TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Vonage רוכשת את חברת SimpleSignal


חברת Vonage היא ספקית מומחית לשירותי תקשורת בענן עבור השוק הצרכני והעסקי, בכל הקשור להתקנים מחוברים
הודיעה על רכישתה של חברת SimpleSignal, ספקית מובילה לתקשורת UCaas (שירותי תקשורת אחודה) ופתרונות שת"פ לעסקים קטנים ובינוניים. סך הרכישה הינו 25,250,000 דולר (עשרים וחמישה מיליון ומאתיים וחמישים אלף דולר).
"רכישת SimpleSignal מעמיקה את חדירתה של Vonage לתחום ה-UCaaS וממחישה את מחוייבותה לביצוע אסטרטגיית הצמיחה האורגנית והאי-אורגנית שלנו בתחום", אמר Alan Masarek, מנכ"ל Vonage, שאך לאחרונה סיים ביקור עבודה במרכז המחקר והפיתוח הישראלי ברעננה. "SimpleSignal היא השלמה טבעית לעסקי ה- UCaaS המתרחבים של Vonage. לחברה רקורד מוכח במתן פתרונות עשירים בתכונות, כאלה הנדרשים על ידי עסקים קטנים ובינוניים-גדולים, כמו גם ערוץ חזק, שותפויות אסטרטגיות, ופלטפורמת טכנולוגיה אחודה. הרכישה ממצבת את Vonage כמובילה ברורה בתחום התקשורת המאוחדת", הוסיף Masarek.
SimpleSignal מציעה מגוון רחב של שירותי קול, וידאו, נייד ויישום המספק מענה לצרכים המתפתחים של עסקים קטנים ובינוניים. עפ"י תפיסתה של Vonage בקטגוריה זו נכללים עסקים עם 1 עד 1,000 עובדים. SimpleSignal משתמשת בפלטפורמה של BroadWorks Broadsoft כדי לספק רכיב VoIP בפתרונות תקשורת המאוחדת. זוהי פלטפורמה מבוססת Broadsoft, המצוייה כבר בשימוש על ידי Vonage, וכתוצאה מכך קלות האינטגרציה עבור לקוחותיה, אינה מוטלת בספק.
נציין כי SimpleSignal מוכרת את פתרוניה בעיקר באמצעות רשת ארצית של שותפי ערוצים עקיפים. נוכחות ערוץ משופר זה מרחיבה משמעותית את כיסוי השוק החזק ממילא של Vonage. ל- SimpleSignal יש בסיס חזק של 1,600 לקוחות ושותפים והיא מספקת פתרונות אמינים ברמת ספק ברשת MPLS.
Vonage שילמה תמורה כוללת בסך של של 25,250,000 $ לSimpleSignal-, תמורת הרכישה. התשלום מורכב מכ -20 מיליון דולרים במזומן וכ -1.1 מיליון דולר במניות רגילות של Vonage המייצגים 5 מיליון דולרים, כפופים להתאמות סגירה מקובלות והסדרי נאמנות שיפוי. מחיר רכישה זה הוא כ -1.5 פעמים מהכנסותיה המוערכות של SimpleSignal לשנת 2015.

העסקה צפויה להיסגר בתוך כמה שבועות הקרובים ולא דורשת אישורים רגולטוריים.

אודות Vonage
החברה הינה ספקית מומחית לשירותי תקשורת בענן, הן עבור השוק הצרכני והן עבור השוק העסקי, בכל הקשור להתקנים מחוברים. Vonage פיתחה חבילה של פתרונות עשירים בתכונות תקשורת פרטית ועסקית. החבילה מציעה למשתמשים גמישות, ניידות, כמו גם קלות שימוש, הכל במטרה לענות לצרכי מגוון רחב של לקוחות.
פתרונותיה של Vonage מנוהלים על גבי חיבור הפס הרחב הקיים של הלקוח. דרך Telesphere (www.telesphere.com), Vonage מציעה שירות עם ביצועים ברמת ספק ברשת פרטית לאומית פס רחב MPLS, המתאימה במיוחד כדי לענות על הצרכים של עסקים גדולים יותר עם מספר משרדים שדורשים הסכמים גבוהים יותר ברמת שירות (SLA) .
בישראל מנהל את החברה שגיא דודאי, מומחה למובייל ו-VoIP ולשעבר סמנכל מחקר ופיתוח בחברת פרינג.
אתר הבית של החברהwww.vonage.com)
אתר הבית לעסקים: www.vonagebusiness.com
אודות SimpleSignal
SimpleSignal הינה ספקית שירותי תקשורת מבוססי ענן, כמו גם שירותי Unified לתחום הקול, הוידאו והתקשורת הסלולארית. לחברה אלפי לקוחות עסקיים מרוצים ברחבי העולם והיא מספקת את יכולות ה- FMC וPBX הסלולרי החדשניות והמתקדמות ביותר בתעשייה באמצעות פלטפורמת Broadsoft. SimpleSignal הינה אחת מהחברות הראשונות אי פעם להרחיב טלפוניה PBX וידאו על iPads, מכשירי iPhone, ומכשירים ניידים היכולים להתחבר עם כל מותג של ציוד שיחות ועידה בוידאו.
SimpleSignal משקיעה כספים רבים באינטגרציות עם Microsoft Lync, Google Apps ופתרונות SaaS אחרים. לקבלת מידע נוסף, בקר בwww.simplesignal.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il