TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

משרד החקלאות יממן מחקים בתחום הקנביס הרפואי


משרד החקלאות יממן פיתוח כלים ותשתיות לטובת דור המוצרים הבא של קנביס רפואי
לראשונה בישראל, משרד החקלאות יממן מחקרים בתחום הקנביס הרפואי
מימון המחקרים הינו צעד חלוצי בישראל, שיאפשר לחוקרים לבצע מחקר בסיסי ויישומי ולפתח כלים ותשתיות מחקר לטובת דור המוצרים הבא של קנביס רפואי
שר החקלאות, אורי אריאל: "זכות נפלה בחלקנו לממן את המחקרים הללו שעשויים להציל חולים רבים. זוהי הוכחה נוספת לכך שהחקלאות מהווה בסיס חשוב לכל תחומי החיים, ובתוכם גם לתרופות מצילות חיים, ואני מברך על המהלך"

המדען הראשי של משרד החקלאות, בשיתוף היחידה לקנביס רפואי (יק"ר) במשרד הבריאות, פרסמו לאחרונה קול קורא למחקרים בתחום הקנביס לשימוש רפואי, במסגרתו תממן קרן המדען של משרד החקלאות 13 מחקרים בתחום הביוכימיה והרפואה ומחקרים לשיפור הגידול של קנביס רפואי בתקציב כולל של 8 מיליון ₪. מימון המחקרים הינו צעד חלוצי בישראל, שיאפשר לחוקרים לבצע מחקר בסיסי ויישומי בחמש השנים הקרובות, ולאפשר לפתח כלים ותשתיות מחקר שיובילו לדור המוצרים הבא של קנביס לשימוש רפואי.

נושא השימוש בקנביס למטרות רפואיות הוא נושא צעיר יחסית בארץ ובעולם ומעמדו עדיין שנוי במחלוקת. ברוב המדינות העולם העיסוק בקנביס והשימוש בו אינם חוקיים, אך נראה כי השימוש בקנביס למטרות רפואיות צובר פופולאריות במדינות רבות בעולם, ובנוסף עולה מספר המחקרים שמתפרסמים אשר מצד אחד מאששים את השפעותיו החיובית של הקנביס ומצד שני מצביעים על סיכוניו ונזקיו.

גידול צמח הקנביס למטרת שימוש רפואי חייב להיעשות בהתאם לדרישות איכות קפדניות והולמות מבחינות חקלאיות המתאימות לתוצרת צמחית המיועדת לשימוש רפואי. לאור זאת, המחקר בתחום החקלאי הינו האבן הראשונה החיונית לאפיון ויצירת מתודות חקלאיות ליישום בגידול הקנביס לשימוש רפואי.

בעקבות פרסום הקול הקורא, דנה ועדת השיפוט למחקרים של המשרד, והמליצה למדען הראשי של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, ד"ר אבי פרל, על מימון של מחקרים רבים ושונים בכול ספקטרום תחום הקנביס מהתחום הגידולי-חקלאי ומהתחום הרפואי.

משרד החקלאות מממן 7 מחקרים בתחום הביוכימיה והרפואה, ביניהם: זיהוי ואפיון חומרים חדשים בזני קנביס רפואי, שימוש בקנביס ומעורבותו בתפקודי ראייה, מעורבות קנביס רפואי בהתפתחות סרטן המעי הגס, מעורבות זני קנביס בטיפול בטרשת נפוצה, קנביס והסינדרום המטאבולי, מעורבות קנביס במניעת דחייה לאחר השתלות ויכולת מוצרי קנביס לעכב התפתחות חיידקים מזיקים.
בנוסף, אושרו 6 מחקרים לשיפור הגידול של קנביס רפואי, ביניהם: פיתוח טכנולוגיות להשקיה ודישון מיטביים, התמודדות מושכלת עם מחלות ומזיקים של הקנביס הרפואי, פיתוח שיטות לריבוי ושתלנות של קנביס רפואי, מחקרי קנביס בהיבט הביוטכנולוגי וההנדסה הגנטית בקנביס, הקמת בנק גנטי ומאגר לאומי של צמחי קנביס רפואי והשבחה ופיתוח זנים חדשים של קנביס רפואי.

המדען הראשי במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, ד"ר אבי פרל: "מדובר בבשורה של ממש, זו הפעם שיעשו מחקרים בתחום בישראל, אשר יאפשרו לפתח שיטות טיפול ותכשירים על בסיס קנביס, ויסייעו לחולים למצוא מזור ומרפא לתחלואותיהם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
24/1/17
1. קנביס - Joe
בדיחת השנה,מי שהוא יכול לקבל אישור??? אין מצב זה כמו : קצבת זקנה נורמלית, מקום מגורים וכאלו...ואם היה משהו ישר זה עובר למדינה! מדינה שמנוהלת עי שקרנים ,גנבים,חולי מין וכאלו.....מה יעשה משרד החקלאות??יבנה אגף,מושיב שם את חבריו,ימשוך תקציבים וזהו.מה אנחנו נקבל???כרגיל מאחור..תודה לך מדינת ישראל.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il