TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שיתוף פעולה של גילת עם Intelsat יאפשר פריסה מהירה וקישוריות סלולר 2G/3G


באיכות גבוהה לאזורים בעולם ללא חיבור סלולרי
פתרון ה- CellEdge small-cell-over-satellite של גילת, בשילוב עם הפתרון המוטמע במלואו לתקשורת הלוויינית מקצה לקצה של Intelsat, יספקו יחד, תשתית לתקשורת סלולרית לאזורים ללא גישה, למפעילי רשתות סלולר בכל העולם

פתח תקווה, ישראל ולוקסמבורג, 12 במרץ, 2015 – על רקע העלייה בדרישה לתקשורת סלולרית באזורים בהם לא קיימת תשתית יבשתית, יותר ויותר מפעילי רשתות סלולר (MNOs) פונים לתקשורת הלוויינית על מנת להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם, לעמוד בהתחייבותם לספק שירות בכל מקום ומעל לכל, לספק לאוכלוסיות באזורים מרוחקים את התקשורת ההכרחית לשגשוג האוכלוסייה והכלכלה שלהן.

היום, גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, וחברת Intelsat SA (בורסת ניו יורק: I), הספק המוביל בעולם לשירותי תקשורת לוויינית, הודיעו כי הן מאחדות כוחות על מנת לאפשר למפעילי רשתות הסלולר פתרון מלא לתשתית תקשורת סלולרית בטכנולוגיית 2G/3G, על מנת לספק שירות טוב יותר לאזורים מרוחקים.

פתרון ה- CellEdge small-cell-over-satellite של גילת, בשילוב הכיסוי הלווייני הגלובלי של Intelsal והתשתית היבשתית IntelsatOne, יאפשרו למפעילי רשתות סלולר להרחיב את שירותי ה- 2G/3G שלהם במהירות וברווחיות, בכל האזורים בהם הם מעוניינים לספק שירות.

דוגמה ראשונה לשיתוף הפעולה בין גילת ו- Intelsat, הינה באספקת שירותי תקשורת סלולרית ל- RuralCom, לאורך 1,000 המייל של הכביש המהיר באלסקה ובקולומביה הבריטית. רשת ה- CellEdge 3G של גילת משדרגת את צי הלוויינים הגלובלי של Intelsat דרך לוויין ה- Intelsat Horizons 1 ורשת ה- IntelsatOne היבשתית. רשת ה- CellEdge 3G של גילת מביאה את השימוש ברוחב הפס הלווייני ליעילות מירבית, באמצעות מרכזייה (hub), הממוקמת בתחנת הלוויינים הקרקעית של Intelsat. איחוד הכוחות של שתי החברות, מאפשר ל- RuralCom להרחיב במהירות את הרשת שלה ולהגדיל את בסיס הלקוחות בעלויות נמוכות משמעותית.

"ישנם אזורים נרחבים לאורך הכביש המהיר באלסקה ולאורך חוף קולומביה הבריטית בהם לא קיימים שירותי רשת סלולרית. אנו מאמינים כי אספקת כיסוי לאזורים אלו משרתת את בטיחות הציבור ומספקת הגנה משמעותית לחיי אדם ולרכוש", אמר בוב הילמן, נשיא ומנכ"ל RuralCom. "חיפשנו את הטכנולוגיה והציוד המתקדמים ביותר ובחרנו בפתרון המשולב של גילת-Intelsat בשל ההצעה החדשנית והמשתלמת ביותר לצד הניסיון העשיר שלהם בפריסת רשת באזורים מרוחקים ותנאי שטח קשים".

"ב- Intelsat, מטרתנו הייתה תמיד, לספק פתרונות לוויין בעלות נמוכה על מנת לאפשר לכל האנשים, ללא קשר למקום, גישה לתקשורת בפס רחב. שיתוף הפעולה שלנו עם גילת, אשר הטכנולוגיה שלה הותאמה באופן המיטבי לפלטפורמת ה- EpicNG של Intelsat, יאפשר למפעילי רשתות סלולר דרך רציפה ומשתלמת לפרוס ולהרחיב את הרשת הסלולרית שלהם במהירות ובקלות", אמר סטפן ספנגלר, סמנכ"ל Intelsat. "החדשנות ושיתוף הפעולה המתרחש בכל הסביבה הלוויינית מספק הזדמנויות נוספות לפשט את הגישה לפתרונות לוויין ולצייד את האזורים שאינם מקושרים עדיין באפריקה, באמריקה הלטינית, אסיה הפאסיפית, במזרח התיכון, אירופה ואמריקה עם הקישוריות לה הם זקוקים".

"שיתוף הפעולה עם Intelsat מביא ערך עצום ללקוחותינו המשותפים", הוסיף ארז ענתבי, מנכ"ל גילת. "מגוון הפתרונות הגלובלי, הרחב של Intelsat לתקשורת לוויינית מקצה לקצה, ביחד עם הפתרון המלא והחדשני שלנו, מאפשר למפעילים להרחיב את תחום הכיסוי הסלולרי שלהם, למעשה לכל מקום בעולם בטווח של חודשיים עד שלושה".

אודות RuralCom
RuralCom, אשר נוסדה ב-2005 ומנוהלת מוונקובר, הינה מפעיל סלולרי מוערך עם רישיונות פעילות לאורך הכביש מהיר של אלסקה והחוף הצפוני של קולומביה הבריטית. החברה מתמקדת בהרחבת שירותי הטלפוניה הסלולרית לאזורים מרוחקים בהם ניתן שירותי חלקי או ללא שירות כלל ברחבי קנדה.

אודות Intelsat
Intelsat SA (בורסת ניו יורק: I) הספק המוביל בעולם לשירותי לוויין, המספק פתרונות קישוריות באיכות גבוהה למדיה, תשתיות פס רחב נייחות וניידות, ליישומים בארגונים, מוסדות ממשלתיים וצבאיים. הלוויינים, תחנות התקשורת ותשתיות הסיבים האופטיים של Intelsat הינם המובילים בתעשייה ומציבים סטנדרטים לשידורי וידאו ושירותי פס רחב. החל מהגלובליזציה של תוכן והחדירה של ה- HD, להרחבת רשתות הסלולר וגישה לפס רחב סלולרי, Intelsat יוצרת ערך ללקוחותיה דרך פתרונות יצירתיים מבוססי לוויין. לחזות... לקשר... לשנות... עם Intelsat למידע נוסף, אנא בקרו ב- www.intelsat.com .


אודות גילת רשתות לוויין:
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות בפס רחב. גילת מפתחת ומשווקת טרמינלים לווייניים (VSAT) המשמשים כציוד קצה לתקשורת לוויינית עם התמקדות הולכת וגוברת בשוק תדרי ה-Ka. בנוסף, משווקת גילת אנטנות בעלות פרופיל נמוך לתקשורת לוויינית בתנועה (SOTM) ואת הדור הבא של מגברי ההספק והמודמים. גילת אף מספקת פתרונות רשת מנוהלת, שירותי תקשורת לוויינית לטלפוניה באזורי פריפריה וקישוריות אינטרנט באמצעות החברות הבנות שלה בפרו וקולומביה.

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון ולמעלה ממיליון מוצרים שנמכרו בלמעלה מ-90 מדינות, גילת מספקת לארגונים, ספקי שירות ומפעילי תקשורת פתרונות תקשורת לוויינית לרשתות סלולר, בנקים, חברות קמעונאיות, המגזר הממשלתי ותקשורת באזורי פריפריה. גילת אף מאפשרת לגופי ביטחון ומודיעין להטמיע פתרונות תקשורת בפרופיל נמוך לטובת תקשורת לוויינית בתנועה עבור כוחות קרקע, אוויר ויבשה באמצעות פתרונות ה- SOTM עתירי הביצועים פרי פיתוחה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il