TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סינרון קנדלה מודיעה על הסכם לרכישת החברה על ידי קרנות המיועצות על ידי אייפקס פרטנרס תמורת 11.00 דולר למניה במזומן, המייצג שווי של כ- 397 מיליון דולר


סינרון
שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד של סינרון קנדלה, אמר כי "רכישה זו היא הכרה משמעותית במובילות של סינרון קנדלה בשוק המכשור הרפואי לתעשיית האסטתיקה, בטכנולוגיה של החברה, ובנוכחות הגלובלית הייחודית שלה

Syneron Medical Ltd. (NASDAQ:ELOS), מובילה עולמית בתחום המכשור הרפואי לתעשיית האסתטיקה, ואייפקס פרטנרס, חברת ייעוץ גלובלית מובילה לקרנות השקעה פרטיות (private equity), הודיעו היום כי חתמו על הסכם מחייב לפיו חברה בבעלות קרנות המיועצות על ידי אייפקס פרטנרס תרכוש את כל המניות של סינרון קנדלה תמורת 11.00 דולר למניה במזומן, בעסקה בסך של כ-397 מיליון דולר. המחיר למניה מייצג פרמיה של 15% לממוצע מחיר הסגירה משוקלל לנפח המסחר (Volume-Weighted Average Closing Price, VWAP) של מניית סינרון קנדלה ב-90 ימי המסחר שהסתיימו ב-31 במארס, 2017, ופרמיה של 33% לממוצע מחיר הסגירה משוקלל לנפח המסחר של סינרון קנדלה ב-90 ימי המסחר שהסתיימו ב-10 בפברואר, 2017, יום המסחר שקדם ליום שבו התפרסמו ספקולציות בתקשורת בנוגע לעסקה עם קרנות המיועצות על ידי אייפקס פרטנרס.

שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד של סינרון קנדלה, אמר כי "רכישה זו היא הכרה משמעותית במובילות של סינרון קנדלה בשוק המכשור הרפואי לתעשיית האסטתיקה, בטכנולוגיה של החברה, ובנוכחות הגלובלית הייחודית שלה. נכסים יוצאי דופן אלה הם תוצאה של עבודה מאומצת רבת שנים של העובדים המסורים והמוכשרים של החברה בכל רחבי העולם. אנו בטוחים שאייפקס פרטנרס תוסיף ערך משמעותי ומומחיות לסינרון קנדלה במהלך ישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה ומתן פתרונות טכנולוגיים חדשניים ללקוחות החברה ומטופליה. בנוסף, אני מאמין שעסקה זו הינה תוצאה חיובית עבור בעלי המניות שלנו."

סטיבן דייסון, שותף וראש תחום משותף של תחום ה- Healthcare באייפקס פרטנרס הוסיף: "זיהינו את תחום האסתטיקה הרפואית כתחום השקעה אטרקטיבי, לאור פוטנציאל הצמיחה ארוך הטווח שלו. לסינרון קנדלה נוכחות גיאוגרפית נרחבת, פורטפוליו מוצרים רחב ומוביל, יכולות מחקר ופיתוח יוצאות דופן וטכנולוגיה חדשנית. כל אלה ממצבים את החברה במקום מצוין למינוף הזדמנות צמיחה זו. אנו מצפים לחבור לצוות החברה כדי להמשיך במסלול של צמיחה מואצת ולהרחיב את הערך המוסף שניתן ללקוחות החברה ומטופליה."

עסקה זו כפופה לתנאי סגירה מקובלים, הכוללים בין היתר אישור בעלי המניות של סינרון קנדלה וקבלת אישורים רגולטוריים מסוימים. דירקטוריון סינרון קנדלה אישר פה אחד את העסקה. בכפוף לכללי חובת נאמנות מקובלים, ד"ר שמעון אקהויז, המחזיק ב-7.4% מהחברה, חתם על הסכם הצבעה מקובל, לפיו הוא מסכים, כבעל מניות, להצביע בעד העסקה. השלמת העסקה אינה מותנית במימון חיצוני.

הסכם המיזוג כולל תקופת "go-shop" המסתיימת ב-9.5.2017. במהלך תקופה זו, סינרון קנדלה, בסיוע ברקליס, תפנה בצורה אקטיבית, , תעריך, ויתכן ותיכנס למשא ומתן עם צדדים שלישיים בנוגע לקבלת הצעות אלטרנטיביות. אין וודאות כי תהליך זה יוביל לקבלת הצעה עדיפה או שכל עסקה אחרת תאושר או תתבצע. סינרון קנדלה אינה מתעתדת לעדכן על התפתחויות בנוגע לתהליך זה אלא אם, וכאשר דירקטוריון החברה יקבל החלטה בנוגע להצעה אלטרנטיבית עדיפה פוטנציאלית, ככל שתתקבל.

ברקליס משמש כיועץ פיננסי בלעדי לסינרון קנדלה. גרוס, קליינהדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' ו- Morrison & Foerster משמשים כיועציה המשפטיים. ג'יי.פי. מורגן משמשת כיועץ פיננסי לאייפקס פרטנרס ו- Simpson Thacher & Bartlett LLP ומיתר ליקוורניק גבע לשם טל משמשים כיועציה המשפטיים.

אודות סינרון קנדלה
סינרון קנדלה (NASDAQ:ELOS) הינה מובילה עולמית בייצור ושיווק מכשור רפואי לתעשיית האסתטיקה עם מגוון רחב של מוצרים המופצים בכל רחבי העולם. טכנולוגיות החברה מאפשרות לרופאים לספק פתרונות מתקדמים לאפליקציות רפואיות-אסתטיות נרחבות הכוללות חיטוב הגוף וטיפול בצלוליט, הסרת שיער, הפחתת קמטים, הסרת קעקועים, בריאות אינטימית לנשים, הצערת מראה העור, טיפול בפיגמנטציה, הבהרת כתמים, טיפול באקנה, ורידים ברגליים וצלוליט. החברה מוכרת את מוצריה תחת שלושה מותגים שונים: סינרון, קנדלה ו- CoolTouch ולה פורטפוליו רחב של מוצרים אמינים ומובילים, כולל: UltraShape, VelaShape, GentleLase, VBeam Perfecta, PicoWay, Profound ו- elos Plus.

סינרון קנדלה נוסדה בשנת 2000. מטה החברה ומרכז הפיתוח והייצור שלה ממוקמים בישראל. כמו כן, לסינרון מרכז פיתוח וייצור בארה"ב. החברה משווקת את מוצריה, כולל שירות ותמיכה, לכ-86 מדינות. לסינרון משרדים בצפון אמריקה, צרפת, גרמניה, איטליה, פורטוגל, ספרד, אנגליה, אוסטרליה, סין, יפן, הונג קונג ומפיצים בכל רחבי העולם.


אודות אייפקס פרטנרס
אייפקס פרטנרס היא חברת ייעוץ גלובלית מובילה לקרנות השקעה פרטיות (private equity). במשך למעלה משלושים שנים, אייפקס פרטנרס גייסה קרנות בסכום מצטבר של כ-46 מיליארד דולר*. קרנות המיועצות על ידי אייפקס פרטנרס משקיעות בחברות בארבעה תחומים גלובליים: Healthcare, Tech and Telco, Services ו-Consumer. קרנות אלה מספקות מימון הון לטווח ארוך במטרה לבנות ולחזק חברות מובילות בתעשייה. בסקטור ה-Healthcare השלימו קרנות אלה למעלה מ-80 השקעות, בין היתר בתחום המכשור רפואי, התרופות ושירותי Healthcare. למידע נוסף על אייפקס פרטנרס ניתן לבקר באתר: www.apax.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il