TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת MobileIron מודיעה על תמיכתה בגרסת מערכת ההפעלה החדשה של אנדרואיד


הפלטפורמה הטכנולוגית של MobileIron מאבטחת ומנהלת עשרות אלפי משתמשי מובייל במגזר האנטרפרייז הישראלי
יונתן טורצקי, מנכ"ל אקסטנד נציגת MobileIron בישראל: "התאמת הפלטפורמה של MobileIron למערכת ההפעלה החדשה תאפשר לארגונים יכולות ניהול ואבטחה של כלל המכשירים בארגון, עליהם מותקנות גרסאות שונות של אנדרואיד, ממקום אחד ובצורה אחידה."
חברת MobileIron, המתמחה בפיתוח והפצה של פלטפורמה לניהול מוביליטי ואבטחת מידע במגזר הארגוני והעסקי, הודיעה על תמיכה ותאימות של מוצריה לגרסת מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד. ההתאמה לגרסת אנדרואיד 5.0 של MobileIron תאפשר לארגונים, שהטמיעו את פתרונות החברה, לתמוך בצרכי ההגנה והניהול של מכשירי סמארטפון וטאבלט עליהם מותקנת מערכת ההפעלה החדשה.
גוגל השיקה את הגרסא החדשה של אנדרואיד, המכונה לוליפופ (Lollipop), בתחילת החודש, ובמהלך השבועות הקרובים יבצעו יצרניות המכשירים השקה של מכשירים עליהם מותקנת מערכת ההפעלה החדשה, ומפעילות הטלקום יבצעו תהליך של "דחיפת" השדרוג ברשת למכשירים קיימים. מערכת ההפעלה החדשה כוללת עיצוב חדש של הממשק ומהירות תגובה גדולה יותר, יכולות אבטחת מידע משופרות, יכולת להגדיר מספר חשבונות משתמש במכשיר, חיסכון בסוללה, שינוי בממשק ההתראות, מעבר קל יותר בין יישומים פעילים, נעילת מסך חדשה, ועוד.
MobileIron מיוצגת בישראל בצורה בלעדית על ידי חברת אקסטנד (Extend), בראשותו של יונתן טורצקי, המתמחה בהפצה ושיווק של פתרונות לאבטחה וניהול בתחום המובייל. הפלטפורמה הטכנולוגית של MobileIron מאבטחת ומנהלת עשרות אלפי משתמשי מובייל במגזר האנטרפרייז הישראלי, השייכים ליותר מ-70 ארגונים.

יונתן טורצקי, מנכ"ל אקסטנד (Extend) נציגת MobileIron בישראל מסר כי "נפוצות מערכת ההפעלה אנדרואיד בישראל היא עובדה. על ארגונים להיערך כבר היום לתמוך בגרסא החדשה של מערכת ההפעלה, ובדגש על יכולות ניהול ואבטחת מידע של אמצעי המובייל הארגוניים. התאמת הפלטפורמה של MobileIron למערכת ההפעלה החדשה תאפשר לארגונים יכולות ניהול ואבטחה של כלל המכשירים בארגון, עליהם מותקנות גרסאות שונות של אנדרואיד, ממקום אחד ובצורה אחידה."





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il