TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בשעה שתעשיית הטלקום נעה לעבר מודל ה- NFV, חשוב להבטיח את היכולת לספק שירותים וירטואליים


ווינד ריבר, מובילה עולמית באספקת תוכנה למערכות חכמות ומקושרות, זכתה בפרס החדשנותלשנת 2014 בעבור השרת Wind River Titanium, פתרון הדגל שלה בתחום ה - NווינדFV.
שרת ה- Titanium של ווינד ריבר זכה בפרס הראשון בקטגוריית חדשנות בתחום ה- NFV בתחרות שמטרתה לקדם מצוינות בתעשיית הטלקום, ולהוקיר טכנולוגיות יוצאות דופן אשר פותחו על מנת לאפשר לרשתות תקשורת לאמץ מודלים של NFV ו - SDN. הפרס בקטגורייה זו מוענק לחברות אשר הייתה להן השפעה משמעותית לקידום ופיתוח תחום ה- NFV.

"בשעה שתעשיית הטלקום נעה לעבר מודל ה- NFV, חשוב להבטיח את היכולת לספק שירותים וירטואליים ברמת ביצועים ואמינות גבוהות מאד, בהתאמה לדרישות מפעילות התקשורת. פרס זה משמש כסוג של הכרה בפתרון של ווינד ריבר כטכנולוגיה חדשנית העונה על כל הדרישות של מפעילות התקשורת, ומקדם את תחום ה- NFV" אמר פול סנישין, סגן נשיא ומנכ"ל פתרונות לרשתות בווינד ריבר. "שרת ה- Titanium של ווינד ריבר מספק תשתית NFV אשר מסייעת למפעילות התקשורת להשיג את היעדים שלהם בקלות ובמהירות, תוך כדי הפחתת עלויות, יחד עם הצגת שירותים בעלי ערך גבוה באמצעות העוצמה של NFV."

שרת ה- Titanium אשר תוכנן כדי לעמוד בדרישות המחמירות ביותר של תעשיית הטלקום כולל זמינות תמידית הוא שרת מקיף עם מוכנות ל- NFV. עם שרת Titanium כתשתית התוכנה עבור NFV, תעשיית הטלקום יכולה לנצל במלואה את הטוב שבשני העולמות: הפעלה מהירה של שירותים הנמצאים ברשתות ארגוניות, לצד רציפות הפעלה ואמינות גבוהה, כפי שמחייבב תעשיית הטלקום. בהתבסס על טכנולוגיות המשתמשות בסטנדרטים פתוחים, כולל ווינד ריבר לינוקס לספקי שירות, ערכת הפיתוח של אינטל Data Plane Development Kit (DPDK), וטכנולוגיות vSwitch מואץ, ועם התאמה מירבית לארכיטקטורה של אינטל, שרת ה- Titanium משלב בין ביצועים לבין אמינות ברמה של 6 תשיעיות (99.9999%).

"פרס החדשנות בתחום ה- NFV מכיר בחברות חדשניות אשר פיתחו טכנולוגיות NFV בעלות פוטנציאל ליצור שינויים בשוק, להסיר חסמים ולסייע להפוך את הוירטואליזציה למציאות", אמר סאלי וואטס, יו"ר ועדת הפרס. "שרת ה- Titanium של ווינד ריבר מספק תשתית חיונית שתסייע לתעשייה לבצע את המעבר העתידי לרשתות NFV."

בנוסף לשרת Titanium, ווינד ריבר מציעה אוסף טכנולוגיות לרשתות תקשורת, הכוללות את ווינד ריבר לינוקס, פורפיל ספקי שירות לווינד ריבר לינוקס ואת ווינד ריבר Open Virtualization. היצע זה הוא חלק ממערך פתרונות ווינד ריבר, המספק מענה לכלל ארכיטקטורת האינטרנט של הדברים, החל מניהול מכשירים חכמים בקצה, דרך שערי גישה, ועד לרשתות תקשורת ושירותי ענן. היצע נרחב זה מאפשר לווינד ריבר לסייע ללקוחות לשפר את עסקיהם ולהתחבר לפוטנציאל העצום הטמון באינטרנט של הדברים.


אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר, חברת בת בבעלות מלאה של אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית לפיתוח תוכנה משובצת מחשב עבור מערכות חכמות ומחוברות לרשת.
ווינד ריבר היא חלוצה עולמית בתחום של תוכנה משובצת מחשב מאז 1981, והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממיליארד מוצרים. ווינד ריבר מציעה לתעשייה פורטפוליו מקיף של פתרונות תוכנה משובצי מחשב, לרבות תמיכה של שירותים מקצועיים מן המעלה הראשונה ואקוסיסטם נרחב של שותפים. ווינד ריבר מספקת ללקוחותיה את הטכנולוגיה והמומחיות שלה המאפשרות הטמעה בטוחה, מאובטחת ואמינה של מערכות חכמות. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם סניפים ביותר מ- 20 מדינות. למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר ב- www.windriver.com או ב- Facebook .





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il