TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלם-תים, זכתה במכרז ענק לתפעול ותחזוקת תשתיות המחשוב של בתי המשפט


מלם-תים גברה במכרז זה על IBM, HP, ונס טכנולוגיות
מלם-תים, קבוצת טכנולוגיית המידע המובילה בישראל בתחום ה- IT, הודיעה היום כי זכתה בפרויקט מיקור חוץ לתפעול ותחזוקה לתשתיות המחשוב של בתי המשפט.

ההסכם נחתם ל-6 שנים עם הארכה ל-6 שנים נוספות, בהיקף כספי של כ-100 מיליון ₪, במסגרתו תנהל מלם-תים את כל פעילות התשתית של הנהלת בתי משפט ובכלל זה הפעילות הכרוכה בתחזוקה ותפעול מערך תשתיות המחשוב והתקשורת בחוות השרתים המרכזית, אתר ה-DRP, לרבות אספקת ציוד ותוכנה, הבטחת ביצועים תקינים של המערכות, תפעול שוטף למערכת נט המשפט ולמערכות הייעודיות. בנוסף תגבש מלם-תים עבור הלקוח Roadmap טכנולוגי לעדכון תשתיות וארכיטקטורת המערכות בשנים הקרובות.

אודי וינטראוב, מנכ"ל חברת תים, מקבוצת מלם תים, אומר: "מדובר במכרז חשוב ומשמעותי שמצטרף לזכיות נוספות שלנו בחודשים האחרונים. אנו מודים להנהלת בתי המשפט על האמון הרב שנתנו בנו לאחר שבחנו את החלופות האפשריות. הניסיון המקצועי הרב שלנו, במגוון פתרונות, לצד מיומנות הצוותים שלנו, יספקו את המענה הנדרש להנהלת בתי המשפט".

אודות מלם-תים
קבוצת מלם-תים, הנה חברת טכנולוגיית המידע (IT), המובילה בישראל. הקבוצה מספקת תחת קורת גג אחת, מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה.
למלם-תים, ניסיון רב ומוניטין מצטבר, המבוסס על הספקת סל שלם של פתרונות, במגוון רחב של תחומים. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על רמת מקצועיות ושירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.
למידע נוסף, אתר הבית: www.malamteam.com












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il