TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איתמר מדיקל מדווחת על המשך הצמיחה המהירה בשוק האמריקאי


איתמר מדיקל
הכנסות שיא לאיתמר מדיקל ברבעון הרביעי – כ-5 מיליון דולר; זינוק של 35% בהכנסות מוצר ה-WatchPATבשוק האמריקאי

גידול חד בהכנסות ממכירת בדיקות, חיישנים ומכשירי PAP (מכירות מתחדשות) בשוק האמריקאי המהוות כ-40% מסך הכנסות החברהבמחצית השנייה של 2016

הכנסות איתמר מדיקל ב-2016 הגיעו לשיא של כ-18.4 מיליון דולר; הכנסות מוצר ה-WatchPAT בארה"ב צמחו ב-2016 בכ-38% לכ-16 מיליון דולר

מכירות מכשירי ה-PAPבתחום הטיפול כבר מהוות כ-0.5 מיליון דולר מסך מכירות החברה ברבעון הרביעי

צמיחה גם ביפן בכמות מוצרי השינה הנמכרים, במסגרת הסכם ההפצה עם פיליפס,והיערכות לקראת הרחבת הפעילות באירופה


גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל:
"אנו משלימים שנתיים ליישום האסטרטגיה החדשה בחברה בהן האצנו את קצב המכירות ואנו מדווחים היום על הכנסות שיא לחברה הן ברבעון הרביעי והן בשנה כולה. הצלחתה של איתמר מדיקל בבניית חבילה של מוצרים ושירותים המספקת כיום מענה מלא של אבחון וטיפול בנושא השינה בהתאם לצרכי רופאי הקרדיולוגיה ולשביעות רצונם המלאה היא שאפשרה לנו לבצע שינוי במודל העסקי ובמודל המכירה ולהתבסס כעת על מכירה מואצת של בדיקות תוך יכולת לאמוד בצורה טובה בהרבה את קצבי הצמיחה הנוכחיים והעתידיים"


איתמר מדיקל (TA.ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול במחלות שונותובעיקר בהפרעות נשימה בשינה בדגש על חולים במחלות קרדיולוגיות, מדווחת על גידול מואץ במכירות מוצר ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה והגעה להכנסות שיא של כ-5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2016. המשך היישום המוצלח של אסטרטגיית החברה לשיווק מוצרה-WatchPATבמסגרת פתרון כולל לשינה, המשלב אבחון וטיפול בדום נשימה בשינה, כמו גם הפצת מכשירי PAP , כטיפול המשפר את המצב הלבבי של המטופל, הוביל לזינוק של 33% ברבעון הרביעי בהכנסות ממוצר ה-WatchPAT אשר מקורו בגידול כמות המוצרים שנמכרו בצפון אמריקה וכן ביפן במסגרת הסכם ההפצה הקיים עם פיליפס. הכנסות איתמר מדיקל ב-2016 צמחו בכ-10% ל-18.4מיליון דולר, ומבטאות גידול של 26% בהכנסות ממוצר ה-WatchPAT.

השוק האמריקאי מהווה את שוק היעד המרכזי של מוצר ה-WatchPAT ומכירות החברה בו, כולל מכירות מכשירי ה-PAP, גדלו ב-35% ו-38% ברבעון הרביעי ובשנת 2016, בהתאמה. הצלחת החברה בהוכחת יכולת מוצר ה-WatchPAT לאבחן הפרעות נשימה בשינה כגורם סיכון משמעותי למחלות קרדיולוגיות אפשרה לאיתמר מדיקל לבסס מעמד של ספק פתרונות כוללים של מוצרי אבחון ושירותים אל מול מרפאות ומחלקות הקרדיולוגיה בארה"ב, וללוות את המטופל לאורך כל שלבי האבחון והטיפול. שינוי זה משפר את המודל העסקי של איתמר מדיקל העוברת ממודל של מכירה רגילה של ציוד וחיישנים למכירה של בדיקות, וצופה כי שינוי זה ישפר את זרם ההכנסות העתידי ממכירת חיישנים ואת יכולת החיזוי של ההכנסות. איתמר מדיקל מדווחת כי ההכנסות ממכירת בדיקות, חיישנים ומכשירי PAP (מכירות מתחדשות) בשוק האמריקאי במחצית השנייה של 2016 היוו 40% מסך הכנסות החברה לעומת 33% במחצית הראשונה של 2016, גידול של 39%. איתמר מדיקל החלה במחצית השנייה של 2016 למכור את מכשירי ה-PAP של היצרן האמריקאי DeVilbiss Healthcareואלה הסתכמו בכ-0.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2016, והחברה צופה כי ימשיכו לגדול בקצב מהיר. הכנסות מוצרה-WatchPAT בארה"ב גדלות בעקביות מזה 5 רבעונים ברציפות והגיעו לשיא של כ-3.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2016. בשנת 2016 כולה, הסתכמו הכנסות מוצר ה-WatchPAT בכ-16 מיליון דולר.



הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2016 הסתכם בכ-3.4 מיליון דולר, גידול של 7% בהשוואה לרווח גולמי של כ-3.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. ב-2016 גדל הרווח הגולמי בכ-9% לכ-13.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-12.4 מיליון דולר ב-2015. שיעור הרווח הגולמי של איתמר מדיקל שמר על רמה גבוהה של כ-73% מסך הכנסות החברה ב-2016. בנטרול מכירות מכשיר ה-PAP, להם שיעור רווח גולמי נמוך מהותית, הגיע שיעור הרווח הגולמי בשנת 2016 לכ-75%, וברבעון הרביעי של 2016 לכ-74% מסך ההכנסות.

במסגרת יישום התוכניות האסטרטגיות של החברה, גייסה איתמר מדיקל אנשי מכירות ותמיכת מכירות בארה"ב כמו גם אנשי מחקר ופיתוח לצורך פיתוח דור חדש של מוצרים ואפליקציות, מהלך שבא לידי ביטוי בגידול בהוצאות התפעוליות ובהפסד התפעולי שהסתכם ברבעון הרביעי של 2016 בכ-2.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) ברבעון הרביעי של 2016 הסתכם בכ-1.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי ב-2016 הסתכם בכ-10.0 מיליון דולר (כ-6.9 מיליון דולרעל בסיס מזומן (Non-IFRS)). איתמר מדיקל מעריכה כי גיוס כוח האדם וההשקעה במחקר ופיתוח תתמוך בהמשך הצמיחה המהירה של החברה. במקביל, החלה החברה במספר מהלכים שמטרתםלהקטין את ההפסד התפעוליב-2017, ובראשםצמצום מהותי של ההוצאות התפעוליות הקשורות לשיווק ומכירות מוצר ה-EndoPAT ביפן.

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל, ציין כי "אנו משלימים בגאווה שנתיים ליישום האסטרטגיה החדשה בחברה ושיווק פתרון כולל לתחום הרפואה הקרדיולוגית בארה"ב. ב-2016 האצנו את קצב המכירות ואנו מדווחים היום על הכנסות שיא לחברה הן ברבעון הרביעי והן בשנה כולה. הצלחתה של איתמר בבניית חבילה של מוצרים ושירותים המספקת כיום מענה מלא של אבחון וטיפול בהתאם לצרכי רופאי הקרדיולוגיה ולשביעות רצונם המלאה היא שאפשרה לנו לבצע שינוי במודל העסקי ובמודל המכירה ולהתבסס כעת על מכירה מואצת של בדיקות תוך יכולת לאמוד בצורה טובה בהרבה את קצבי הצמיחה הנוכחיים והעתידיים. עיקר הצמיחה של החברה מקורה בשוק האמריקאי, אך לאיתמר מדיקל שיתוף פעולה מוצלח גם עם פיליפס ביפן ולאחרונה דיווחנו על קבלת סיוע ממשלתי לקידום פעילות השיווק וההפצה שלנו בהולנד, כך שאיתמר מדיקל תמשיך להשקיע מאמצי שיווק גם ביפן ובאירופה ומזהה בשווקים אלו פוטנציאל לצמיחה נוספת במכירת מוצרי ה-WatchPAT.

"ההכרה הבינלאומית בטכנולוגיה של החברה ובצורך שבשימוש במוצר ה-WatchPAT גדלה בהתמדה. החודש, הכירה האקדמיה האמריקאית לרפואת שינה (AASM), הארגון הרפואי המוביל בארה"ב לטיפול בהפרעות שינה, בטכנולוגיה עליה מבוסס מוצר ה-WatchPAT כשיטה תקפה לאבחון דום נשימה בשינה, ואנו מעריכים כי אבן דרך חשובה זו תסייע לנו מאוד בהמשך מאמצינו לאימוץ גובר של בדיקות השינה הביתיות בארה"ב ואף עשויה להשפיע על החלטות של תוכניות בריאות בארה"ב להכליל את מוצר ה-WatchPAT בסל הבדיקות וההליכים המכוסים ביטוחית. בנוסף, לפני כחודש אישר ה-FDA את הגרסה החדשנית שלנו למוצר ה-WatchPAT הכולל חיישן חזה המאפשר להפריד בין אירועי דום נשימה בשינה ממקור מרכזי לבין אירועים חסימתיים, וכן להפיק דו"ח לזיהוי של דפוסי נשימה האופייניים לחולי אי ספיקת לב. איתמר מדיקל תמשיך להשקיע בהבטחת יתרונה התחרותי בדרך למיקסום פוטנציאל הצמיחה שאנו מזהים בשווקי היעד המרכזיים של החברה".

קרן ויולה השלימה בפברואר 2016 השקעה, בשלושה שלבים, באיתמר מדיקל בהיקף כולל של כ- 25.2 מיליון דולר כנגד כ- 25.5% מהון המניות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il