TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נייס משיקה פתרון חיפוש באמצעות וידיאו המאפשר איתור חשודים תוך דקות ספורות


כשהזמן דוחק, אירגוני אבטחה ובטיחות הציבור לא יצטרכו לצפות בשעות על גבי שעות של סרטי וידיאו על מנת לזהות ולעקוב אחר אנשים, כך הודיעה היום נייס.
החברה הציגה רשמית לשוק את NICE Suspect Search, פתרון ניתוח וידיאו חדש המאפשר לחפש ביעילות במקורות וידיאו שונים, על מנת לאתר מטרות בתוך דקות ספורות.

עד היום, חיפוש אחר אדם מסויים מתוך שעות של צילומי מצלמות אבטחה שונות באתרים רבים היווה מטלה מאתגרת, ממושכת ויקרה שעלולה להסתיים ללא תוצאות.

פתרון NICE Suspect Search מאפשר להתחיל חיפוש אחר אדם באמצעות תמונה מתוך סרטון מצלמת אבטחה, העלאת תמונה או הרכבת "תבנית" לפי תיאור. המערכת יכולה לחפש בעת ובעונה אחת אחר מטרות רבות במספר מצלמות. סינון אוטומטי של 95% מהתמונות שאינן רלוונטיות והצגת התוצאות על פי רלבנטיות, מאפשר סריקה של שעת וידאו ממצלמות אבטחה בתוך דקה.

כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס אמר: "בעוד הגידול במספר המצלמות הוא מגמה חשובה בשוק הבטחון, הנטל של עיבוד המידע הרב מגביל את הערך של קטעי הוידיאו. בהתבסס על העבודה הנרחבת שלנו בשוק, פיתחנו את NICE Suspect Search, שהיא אפליקציה פורצת דרך המטפלת בנקודה כואבת של לקוחותינו. בין אם הם מנסים למצוא חשוד, להבין מי שכח תיק, או לראות היכן נעלם הילד, הפתרון יסייע לקבל את התשובה בתוך דקות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il