TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דאסו סיסטמס מדווחת על רבעון שלישי סולידי


הודות לפעילות עם לקוחות גדולים בפתרונות ייעודיים למגזרי תעשייה
הכנסות מרשיונות חדשים ארגוניים צמחו ב- 14% ברבעון השלישי וב- 9% בצמיחה שנתית במונחי מטבע קבוע.

• צמיחה דו ספרתית של רישיונות חדשים ל- CATIA ו- ENOVIA, והכנסות SIMULIA
• מכירות חדשות בחשבונות גדולים עלו בחדות ברבעון השלישי ובצמיחה שנתית
• רווח תפעולי אורגני (non-IFRS) עלה ב- 150 נקודות בסיס מתחילת השנה
• רכישת Quintiq שהושלמה לאחרונה מביאה יכולות תכנון פעילות ואופטימיזציה
• אושרה התחזית השנתית לכלל 2014; עם עדכון לגבי הרכישה של Quintiq ושערי מטבע

"כפי שהפעולות שלנו במהלך 2014 הראו, האצנו את תהליך הטמעת האסטרטגיה שלנו עם הצגת פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE, היצע ראשון לענן, והרחבת הכיסוי של פתרונות ייעודיים למגזרי תעשייה", אמר ברנרד שארלז, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.

"מעבר לאלה, ביצענו מספר רכישות חיוניות אשר מרחיבות את היקף השוק שלנו באופן משמעותי. עם המותג החדש שלנו BIOVIA, המענה שלנו על דרישות של תעשיות כימיקלים, ביולוגיה ומדעי חומרים מהווה הרחבה מדהימה של המומחיות שלנו ושל ההזדמנויות בשוק. בתחום הייצור יש לנו כעת פתרון מקצה לקצה, מהייצור הדיגטלי ועד לניהול תפעול הייצור ותכנון הפעילות ואופטימיזציה, הודות לשילוב של DELMIA יחד עם הרכישות של Apriso ו- Quintiq".

"בנוסף להתקדמות אסטרטגית, אנו ממוקדים בייעול הפעילות שלנו לרוחב החברה. במכירות, ההחלטה שלנו לתכנן ולפנות לשוק עם פתרונות ייעודיים למגזרי תעשייה, אפשרה לנו לשפר את המעורבות של הלקוחות, הודות לרלוונטיות הישירה שיש לפתרונות המגזריים על התפיסה העסקית של לקוחותינו. הדבר הוביל לשיפור בהרחבת רשיונות חדשים בקרב לקוחות גדולים במספר מדינות באסיה, ארה"ב ובמדינות שונות באירופה".

"בסך הכל, ההטמעה של היוזמות האסטרטגיות והתפעוליות אפשרה לנו להמשיך ולחזק את המיצוב שלנו בשוק ואת ההיצע עבור חברות בתחום התעופה, הרכב, והציוד התעשייתי, יחד עם ההיי טק. זאת בעוד אנו מרחיבים את היקף השוק ואת ההיצע אל מספר תעשיות באופן מקיף יותר".

תוצאות כספיות של הרבעון השלישי 2014 (לא מבוקרות)
ההכנסות על פי IFRS צמחו ב- 16%, כשהכנסות מתוכנה צמחו ב- 13% והכנסות משירותים ואחרים הציגו צמיחה של 46%, המשקפת הרכב הכנסות עם שירותים ותוכן גבוהים יות, תוצאה של רכישות ב- 2014. באופן דומה, הכנסות non-IFRS צמחו ב- 19%, כשהכנסות מתוכנה צמחו ב- 16% והכנסות משירותים ואחרים צמחו ב- 54%. ללא רכישות ומיזוגים, סך ההכנסות (non-IFRS) צמח ב- 7% והכנסות מתוכנה צמחו ב- 7% (כל שיעורי הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

על בסיס אזורי, הכנסות non-IFRS באירופה צמחו ב- 15%, כשבריטניה מובילה את הצמיחה. הכנסות Non-IFRS ביבשת אמריקה צמחו ב- 22%, עם שיפור בביצועים בצפון אמריקה. באסיה, גידול של 24% בהכנסות משקף תוצאות חזקות לרוחב כל האזורים הגיאוגרפיים המרכזיים, והיה גבוה משמעותית גם על בסיס אורגני. (כל שיעורי הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

הכנסות מרשיונות חדשים גדלו ב- 22% (IFRS) ו- 23% (non-IFRS). על בסיס אורגני, רשיונות חדשים (non-IFRS) עלו ב- 14%, עם צמיחה של 25% ל- CATIA ו- 35% ל- ENOVIA. הכנסות חוזרות מתוכנה צמחו ב- 15% (IFRS) ו- 14% (non-IFRS). ביצועי מכירות מצד כל שלושת הערוצים נותרו סולידיים. על בסיס אורגני, הכנסות חוזרות מתוכנה (non-IFRS) צמחו ב- 5% כתוצאה מצמיחה בתחזוקה ובהשכרות מעורבות. (כל השוואות הצמיחה נעשו במונחי מטבע קבוע).

בחלוקה לקווי מוצרים ועל בסיס non-IFRS, המותג CATIA צמח ב- 7%, ENOVIA ב- 8%, ו- SOLIDWORKS צמח ב- 14% כשמכירת רשיונות עמדה חדשים עולה ב- 12% ל- 12,648; הכנסות אחרות מתוכנה צמחו ב- 38%, כשהן משקפות מיזוגים חדשים וצמיחה דו ספרתית בתוכנה עבור SIMULIA. אלה מתקזזות באופן חלקי על ידי תוצאות חזקות פחות בכרייה. (כל השוואות הצמיחה במונחי מטבע קבוע).

הרווח התפעולי על בסיס IFRS של 102.3 מיליון יורו היה נמוך ב- 9.6% בעוד רווח תפעולי non-IFRS צמח ב- 9.6% ל- 172.1 מיליון. שיעור הרווח התפעולי non-IFRS עמד על 29.7%, בהשוואה ל- 31.6% ברבעון המקביל בשנה שעברה. הדבר משקף דילול מהרכישות, רוח נגדית מכיוון שערי מטבע, ושיפור בשיעור הרווח התפעולי האורגני.

במהלך הרבעון השלישי, שיעור המס האפקטיבי על פי IFRS היה 33.6% בהשוואה ל- 23% בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, אז החברה הרוויחה בעיקר מהחזר מס על עתודות/מלאים על בסיס non-IFRS, שיעור המס האפקטיבי ברבעון השלישי עלה ל- 34.3% בהשוואה ל- 29.8% בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי למניה לפי IFRS היה 0.28 יורו, בהשוואה ל- 0.35 יורו למניה בתקופה מקבילה אשתקד, על בסיס התאמה לפיצול. רווח נקי למניה non-IFRS צמח ב- 2.3% אחוזים ל- 0.45 יורו למניה.

תזרים מזומנים תפעולי נקי היה 90.1 מיליון יורו ברבעון השלישי ו- 444.7 מיליון יורו ב- 9 החודשים הראשונים של 2014, בהשוואה ל- 75.1 מיליון יורו ברבעון המקביל ב- 2013 ו- 428.4 ב- 9 החודשים הראשונים אשתקד.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il