TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נייס פורסת את פתרון Safe City בעיר נאנדד שבהודו, להגנה על התושבים, המבקרים והאתרים ההיסטוריים


מערכותNICE Situator ו- NiceVision הוטמעו במרכז הבקרה שהוקם בעיר לניהול התפעול השוטף ומענה במצבי חירום
נייס פרסה את פתרון Safe City בעיר נאנדד שבהודו, המונה מעל חצי מיליון תושבים. הפתרון של נייס מאפשר לרשויות אכיפת החוק של העיר יכולת להבין מצבים ואירועים בזמן אמת, בתפעול היומיומי כמו גם בעת טיפול במצבי חירום.

בלב פרוייקט Safe City של העיר נאנדד, נמצא מרכז שליטה, בקרה ותקשורת (C-Cube) הממוקם במטה המשטרה. מערכתNICE Situator - פתרון ניהול האירועים של נייס, מהווה את עמוד השדרה של הניטור של מרכז השליטה והבקרה הפועל 24/7. בפרוייקט Safe City של נאנדד כלולים גם פתרונותNiceVision למעקב וידאו וכן ניתוח וידאו לניהול קהל - Crowd Control Video Analytics.

פתרון ניתוח וידאו לניהול קהל מאפשר למשטרה לזהות איומי אבטחה פוטנציאליים הנובעים מצפיפות יתר, המהווים מקור תמידי לדאגה בשל קהל המבקרים הגדול בעיר. יכולתו של פתרון ה-Situator לקיים, לנהל ולאכוף נהלי פעולה סטנדרטיים , מאפשר לרשויות אכיפת החוק של נאנדד לספק מענה עקבי, יעיל ותואם רגולציה לאירועים בטחוניים בעת התהוותם. ייחודו של ה-Situator הנו גם בתמיכתו במספר רב של שפות, דבר המאפשר התאמת המערכת ונהלי התפעול הסטנדרטיים לשפה המקומית.

הנציב העירוני של נאנדד, ג. סריקאנת' אמר: "החשיבות ההיסטורית והדתית של נאנדד מעמידה את הבטיחות והאבטחה בעדיפות גבוהה. מרכז השליטה והבקרה תוכנן להקנות תקשורת טובה יותר בין גורמי אכיפת החוק לבין הציבור, ולרכז את ניהול הבטחון והאבטחה באתר אחד. בתמיכתה של נייס, מימשנו חזון וגם יצרנו מערכת כריזה עם הציבור המאפשרת לנו לתקשר במהירות עם תושבי העיר. למרות שרק זה עתה השקנו את מרכז השליטה והבקרה אנו כבר רואים שיפור בביטחון, בתפעול, בתקשורת ובצורת הטיפול באירועים".

כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס אמר: "אנו שמחים לסייע לעיר נאנדד להגביר את הבטיחות והבטחון של התושבים, המבקרים והאתרים ההיסטוריים. פריסה זו מקנה תוקף-משנה למומחיות של נייס בסיוע לערים ברחבי העולם לנהל מצבים יומיומיים כמו גם אירועים רחבי היקף, הן בהיבט הבטחוני והן בהיבט התפעולי. ערים נוספות המבקשות להפוך ל-Safe Cities, יכולות לראות בנאנדד דוגמא לדרך בה יכולים פתרונות ריכוזיים לניהול מצבים לשפר את התקשורת, שיתוף הפעולה ומתן מענה לאירועים.

קונספט C-Cube Safe City פותח ביחד עם היועץ MIPL, Mr. D. Sivanandhan, IPS retd.(former CP Mumbai & former DGP, Maharashtra), ועם אינטגרטור המערכות Samarth Security Systems (India) Pvt. Ltd..

פתרונות הביטחון של נייס מסייעים לארגונים לנטר, לנתח ולמנף Big Data ומאפשרים חיזוי ניהול ותחקור של סיכוני ביטחון ובטיחות, שיפור התפעול, ותורמים להפיכת העולם למקום בטוח יותר. היצע הפתרונות של נייס בתחומי הביטחון, המודיעין והסייבר מספק תובנות המאפשרות לארגונים וממשלות לנקוט בפעולה הטובה ביותר בזמן הנכון, על ידי הצלבת מידע מובנה ומידע שאינו מובנה המתקבל ממספר רב של חיישנים וערוצים, איתור דפוסים חריגים וזיהוי מגמות. פתרונות הביטחון של נייס נפרסו על מנת לסייע באבטחת מיגוון רחב של אירגונים ואירועים ובהם בנקים, תשתיות חיוניות, שדות תעופה, נמלי ים, גופי תחבורה ציבורית, אתרי תיירות מובילים וכן אירועי ספורט ומפגשים דיפלומטיים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il