TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

וים מדווחת על צמיחה של 28%


Peter Mckay
Veeam מכריזה על תוצאות 2016: צמיחה של 28% בהשוואה לאשתקד והכנסות בסך 607 מ' דולר
בשעה שארגונים מאיצים תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, Veeam נוגסת בנתח השוק של וונדורים בתחום הלגאסי ומראה צמיחה אקספוננציאלית בהכנסות כתוצאה מן הגישה החדשנית שלה לספק זמינות 24.7.365 לעולם הענן ההיברידי העכשווי

Veeam® Software, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה על התוצאות הפיננסיות של רבעון רביעי ושנת 2016: צמיחה של 28% בהשווואה לאשתקד והכנסות של 607.4 מ' דולר, הנובעות מהכנסות בתחום הענן וצמיחה מואצת של ארגוני האנטרפרייז החייבים להבטיח זמינות של 24.7.365 בעולם של ענן היברידי.

"2016 היתה שנה פנטסטית עבור Veeam והושפעה מתאבון תמידי למידע ולאפליקציות זמינות בכל רגע, מכל מקום" אומר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול Veeam. "בשעה שארגונים פועלים כדי להפוך את כל האספקטים של הארגון לדיגיטלים, מנמ"רים מבינים כי השקעה זו לא שווה פרוטה אם אינם יכולים להבטיח לארגון להיות ’Always-On’. חזינו בצמיחה יוצאת דופן בדרישה ל- Veeam Availability Suite מכל המגזרים בשוק אבל במיוחד מחברות המשתייכות למועדון ה- Fortune 500 וה- Global 2000."

תובנות נוספות העולות מן התוצאות הכספיות של Veeam לשנת 2016:
צמיחה ומומנטום של ארגוני אנטרפרייז: בסוף 2016, 73% מן הארגונים החברים ב-Fortune 500 ו- 56% הנמנים על ה- Global 2000 היו לקוחות Veeam. רשיונות חדשים שנמכרו לארגוני אנטרפרייז צמחו ב- 57% ומספר לקוחות האנטרפרייז צמח ב- 48.6% ל- 761.
230,000 לקוחות חדשים ברחבי העולם: Veeam הוסיפה קרוב ל- 50,000 לקוחות ב- 2016, ושמרה על הממוצע ההיסטורי של 4,000 לקוחות חדשים בחודש בקירוב.
13.3 מיליון VMs מוגנים עם פתרונות Veeam Availability, כולל למעלה מ- 1 מיליון VMs תחת ניהול VCSP.
התרחבות ל- 45,000 שותפים ברחבי העולם: ההתחיבות של Veeam לערוצים השונים ממשיכה לעמוד על 100% ומושכת משווקים ו- VARs חדשים לפתרונות הזמינות.
DRaaS ו- BaaS: תוכנית ה- Veeam Cloud & Service Provider (VCSP) המאפשרת לספקי שירות הזדמנויות מוכנות מראש להציע Disaster Recover as a Service (DRaaS) ו- Backup as a Service (BaaS) , לגייס לקוחות חדשים ולהצמיח הכנסות, רשמה צמיחה בהכנסות של 79% עבור 2016, בהשוואה לאשתקד. תוכנית ה- VCSP התרחבה ליותר מ- 14,300 ספקי שירות וענן ברחבי העולם, כאשר למעלה מ- 2,600 מאותם שותפים בעלי רשיון לספק שירותים ל- Veeam Cloud Connect.

שנת 2016 היתה שנה יוצאת דופן עבור Veeam בהרבה מובנים:
Veeam הכריזה על זמינות המידע של הדור הבא - Veeam Availability Platform for Hybrid Cloud – המספקת לארגונים בכל גודל זמינות מידע מובטחת עבור הענן ההיברידי, לרבות גיבויים וירטואלים, פיזיים ומבוססי ענן.
Veeam שחררה את הגירסה החדשה Veeam Availability Suite 9.5 עם למעלה מ- 175 יישומים חדשים, שפותחו באופן מיוחד על מנת לספק גמישות וזריזות וכדי להבטיח זמינות של כל המידע והאפליקציות 24.7.365 מכל מקום, באתר הלקוח או בענן.
בסוף נובמבר השיקה Veeam את Veeam Backup for Microsoft Office 365. הפתרון זכה ל-6,000 הורדות בקירוב במהלך חודש ימים, כאשר קרוב לרבע מההורדות הגיעו מארגונים עסקיים ומסחריים.
במרץ השיקה Veeam את Veeam Endpoint Backup™ FREE 1.5, גירסה חדשה של הפתרון הפשוט לגיבוי דסקטופים ולפטופים מבוססי Windows. מאז ההשקה, נרשמו 350,000 הורדות בקירוב של הפתרון החינמי. החברה השיקה גם את Veeam Agent for Linux v1 בדצמבר, וזה רשם 6,400 הורדות כבר בחודש הראשון. ברבעון הראשון של 2017 צפויה החברה להשיק אייג'נט חדש עבור Microsoft Windows, המבוסס על טכנולוגיה שנחשפה לראשונה ב- Veeam Endpoint Backup FREE.
החברה נכנסה לריבוע הקסם של גרטנר, בתחום גיבוי מרכזי נתונים ושחזור מידע בקטגורית הלידרים. בד בבד, היא דורגה כספקית הטובה ביותר לזמינות מידע בעידן הענן, על יד חברת מחקר Ovum, בסקר זמינות מידע ופתרון הגנה לעידן הענן 2016-17.
Veeam הצטרפה ל- Hewlett Packard Enterprise (HPE) Complete program. במסגרת זו פתרונות Veeam נכנסו למחירון של HPE כך שלקוחותיה יכולים לרכוש את פתרונות HPE ו- Veeam כחבילה אחת, ישירות מ- HPE והמשווקים שלה.
נפתחה ההרשמה ל- VeeamON 2017 – האירוע המוביל בעולם בנושא זמינות מידע לענן ההיברידי, שיתקיים ב- 16-18 למאי, 2017, בניו אורלינס, לוס אנג'לס. בין המרצים מארק רושינוביץ', CTO של מיקרוסופט אז'ור וסנג'י פונן, סמנכ"ל תפעול לקוחות ב- VMware.
כחלק מהמסע להפוך לחברה בשווי של 1 מיליארד דולר, Veeam אף הרחיבה השנה וחיזקה את צוות הבכירים שלה, ומינתה את פיטר מקיי לנשיא וסמנכ"ל תפעול וקידמה את ווליאם לארג'נט, לתפקיד המנכ"ל.
למידע נוסף בקרו ב- www.veeam.com

אודות Veeam
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 45,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 230,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,600 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. לאתר החדש בעברית, הקלק כאן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il