TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מטריקס השיקה את הדור הבא של מערכת ה- ERP "תפנית"


תפנית 7 פותחה תוך התמקדות בחיבור לעולם המובייל והרשתות החברתיות של המשתמשים בארגון ובקרב לקוחותיו וכוללת ממשק מתקדם, המאפשר חיפוש נוח והצגה אוטומטית של מידע חשוב למשתמש
חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס השיקה את הדור הבא – גירסה 7 – של מערכת ה- ERP "תפנית" מתוצרתה. השקת גירסה 7 נערכה במסגרת כנס לקוחות בהשתתפות מאות לקוחות ושותפי "תפנית" באולם הכנסים East בתל-אביב.

תפנית היא פלטפורמת ERP מתקדמת אשר פותחה בישראל על ידי חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס ופועלת בקרב מאות חברות וארגונים בישראל.

הגרסה החדשה של תפנית מביאה עימה בשורה משמעותית בסימן של פתיחות ומיזוג המערכת לעולם כולל הפעלת מסכים במובייל, קישור לרשתות חברתיות, תוך מתן דגש על חווית המשתמש לשיפור וייעול תהליכי העבודה במערכת.

בין החידושים בגרסה החדשה: ממשק משתמש חדש ומגיב המאפשר עבודה מלאה עם המערכת בסביבת המובייל והטאבלט, הכולל אפשרות שימוש באביזרי הסלולר כגון מצלמה ו- GPS עבור שימושים מבוססי מיקום וכאלו הדורשים תמונות; אפשרויות אינטגרציה דו כיוונית של המערכת לסביבת פייסבוק לשיפור חווית המשתמש ויצירת שיח בסביבה זו; אפשרויות ניווט מתקדמות בין מסכי המערכת ; שיפור משמעותי של מנגנון החיפוש במערכת המזהה דפוסי עבודה של המשתמש ומציג תוצאות מותאמות ; הצגת מידע בעל ערך המותאם למשתמש באמצעות מנגנון פופ אפ ייחודי; הרחבת האפשרויות לביצוע שאילתות דינמיות ; הצגת גרפים דינמיים ועבודה על פי משימות; שינויים רגולטוריים ועוד .

בנוסף לכך הורחבו יכולות הבינה העסקית (BI) של תפנית והיא כוללת כיום יכולות BI מובנות לצד אפשרות להתממשקות לכלי BI חיצוניים.

לדברי דורון גרוף, מנהל אגף תפנית בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "תפנית היא מערכת ERP מרכזית בארגונים המופעלת באמצעות דפדפן בסביבת האינטרנט ומטפלת במכלול הפעילויות הארגוניות, הפיננסיות והניהוליות במפעלים, חברות, ארגונים כלכליים וגופים ציבוריים. השיפורים והחידושים המשולבים בגרסה החדשה יאפשרו ללקוחותינו מהתחומים השונים: יבואני רכב, חברות השכרה, ליסינג ומוסכים, מוסדות אקדמיים, מוסדות פיננסים, בנייה וניהול נדל"ן,רשתות ריטייל ועוד לבצע את ליבת עבודתם בצורה טובה ויעילה יותר תוך חסכון בזמן, עלויות וניצול מיטבי של הנתונים באמצעות כלי המערכת לקבלת החלטות, בתהליכים העסקיים והתפעולים המתבצעים במערכת ."
כנס השקת תפנית 7 נערך בהשתתפות של כ-400 לקוחות ושותפים. נותני החסות בכנס היו: InterSystems, ניופאן, דנגוט, אוטופונט ו-wietec.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il