TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קספרסקי: אחד מ-5 משתמשים מכסים את מצלמת הרשת בשל חשש מריגול


מחשב
על פי מחקר שערכה מעבדת קספרסקי עם חברת B2B, 21% ממשתמשי המחשב מכסים את מצלמת הרשת שלהם מתוך פחד ממרגלי סייבר אשר עלולים לעקוב אחריהם דרך המחשב
במדינות מסוימות המספר אף גבוה יותר: 40% מהמשיבים הסינים בוחרים בדרך זו. זהו אינו חשש עקר – מצלמות רשת יכולות להפוך לכלי יעיל בידי עברייני הרשת.
המחקר מצא כי כמעט רבע מהמשתמשים (24%) אינם מודעים כלל לאפשרות שיעקבו אחריהם דרך מצלמת הרשת. רק 44% מהמשיבים מודעים לחלוטין לאיום זה ומודים כי האפשרות גורמת להם אי נוחות רבה. חשוב לזכור כי האקרים אינם מכוונים רק לדמויות ציבוריות – כל אחד הוא מטרה אפשרית.
ישנן סיבות שונות לפריצה למצלמות הרשת. ראשית, עברייני הרשת יכולים להשתמש במצלמה כדי לגנוב סודות ארגוניים או כדי להשיג גישה לשירותים פיננסים. לעיתים, משתמשים שאננים הופכים את המשימה הזו לקלה יותר: לדוגמא, אחד מעשרה משיבים מודה כי הוא רושם את הרשאות הכניסה על פיסת נייר ליד המחשב. מצלמת רשת חדשה יכולה ללכוד בקלות את המידע.
שנית, פושעי הסייבר יכולים להשיג תמונות בלתי רצויות של קורבנות אפשריים. אלה יכולות לשמש בהמשך כדי לבצע סחיטה או פשוט כדי לבייש את הקורבן. לדוגמא, במאי 2014, יורופול חשף רשת של מפתחים, מפיצים ומשתמשים של תוכנות זדוניות, אשר שימשו גם לצורך ריגול דרך מצלמות רשת. החקירה החלה לאחר מעצר של האקר הולנדי שהדביק מחשבים של 2,000 נשים מתוך רצון להשיג תמונות אינטימיות שלהן.
על רקע אלה, אין זה מפתיע כי 1 מתוך 5 משתמשים מכסים את מצלמות הרשת שלהם. אבל הבעיה אינה משפיעה רק על מחשבים. על פי המחקר, אחוז מסוים של משתמשים (6%) מכסים את המצלמות גם במכשירים הניידים שלהם. הסקר לא בחן האם המשיבים מכסים רק את המצלמה הקדמית או את שתי המצלמות במכשיר הנייד.
יחד עם זאת, כיסוי עדשות המצלמה אינה בהכרח שיטת ההגנה היעילה ביותר. היא מונעת מעקב ויזואלי אבל אינה עושה דבר כדי לנטרל את המיקרופון המובנה. היא גם אינה יכולה למנוע דליפה של תמונות כאשר המשתמשים מפעילים את המצלמות בעצמם. פתרונות אבטחה רבים מספקים הגנה מפני תוכנות זדוניות המסוגלות "לרגל" דרך מצלמת רשת. אך ההגנה לא תפעל אם התוכנה אינה זדונית בהגדרתה או שהתוקף משתמש בתוכנות חוקיות למטרה זאת.
כדי להבטיח כי המשתמשים שומרים על פרטיותם, פיתחה מעבדת קספרסקי מודול הגנה ייחודי על מצלמת הרשת המשולב בתוך פתרון Kaspersky Internet Security –Multi Device. הפתרון מנטר באופן רציף את הגישה למצלמות רשת מובנות או חיצוניות, ומודיע למשתמש על כל ניסיון הפעלה. משתמשים יכולים לבחור האם לאפשר לתוכנה המדוברת לשדר וידאו או לחסום אותה, והמודול גם מציע חסימה למצלמה כברירת מחדל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il