדה לתרום לפיתוח תעשיית התעופה והחלל בתחומים כגון הנדסת חומרים חדשים, תהליכי ייצור תוספי (דפוס 3D) וייצור ברובוטיקה מתקדמת".

"מנקודת מבט פיננסית, עוצמת ההיצע שלנו מתרגמת לצמיחה של 8% (non-IFRS) ברבעון הראשון במונחי מטבע קבוע. שתי התעשיות הגדולות שלנו, תחבורה וניידות וציוד תעשייתי, דחפו קדימה את התוצאות. מעבר לכך, תעשיות הגיוון שלנו מייצגות 32% מסך הכנסות התוכנה ברבעון, עם הרחבת הנוכחות שלנו בהיי טק, וביצועים בולטים בקמעונאות ומוצרי צריכה וארכיטקטורה, הנדסה ובינוי".

סך ההכנסות על בסיס IFRS צמח ב- 7%. סך ההכנסות Non-IFRS צמח ב- 8%, כשהכנסות תוכנה צמחו ב- 7% והכנסות משירותים צמחו ב- 10%. תוצאות הרבעון הראשון כוללות את הוספת CST, בעקבות השלמת רכישת החברה ב- 30 בספטמבר, 2016. בניקוי רכישות, הצמיחה של סך ההכנסות והכנסות מתוכנה הייתה 6% ו- 5% בהתאמה. (כל שיעורי הגידול במונחי מטבע קבוע).

במהלך הרבעון הראשון של 2017, התעשיות הגדולות ביותר של החברה, תחבורה וניידות וציוד תעשייתי, הובילו את הצמיחה בהכנסות תוכנה. תעשיות הגיוון מהוות 32% מהכנסות התוכנה ברבעון הראשון, כשהצמיחה החזקה ביותר נרשמה במוצרי צריכה וקמעונאות, וארכיטקטורה, והנדסה ובינוי, עם תמיכה טובה מהיי טק.

על בסיס אזורי, הכנסות תוכנה non-IFRS גדלו ב- 6% בהובלת סין, דרום קוריאה והודו. באירופה, הכנסות תוכנה non-IFRS צמחו ב- 10% בהובלת צרפת ודרום אירופה. באמריקה, הכנסות non-IFRS צמחו ב- 5%. החברה רשמה צמיחה חזקה ורחבה בכלל קבוצת מדינות ה"צמיחה הגבוהה". (כל שיעורי הגידול במונחי מטבע קבוע).

הכנסות תוכנה Non-IFRS, אשר כוללות רשיונות חדשים והכנסות חוזרות מתוכנה, צמחו ב- 7%. במיוחד, הכנסות חוזרות מתוכנה צמחו ב- 8% על בסיס חזק של שימור מנויים, כשהן מהוות 74% מסך הכנסות התוכנה ברבעון הראשון של 2017. הכנסות מרשיונות חדשים צמחו ב- 6%, כולל הכנסות תוכנה אחרות. (כל שיעורי הגידול במונחי מטבע קבוע).

בחלוקה לקווי מוצרים ועל בסיס non-IFRS, הכנסות מתוכנת SOLIDWORKS צמחו ב- 12%, כשהן משקפות התקדמות טובה בהכנסות מרשיונות חדשים. הכנסות מתוכנת CATIA צמחו ב- 4% עם צמיחה לרוחב 3 אזורים גיאוגרפיים. הכנסות מתוכנת ENOVIA גדלו ב- 2% עם מספר קטן יותר של עסקאות גדולות ברבעון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות תוכנה אחרת צמחו ב- 10%, המשקפות את הוספת CST - על בסיס צמיחה אורגנית הובילו QUINTIQ, EXALEAD ו- SIMULIA. (כל שיעורי הגידול במונחי מטבע קבוע).

רווח תפעולי IFRS ירד ב- 2%. רווח תפעולי Non-IFRS גדל ב- 10% ל- 200.7 מיליון יורו. שיעור הרווח התפעולי non-IFRS היה יציב על 26.2%, עם גידול בהשקעות ודילול מרכישה שקוזזו על ידי תנודות חיוביות בשערי מטבע.

שיעורי המס האפקטיבי IFRS ו- Non-IFRS היו 31.8% ו- 31.9%, בהתאמה, ברבעון הראשון של 2017. בהשוואה לשיעורי המס האפקטיבי בשנה שעברה, שהיו 19.9% ו- 25.8% בהתאמה, שנהנו מה מהיפוך גדול בעתודת מס.

רווח נקי ורווח נקי למניה, לפי IFRS ו- Non-IFRS, משקפים גידול חזקה בשיעורי המס האפקטיבי ברבעון הראשון של 2016, כפי שהוצג לעיל. על בסיס IFRS, הרווח הנקי למניה מדוללת של 0.33 יורו ירד ב- 6%. רווח נקי למניה מדוללת על בסיס Non-IFRS של 0.53 יורו גדל ב- 4% בסך הכל או ב- 15% בקיזוז השפעה של 5 סנט כתוצאה מהיפוך בעתודות המס ברבעון הראשון של השנה שעברה.


תזרים מזומנים ומדדים פיננסים אחרים
תזרים מזומנים תפעולי נקי גדל ב- 12% ל- 348 מיליון יורו ברבעון הראשון שהסתיים ב- 31 במרץ 2017, בהשוואה ל- 309 מיליון יורו ברבעון הראשון של 2016, כשהוא משקף שינוי בהון הפעיל הכולל שינוי בתזמון תשלומי מס בארה"ב, צמיחה בהכנסות שלא הורווחו והתאמת תוצאות נקיות לרכיבים שאינם מזומנים.

סך העמידה הפיננסית של דאסו סיסטמס הגיע ל- 1.83 מיליארד יורו במרץ 2017, בהשוואה ל- 1.49 מיליארד ב-31 בדצמבר, 2016, כשהוא משקף גידול במזומנים, שווי ערך מזומנים וגידול בהשקעות קצרות טווח מ- 2.49 מיליארד יורו ל- 2.83 מיליארד יורו, עם יציבות של חוב לטווח ארוך ב- 1 מיליארד יורו.

המלצה על דיווידנד ממזומנים
מועצת המנהלים קבעה אסיפת בעלי מניות ל- 23 במאי, 2017, והמליצה על דיווידנד למניה השווה ערך ל- 0.53 יורו למניה עבור השנה הפיסקלית שהסתיימה ב- 31 בדצמבר. זהו גידול של כ- 13% בהשוואה ל- 0.47 יורו בשנה הקודמת.

תחזית עסקית
תיבו דה טרזנט, סמנכ"ל כספים בדאסו סיסטמס: "תוצאות הרבעון הראשון עומדות היטב ביעדים שלנו. ראינו ביצועים גלובליים חזקים עבור הכנסות תוכנה חוזרות. פעילות הרשיונות החדשים של SOLIDWORKS המשיכה להציג דינמיקה מצוינת, כשהיא נהנית מעמדת ההובלה שלה. עבור לקוחות גדולים, מכירות במהלך הרבעון הראשון משקפת את העונתיות הגוברת בקבלת החלטות, כצפוי, בעוד דיונים עם לקוחות סיפקו לנו שקיפות משופרת עבור השנה".

"במבט קדימה אינו צופים שנה של צמיחה משופרת בהכנסות מרשיונות חדשים, בליווי צמיחה מהכנסות חוזרות של כ- 6% ברבעונים העוקבים. מנועי הצמיחה שלנו הם 3DEXPERIENCE, פלפטורמת החדשנות של הדור הבא, והרחבת בתעשיות הליבה ובתעשיות הגיוון שלנו, הודות להמשכיות דיגיטלית מקצה לקצה המספקים הפתרונות הייעודיים שלנו לתעשיות השונות, המאפשרים ללקוחות לבנות את שרשרת הערך שלהם. עבור 2017 אנו מאמתים ומשפרים את היעדים הפיננסים שלנו עבור שערי המטבע העדיפים במהלך הרבעון הראשון, אשר מובילים ליעד צמיחה בהכנסות של בין 6-7 אחוז במונחי מטבע קבוע, מסך הכנסות של 3.290 מיליארד יורו ל- 3.315".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il