TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת נילסן הבינלאומית רוכשת את אקסלייט הישראלית


חברת נילסן הבינלאומית רוכשת את אקסלייט הישראלית,המפעילה את המנוע המוביל לחיפוש וניתוח כמויות עצומות של מידע עבור מפרסמים בפלטפורמות דיגיטליות
באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של אקסלייט, נילסן תאפשר ללקוחותיה לקבל בזמן אמת החלטות מהירות ומוצלחות יותר בנושאי שיווק ומדיה.

אקסלייט הוקמה ב- 2007 ע"י מאיר (אירי) זוהר שמכהן כחבר בדירקטוריון ויועץ לחברה, ואלעד אפרים שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) של החברה. החברה גייסה עד היום 32 מיליון דולר מהקרן הישראלית כרמל ונצ'רס, ומהקרנות האמריקאיות: מנלו ונצ'רס, טרידנט קפיטל וניו ספרינג קפיטל. אקסלייט מעסיקה כ- 100 עובדים במשרדיה בניו יורק, תל אביב, שיקאגו, סן פרנסיסקו, לונדון ופריז.

הטכנולוגיה המתקדמת של אקסלייט מאפשרת ניתוח ומינוף של המידע שנאסף כדי לאפשר החלטות קנייה איכותיות ואופטימליות בשוק הפרסום הדיגיטלי למפרסמים ולמשרדי הפרסום. אקסלייט אוספת, מנתחת ומפיצה מידע אינטרנטי המכיל נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכוונות קנייה אשר מתקבל מ- 200 ספקי מידע שעוקבים אחר התנהגות גולשים באינטרנט (אונליין) וגם מחוץ לאינטרנט (אוף-ליין). שוק המידע של אקסלייט והפתרונות הטכנולוגיים החדשניים שלה צומחים במהירות עצומה, ובכוונת נילסן להמשיך לפתח ולהרחיבם.

סטיב האסקר, הנשיא הגלובלי של נילסן: "הרכישה יוצרת הזדמנות יוצאת דופן עבור נילסן בשוק המדיה הדיגיטלי. הוספת הפתרונות של אקסלייט למשפחת המוצרים של נילסן מעצימה את יכולתנו לסייע למשווקים לשפר את היעילות של הקמפיינים הפרסומיים שלהם, ולעזור לחברות מדיה לשפר משמעותית את מכירת התוכן שלהם".

בריאן ווסט, סמנכ"ל התפעול (COO) של נילסן: "פתרונות המידע המתקדמים של אקסלייט, הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית, והצוות המוכשר, יהוו תוספת אדירה למשפחת נילסן. שמירה על הפרטיות נמצאת גבוה בסדר העדיפויות של נילסן ואקסלייט. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של אקסלייט כדי להמשיך לבנות הגנות לפרטיות הגולשים גם למוצרים והפתרונות האחרים של נילסן".

מארק זגורסקי, מנכ"ל אקסלייט: "החזון של אקסלייט הוא להזין את כל תעשיית השיווק הדיגיטלי במידע ותובנות אשר ישפרו משמעותית מכירה וקנייה של פרסום. אנו נרגשים מההזדמנות להאיץ את צמיחת החברה ע"י מעבר לשלב הבא יחד עם שותפינו מזה זמן רב – חברת נילסן".

שלמה דוברת, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, וחבר בדירקטוריון אקסלייט: " אנחנו בכרמל היינו המשקיעים הראשונים באקסלייט וכמי שליווה את החברה משלב הרעיון אני גאה מאוד ביזמי החברה אירי ואלעד ובמנכ"ל מארק על הדרך שעברו, ההישגים המרשימים ומאחל להם המון בהצלחה כחלק מחברת נילסן העולמית".






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il