TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אורבוטק תספק ל-CEC Panda הסינית מערכות ב-55 מיליון דולר


המערכות תשמשנה את החברה הסינית במפעלה החדש בנאנג'ינג, המיועד לייצור צגים שטוחים בטכנולוגיית דור 8.5
יבנה, ישראל – 24 ביולי 2014 – חברת אורבוטק בע"מ (סמל נסדא"ק: ORBK) ה הכריזה היום כי יצרנית הצגים Nanjing CEC Panda LCD Technology Co. (חברה בת של חברת האלקטרוניקה הסינית הממשלתית), בחרה באורבוטק לספק לה את ציוד בדיקה ותיקון מתקדם עבור צגי ה TFT-LCD שתייצר במתקן הייצור החדש שהיא מקימה בעיר נאנג'ינג, ובו תייצר צגים בטכנולוגיית דור 8.5. החברה הסינית הזמינה מאורבוטק מערכות בהיקף 55 מיליון דולר במהלך הרבעון הראשון והשני של 2014, והן יוטמעו החל מהרבעון הרביעי של 2014 ובמהלך המחצית הראשונה של 2015.

אורבוטק נבחרה על ידי החברה הסינית הודות ליכולות הביצועים הגבוהים של מערכות הבדיקה והתיקון שהשיקה לאחרונה, ציוד המסוגל לתת מענה לדרישות המורכבות של CEC Panda. במפעל הייצור החדש שלה, העתיד להיות אחד מהמתקנים המתקדמים בעולם, בחרה CEC Panda להתקין את המערכות הבאות:

Orbotech Quantum, מערכת אוטומטית לבדיקות אופטיות (AOI) - המערכת הראשונה בענף המציעה יכולות איתור רב-מצביות לביצוע מספר רב של בדיקות וזיהוי פגמים שנעלמו קודם מן העין. המערכת מאפשרת ייצור מוצרים באיכות גבוהה מאוד בתפוקה גבוהה יותר.

Process Saver של אורבוטק – בעזרת יכולות ייחודיות של פולסי לייזר קצרים וטכנולוגיית FSM (fast steering mirror), המערכת מאפשרת תיקון של התקנים קטנים והחזרתם לתפקוד מלא לשיפור הניצולת והקטנת עלויות המוצר.

Array Checker 6088 – הדגם החדיש ביותר של מוצרי הבדיקות המובילים של אורבוטק נועד לתמוך במתקני ייצור המייצרים טווח רחב של מוצרים, תוך שהוא מציע שילוב רב-עוצמה של רזולוציה ומהירות באמצעות מערכת VIOS (voltage imaging optical system) חדשה המכילה חיישן עתיר רזולוציה המותאם לצרכים הספציפיים.

מר סאן קסו ג'ון, סמנכ"ל ב-CEC Panda ציין: "הבחירה באורבוטק כספקית פתרונות בדיקה ותיקון הייתה ההגיונית ביותר בהתחשב במוניטין חסר התקדים של החברה, ובעובדה שמאחוריה למעלה מ-30 שנות ניסיון בפיתוח טכנולוגיות מובילות בענף. אורבוטק הצליחה לתת מענה לדרישות הגבוהות הכרוכות ביישומי ה-TFT המתקדמים שלנו".

"Nanjing CEC Panda בחרה באורבוטק כ-vendor-of-choice ורכשה שלושה מהמוצרים החדשניים ביותר של אורבוטק בתחום התיקון והבדיקות האופטיות", ציין גיל אורון, נשיא חטיבת ה- FPD באורבוטק. "בסופו של תהליך פיתוח אינטנסיבי, הבאנו לשוק מוצרים חזקים ואמינים מאוד המאפשרים לתת מענה לדרישות העתידיות של ענף תעשייה דינמי זה ולשפר במידה ניכרת את תפוקת הייצור תוך הקטנת עלות הבעלות".

"אנחנו שמחים למלא תפקיד מפתח בהקמת מפעל הייצור המתקדם של CEC Panda ומצפים להמשיך ולחזק שותפות זו גם בשנים הבאות", הוסיף אורון.

אודות CEC Panda
עם השקעה כוללת של 29.15 מיליארד יואן ובפרויקט דור 8.5 של CEC Panda הובטחו ע"י Nanjing CEC Panda LCD Technology Co .Ltd.
החברה הוסדה ביולי 2012 בשווי של 17.5 מיליארד יואן.
China Electronics Corporation(CEC) מחזיקה ב-38.082% ממניותיה, CEC Panda Group מחזיקה 17.143%, Nanjing New Industrialization Investment (Group)Co Ltd מחזיקה 34.257%, Nanjing New Port Development Corporation 2%,sharp 7.718% ובנוסף AOC 0.8%.
הפרויקט החל ביולי 2013 לאחר תקופת בנייה וייסוד של 20 חודשים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il