TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טכנולוגיית ה- HyperQ Rest של בי.אס.פי הוכיחה עליונות על בדיקת האק"ג


בניסוי קליני שערכה בי.אס.פי ב-324 נבדקים הושג שיפור של עד 15% ברגישות אבחון חולים עם חשד להתקף לב
בי.אס.פי מדווחת כי טכנולוגיית ה- HyperQ Rest הוכיחה עליונות על בדיקת האק"ג בזיהוי חולי אוטם שריר הלב בחדרי מיון

חברת בי.אס.פי (BSP), המפתחת ומשווקת מוצרים מתקדמים לאבחון מחלות לב איסכמיות, מדווחת על הצלחה בניסוי קליני לגילוי אוטם שריר הלב (תסמונת כלילית חדה) בהשוואה לבדיקת אק"ג רגילה. החברה מדווחת כי בניסוי בו השתתפו 324 נבדקים הוכחה לראשונה עליונות טכנולוגיית ה- HyperQ Restשל בי.אס.פי אשר השיגה יעילות גבוהה מזו של בדיקת האק"ג באבחון חולים שהגיעו לחדר מיון עם חשד להתקף לב.
הניסוי התבצע במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע והראה שיפור, של עד 15% ברגישות בדיקת ה- HyperQ Rest שהגיעה לכ-68% לעומת 53%-60% בבדיקת האק"ג הרגילה. כמו כן, נשמרה רמת סגוליות דומה לזו של בדיקת אק"ג רגילה, הנחשבת לגבוהה.
בעוד בדיקת האק"ג נחשבת לבדיקה המקובלת כיום בעולם לאיתור אוטם שריר הלב במקרים של חשד גבוה להתקף לב (מלווה בעלייה של מקטע ה-ST באק"ג), הרי שטכנולוגיית ה- HyperQ Rest של בי.אס.פי נמצאה כבעלת רגישות גבוהה באיתור אוטם שריר הלב גם בחולים ללא עלייה במקטע ה-ST באק"ג.
תוצאות הניסוי תומכות בהמשך הפיתוח הקליני של טכנולוגיית ה- HyperQלבדיקות בזמן מנוחה לחדרי מיון. כמו כן, התוצאות הקליניות מהוות תוקף נוסף ליתרון המהותי של טכנולוגיית בי.אס.פי לאבחון מוקדם למחלות לב בזמן מאמץ. טכנולגיית ה-HyperQ Rest קיבלה אישור FDA ו- CE והיא משווקת במסגרת תוכנת ה-HyperQ Rest.
הניסוי ותוצאותיו מתוארים במאמר מדעי שהתקבל לפרסום ב- Journal of Electrocardiology.

אודות בי.אס.פי:
חברת בי.אס.פי (BSP) מתמחה בפיתוח ושיווק טכנולוגיה לאבחון וניטור מחלות לב. טכנולוגיית ה- HyperQ™ שפיתחה החברה מאפשרת אבחון מתקדם ובעל ערך דיאגנוסטי גבוה של מחלות לב, בשלבים מוקדמים של המחלה, תוך חסכון בבדיקות פולשניות ורדיואקטיביות על ידי שלילת קיומן של מחלות לב בשלב בדיקת הסינון הראשונה תוך שימוש במוצרי החברה. המערכות שפיתחה החברה מציעות אבחון לא פולשני, בדיוק גבוה ועלויות נמוכות, המאפשר רפואת לב יעילה וטובה לאוכלוסיות רחבות. מוצרי החברה פועלים בבתי חולים ומוסדות רפואיים מרכזיים בכל העולם, כולל ארה"ב, אירופה ומזרח אסיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il